+18 ---- Cap 10

111 7 1
                                    


       PERSPECTIVA TAEHYUNG

   Derek a adus mașina și femeia pe care trebuia cu adevărat să o ia, Ali. Eram foarte furios și încă sunt. Sunt supărat pe Anais pentru că a făcut această greșală dar sunt mai supărat pe mine că m-am pus în situația de a o pierde și în același timp era aproape să o ucid chiar eu. Pentru asta vreau să o învăț o lecție. Derek a luat cealaltă mașina și a dus-o la un service auto și eu am plecat la drum cu Anais. Aceasta voia să se așeze pe bancheta din spate însă nu am lăsat-o și s-a așezat în față, lângă mine. In timp ce conduceam, din când în când, îmi mai aruncam un ochi la ea. Degetul ei încă sângera și cred că avea nevoie la toaleta. Nu-și găsea locul pe scaun. Tot își mișca picioarele.
Am oprit mașina în fața unei benzinării și așteptam să văd ce spune însă acesta privea nedumerită fără a scoate un cuvânt.
   - Coboară din mașină, Anais!
Această a dat negativ din cap, semn că nu voia.
Nu mă face să repet încă o dată sau să apelez la alte acțiuni. Spun răstit.
Aceasta coboară și imediat cobor și eu. Nu mai am de gând să o las singură. Cine știe ce are prin cap.  Poate vrea să își facă singura rău sau să fugă.
Hai la baie, spun și o apuc încet de mână. Am intrat la baie cu ea, chiar daca nu aveam voie.
   - Fă-ți nevoia!
  - Ești nebun? Ce crezi că sunt aici? Robot? Fac la ordine nevoile?
  - Anais, știu că aveai nevoie la baie.
   - Bine, și dacă știi că aveam nevoie la baie, de ce ești aici cu mine? Vrei să fac in timp ce mă ții de mână?
   - Nu, idioato. Vreau sa te ajut să îți deschizi fermoarul la blugi, pentru că ai degetul accidentat și nu vreau să te lovești din nou.
   - Bine că acum te interesează! Când m-ai trimis cu psihopatul de Ali și m-ai
Vândut lui, nu îți mai păsa? De ce acum sunt cu tine? Trebuia să fiu cu el.
   - Vrei să fii cu el?
   - Nu te interesează.
  - Te-am întrebat. Vrei sa fii cu el?
   - Nu-i problema ta, asta.
   - Ți-am spus! Vrei să fii cu el?
Spun puternic și o prind de gât și o trag puternic spre mine.
   - După tot ce mi-ai făcut, prefer sa merg la el. Până să te comporți așa, preferam să stau cu tine și mă bucurasem când am văzut că ai venit să mă salvezi .
    - Cred că nu ai înțeles un lucru, Anais.  Tu ești a mea! Ești prioritatea mea, nu te dau nimănui și chiar și dacă te dau, eu te iau înapoi când vreau. Eu te vând eu te cumpăr.
    - Ești un maniac! Nu sunt proprietatea nimănui.
    - Du-te la baie! Apropie-te de mine!  Îmi ridic privirea de la pantalonii ei, și mi-o fixez in ochii ei iar cu mâinile îi deschid fermoarul la pantaloni și îi las încet jos. Fără să mă uit, mă întorc cu spatele și ies afară. Imediat după ce a terminat am intrat în baie. Era cu pantalonii in jos și se străduia să și-i ridice. I-am ridicat și i-am închis fermoarul și nasturele la blugi și am ieșit din baie. Și-a spălat sângele după deget și am condus-o la mașina. Ba chiar i-am deschis portiera și i-am dat un sandwich să mănânce. Din nou ea nu mai spunea nimic. Făcea liniște și parcă inima mea cerea vocea ei. Nu am dus-o la vilă. Am dus-o la unul dintre apartamentele mele din Tokyo.
     - Unde m-ai adus? Întreabă ea, speriată.
     - Ești la mine acasă. Aici stau eu in Japonia. Când nu vreau să stau în vila, vin aici.
     - Și acum nu vrei să stai în vila?
     - Nu, vreau să stau departe de agitația de acolo. Vreau să mă relaxez puțin aici. Așează-te langa mine.
Anais s-a așezat. Era speriată. Pupilele ei erau dilatate și mă privea profund in ochii. Probabil se gândea că vreau să îi fac rău.
  Anais , du-te să îți faci un duș și așa te mai și relaxezi puțin.
   - N-am haine de schimb.
    - Nu-i nimic. Ai nevoie de ajutor?
    - Nu, mulțumesc. Spune ea cu glasul domol și speriat. Abia de puteam înțelege ce spune.
    - După ce termini, îmi spui să îți aduc un prosop și un tricou.
    - Bine, domnule.
Spune ea dând din cap și pleacă rapid in baie.
După vreo 40 de minute, îi aud glasul fetei care mă ruga să îi aduc un prosop.
     Am intrat în baie cu prosopul. Știam că nu o să îi placă sau că se va speria de mine dar nu mi-a păsat. Am vrut să o văd așa cu orice preț.
     - Poftim prosopul. Spun eu în timp ce mă apropii de ea.
Aceasta se sperie foarte tare și încearcă să își acopere părțile goale ale corpului cu prosopul.
    - Domnule, vă rog, ieșiți! Îmi este rușine.
    - De ce? Oricum nu îți fac nimic.
     - Nu am încredere.
     - Îți promit că nu îți fac nimic. Doar te privesc. Sunt șeful tău, în primul rând și ar trebui să respecți cerințele mele, vrei sau nu vrei. Să spui mersi că nu ți-am făcut rău.
    - Da domnule.
Spune ea lăsând capul în jos.
    - Vino in dormitor. Vreau sa te admir stând jos.
M-am așezat pe pat iar Anais era în fața mea acoperita de acel prosop nenorocit. Voiam să o văd așa cum era ea. Fără nimic. Am chemat-o aproape de mine și i-am dus mâinile la spate lăsând prosopul să cadă lejer după ea. Sânii ei rămânând la vedere. Îi simțeam inconfortabilitatea în mișcări și respirație. Dar deja nu mă interesa. Sfârcurile I se întăreau și probabil de rușine și frig. Era foarte aprinsă la față. Sânii ei erau perfecți . Rotunzi și cred că erau și moi. Formele ei, talia subțire, fundul foarte frumos, rotund și mare. Această priveliște îmi dilata in totalitate pupilele. Mă simțeam drogat, simțeam o energie pozitivă în corp și în același timp excitația care atingea cele mai mari puncte. Ea deja observase organul meu care se mărise. M-am ridicat în picioare în timp ce ea făcea câțiva pași în urmă. Am prins-o de talie și am întors-o cu spatele, lipind fundul ei de penisul meu, Iar apoi spatele ei gol de pieptul meu. Mi-am dat tricoul jos ca să o simt mai bine. Voiam să îi simt pielea goala și fină peste pielea mea. Am așezat-o in fața oglinzii și mi-am așezat mâna pe gâtul ei, iar cu un deget îi atingeam buzele.
     - Uită-te la tine cât de mică ești! Te-ai potrivi de minune peste mine. Îi șoptesc la ureche și încet îmi cobor mâinile pe sânii ei. Ușor, ușor i-am atins sfârcurile care erau foarte tari. Am inceput sa mă joc încet cu sânii ei în fața oglinzii. Incepea sa ii placa, să o excite mișcările mele lente pe corpul ei. Mici gemete le puteam auzi din glasul ei înfundat. Abia mai putea scoate un zgomot. Respira foarte puternic și se abținea din răsputeri să nu scoată zgomote. In oglinda am observat de câteva ori cum ochii ei se dădeau peste cap, semn că excitația era foarte puternica pentru ea. Îmi plăcea și am decis să avansez. Ea deja nu mai avea nimic de spus împotriva mea. Erau doar gâfâielile noastre și mici gemete pe care excitația ni le provoca. Mi-am coborât mâna ușor în jos, pe piciorul ei și mai apoi mi-am așezat-o pe suprafața vaginului mai apoi atingând ușor clitorisul. Gemetele ei erau tot mai profunde și asta îmi crea zeci de mii de fiori in corp, pe care îi simțeam până în stomac. I-am atins ușor vaginul cu degetul . Am pătruns încet degetul in interiorul ei. Era foarte strâmt dar udă, foarte udă și excitata și acea senzație de excitare îmi crea mult mai multă plăcere în corp și dorința de a avansa.
Am continuat să îi ating sânii dar într-un mod mai agresiv, și cu o altă mâna să o țin de gât lipita de mine. Și din când în când îi mai atingeam buzele. Voiam să o sărut. Deodată simt cum limba ei îmi atinge ușor degetul, ca mai apoi să îl sugă încet.Știam deja ce înseamnă mișcarea asta și mă excita. Se joacă cu mine dar se joacă periculos. Am întors-o cu fața spre mine și am ridicat-o in brațe, picioarele ei fiind pe talia mea. Am privit-o profund in ochii, ea având pupilele dilatate la fel ca ale mele iar privirea ei cerea ceea ce cere și privirea mea. M-am uitat la buzele ei iar aceasta și-a mușcat încet buza de jos. N-am mai rezistat și i-am sărutat buzele. Am așezat-o in pat și continuam sa o sărut și să cobor cu sărutul în jos, lăsând mici semne pe cât și pe sâni. O doream atât de tare dar mă împotrivesc dorinței. O voi lăsa pe ea să mă dorească să se facă ceilalți pași.
     - Când vei fi pregătită, îmi spui.
     - Pregătită pentru ce? Spune ea, rușinată.
     - Ești suficient de mare să înțelegi . Adaug și îi dau un tricou cu care să se îmbrace. Îmbracă-te!
Fata, timidă s-a îmbrăcat în tricou și vine cu pași mici spre mine.
    - Lenjerie nu ai pe aici? Spune timidă și cu capul in jos.
     - Nu ai nevoie de lenjerie. Rămâi doar in tricou. Arăți bine așa. Îți vine ca o rochie tricoul asta.
     - Ești foarte înalt.
     - Știu și am nevoie de o fată mica. Spune în timp ce îi mângâi părul care începe să devină creț. Ea mereu și-l îndrepta. Acum pentru că nu are placă de păr și începe să se usuce, își revine la forma lui naturala. Era frumoasă, foarte frumoasă. Așa cum e ea, naturala, cu machiaj, îmbrăcată, dezbrăcată, e frumoasa și sexy. Nu înțeleg cum până acum nimeni nu a câștigat-o.
    Îți este teamă de mine, Anais?
    -  Da , domnule.
    - De ce?
    - Pentru că m-ați răpit, mi-ați luat șansa de a mă bucura de viață.
   - Îți voi oferi o altă șansă să te bucuri de viață. Îți voi oferi cea mai frumoasă viața, doar încrede-te in mine.
Am mai povestit mici întâmplări amuzante, triste, ne-am cunoscut mai bine, mi-a spus ce fel de mâncare îi place, ce culori îi plac, ce și-ar dori sa viziteze, am comandat mâncare și am jucat jocuri video împreună. Mai apoi i-am înapoiat telefonul să se uite pe el și să își sune familia, prietenii.
    - Nu îmi vine să cred!
    - Ce, ce s-a întâmplat?
    - Mama, mi-a dat mesaj și și-a cerut scuze. Mi-a dat dreptate.
   - Serios? Sun-o, vorbește cu ea, poate îi este dor de tine.
   - Mă lași?
   - Da, dar să nu povestești despre asta.
     
       Anais și-a sunat imediat mama și a început să vorbească cu ea. O priveam atent și realizam cât de îndurerată era de ceea ce i s-a întâmplat. Într-un fel mă simțeam vinovat pentru tot ce i s-a întâmplat, inclusiv de s-a întâmplat astăzi între noi. Vorbea fericită cu mama ei și mințea că este bine, că lucrează, este la facultate, că învață bine, că are prieteni super drăguți.
In gândurile mele, vocea mamei sale îndurerate m-a adus la realitatea.
      - Anais, fetița mea. Vino acasă! Mi-e așa dor de tine. Vreau sa te strâng în brațe, să îți mai simt o dată mirosul, să îți aud glasul gingaș în casa. Să mă sperii de dimineață de tine, când tu te ascundeai in dulapul de la bucătărie. Acel nenorocit este in pușcărie pentru 29 de ani. Sper să moară acolo. Îmi pare enorm de rău pentru tot ce ți-am spus, pentru tot ce te-am acuzat. Eram controlata de el, îmi înjunghia venin în sânge să cred că tu ești o prostituata. Îmi spunea că ne-ai făcut familia de râs, că râd bărbații la bar de tine. Dar de fapt, el căuta să îți facă rău, să te ia de lângă mine și mai apoi să te sechestreze pentru el.

VICTIMAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum