cap 15

45 1 0
                                    

PERSPECTIVA TAEHYUNG

Începusem să îmi revin, am deschis ochii și priveam in jurul meu încercând să îmi dau seama ce se petrece. Eram in spital, conectat la aparate, branulă, și mulți medici în jurul meu. Aparatul care îmi controla pulsul, răsuna puternic în salon.
- Bună, Taehyung! Ești bine?
Vocea cunoscuta a unui bărbat, mă aduce la realitate.
- Bună...
- Dacă nu poți vorbi, este ok. Nu te stresa.
- Pot vorbi dar mai greu. Cine ești? Încă amețesc și nu am mintea limpede dar vocea ta îmi pare foarte cunoscută.
- In mai puțin de o oră o să îți revii și probabil o să mă recunoști. În orice caz, sunt Jade Salem.
- Jade Salem?
- Da.
- Da! Îmi amintesc cine ești. Ești prietenul meu, doctorul.
- Vezi că știi. Felicitări! Cum te simți?
- Destul de slăbit. Parcă n-am mâncat de zile întregi.
- Păi chiar nu ai mâncat.
- Rahat...
- Da... Prietenii tai sunt aici. Am văzut un băiat cu două fete. Bine, acum au plecat să cumpere de mâncare. Au stat 3 zile aici fără să doarmă. Mi-au spus asistentele.
- Anais, iubita mea.
- Anais...?
- Oh, da! Așa se numește iubita mea.
- Ce nume frumos...
- Ai vreo iubire ascunsă cu numele ăsta? Îi spun zâmbind.
- Nu. Am un copil cu numele ăsta.
- Fata despre care mi-ai spus că nu o găsești?
- Da... Am înțeles că a murit.
- Poftim? Cuvintele doctorului m-au rănit foarte mult. Dezamăgirea după chipul lui, spunea multe.
- Da... Am vorbit cu mama ei. Am fost de curând în America și mi-a spus că a fost găsit cadavrul ei.
- Nu cred asta. Au găsit ADN in cadavrul acela? A fost recunoscut?
- Nu. Poate ai dreptate. Poate nici măcar nu a fost cadavrul ei. Probabil este răpită și poliția este implicată în asta. Mai este și varianta că a fugit de acasă și nu vrea să mai aibă legătură cu mama ei.
- Dar cu tine, de ce nu vrea să aibă legătură?
- Pe mine nu mă cunoaște. Nu știe că sunt tatăl ei. Cu mult timp in urmă, am cunoscut o femeie. Eram student la medicină, in Arabia. O iubeam, doar că ea era săracă iar eu bogat. Părinții mei îmi găsise o femeie bogată. Le-am spus de ea, dar nu au vrut-o, așa că am fugit cu ea. După puțin timp, ne-am certat pentru că ea se acuza de cearta mea cu părinții și m-a obligat să mă despart de ea. Am plecat acasă și după o lună, îmi spune că este însărcinată. Eu mă căsătorisem cu femeia pe care mi-au pus-o pe cap părinții. Am vrut să ne căsătorim, am vrut sa rămân cu ea, să fiu tatăl copilului, dar nu a vrut nici ea, nici părinții mei. In schimb, aveam un frate, un gunoi de om. Mă ura și căuta să se răzbune pe mine, fără să îi fac nimic. A violat-o pe mama copilului meu.
- Adică pe femeia pe care o iubeai?
- Da. Tradiția cred că o știi. Violatorul este obligat să se căsătorească cu femeia pe care a violat-o. Părinții ei, de asemenea erau stricți. Când au văzut că ea era însărcinată, i-au spus să se căsătorească cu fratele meu, să nu îi facă de rușine. Ea asta a făcut. S-a căsătorit cu acest nenorocit. Copilul făcuse 5 ani, eu nu aveam niciun copil cu femeia cu care eram căsătorit. Nu o iubeam, ea nu mă iubea. Mă înșela și mă folosea pentru bani, popularitate. Eram foarte bogați și cunoscuți în țară. Ea s-a despărțit de fratele meu. S-a căsătorit cu alt bărbat, a făcut un copil cu acela, s-au despărțit și după s-a împăcat cu fratele meu, dar deja fata mea era mare.
- Avea copii și cu fratele tău?
- Da, are și cu el copii. Copiii sunt la părinții mei. Ea nu a putut avea grija de ei, era săracă. Părinții mei mi-au lăsat toată averea mie, iar el a rămas fără nimic. Nu muncea, nu făcea nimic. Nu iubea copilul, își bătea soția. Cu toate astea, ea niciodată nu i-a spus fetei că ăla nu-i tatăl ei adevărat. A mințit-o atâția ani, i-a ascuns adevărul. Nenorocitul, a vrut să îmi violeze copilul.
- Ce? Adică fratele tău, zis tatăl fetei, a vrut să o violeze pe fată?
- Da... Este in pușcărie acum. Sper să moară acolo.
- Nu știu cum să îți spun dar iubita mea, Anais, are aceiași problema cu tatăl ei.
- A incercat să o violeze?
- Da. Am rămas șocat când mi-a povestit despre el. Părinții ei tot Arabi sunt.
- Bietul copil. Câți ani are?
- 25 de ani.
- Și fata mea cam tot atât trebuia să aibă.
- Ai căutat-o?
- Da, am căutat-o de când a dispărut. Sunt vreo 2 ani de când aceasta nu mai dă niciun semn. Mi-a spus mama ei că a vorbit puțin cu ea, cu mult timp in urma și după nu a mai fost activă.
De ce povestea lui Jade mă face să mă gândesc la Anais? Oare este vreo legătură? E imposibil! Nu cred că este vorba de aceiași persoană.
- Știi ceva de fata ta?
- Da. Am înțeles că studia medicina. Era deșteaptă și își dorea să devină medic. Învăța la Harvard împreună cu o altă prietena de-a ei.
- Ai vreo poză de-a ei?
- Nu mi-a oferit dreptul de a o vedea când a crescut. Am văzut-o ultima dată când avea 8 ani. A spus că sunt unchiul ei și după mama ei i-a spus că am murit. Am mai venit o dată, când a făcut 14 ani, nu m-a recunoscut. Nu știa cine sunt. Nu știa că sunt fratele așa zisului ei tată .
- Nici macar atât?
- Da... Și de atunci eu nici măcar nu știu cum arată copilul meu, deși nu am încetat să mă gândesc la ea și mama ei. Mai departe știi de aici. Știi că m-am despărțit de femeia cu care eram căsătorit, știi că n-am alți copii, știi că am abandonat totul din America, din Arabia și am venit în Japonia ca medic.
- Da... Totuși, cum arăta fiica ta? Semăna cu tine?
Îi adresam aceste întrebări pentru că povestea lui se îndreaptă către povestea iubitei mele. Ea îl consideră tată pe acel nenorocit, dar poate că nu-i este tată bărbatul acela. Dacă chiar Jade ii este tată? Ei au multe trăsături asemănătoare. El are parul creț, ea de asemenea. Au ambii ochii verzi. Ceva este putred la mijloc.
- Mama ei mi-a spus că seamănă cu mine, că este frumoasă. Are chipul unui înger, la fel și sufletul. Mi-a spus că făcea mâncare nevoiașilor și se ducea pe străzi și împărțea mâncate tuturor. Mama ei i-a greșit cu ceva. Nu a înțeles-o, nu a ascultat-o și pe ea o rănea comportamentul mamei ei. Am căutat-o atunci când am auzit că a plecat în America să învețe.
- Îmi pare rău să aud asta, Jade.
- E in regulă. Te bat la cap cu problemele mele, am înnebunit!
- Hei, e ok. Și tu mă asculți atunci când am o problemă. Doar suntem prieteni, nu-i așa?
M-am ridicat în șezut și l-am îmbrățișat. Era bărbat în toată firea , dar povestea lui nu era doar o mica parte din trecut, era toată viața lui.
- Este amuzant că la vârsta mea, aș fi putut să îți fiu tată. In loc să te consolez eu pe tine, ca om mai in vârstă, mă consolezi tu, tinere.
Spune acesta râzând și mă mângâie încet pe cap. M-am simțit ciudat atunci când acesta m-a mângâiat. Tata nu a făcut-o niciodată. Nu prea a avut timp liber să și-l petreacă cu mine, sau cel puțin, nu a avut timp să mă iubească. Îmi este sinistru să simt afecțiunea unui bărbat, fața de mine. I-am luat mâna bărbatului și i-am strâns-o încet la piept. L-am privit pentru prima dată cu lacrimi in ochi și ne-am îmbrățișat strâns, exact ca un tată și fiu.
- Jade, mulțumesc pentru că ești în viața mea. Mulțumesc că m-ai consolat atâta timp și mă bucur că ai avut încredere în mine să poți să îți spui problemele. Acest lucru înseamnă mult pentru mine. Îți mulțumesc pentru că mi-ai salvat viața.
- Și eu îți mulțumesc pentru că mă sprijini exact ca un fiu, ca un bărbat adevărat. De fapt, chiar ești un bărbat adevărat dacă ți-ai protejat tatăl. Nu oricine ar fi fost gata să moară pentru părinți. Știi, dacă fata mea ar fi trăit, m-aș fi bucurat să te cunoască. Sper că fata cu care ești acum este la fel ca tine.
- Nu este. Ea e mult mai bună și blândă. Eu am cam rănit-o... Încerc să mă revanșez față de ea.
- Îți chem prietenii?
- Da, te rog.

PERSPECTIVA DOCTORULUI

Am ieșit pe hol să invit înăuntru prietenii lui Taehyung, însă pe hol era doar o singura fată care stătea cu fața în palme și plângea.
Cred că era iubita lui, așa că m-am apropiat puțin de ea și i-am vorbit.
- Domnișoara Anais?
- Da, eu sunt. Spune fata , fără a-și ridica fața din palme. Probabil îi era rușine să îi văd fața plânsa.
- Prietenul tau, Taehyung te așteaptă. Aceasta cum îmi aude cuvintele, se ridică rapid și fuge către salon. Am intrat în urma ei ca să îi mai fac câteva analize lui Taehyung iar după îi las să vorbească.
- Hei, Jade. Ea este Anais, iubita mea.
La exprimarea băiatului am ridicat ochii din dosar și am privit fata. O stare de fiori mi-a străbătut corpul in doar o fracțiune de secunde. Am înghițit cu nod și încercam din răsputeri să nu las la vedere lacrimile care voiau să se scurgă. Fata semăna cu iubita mea și în același timp, semăna cu mine.
Incepusem sa tremur necontrolabil și să transpir.
- Da, sunteți foarte frumoși împreună. Spun cu o voce tremurândă.
- Domnule, sunteți bine? Vocea fetei m-a făcut să strâng mult mai multe lacrimi în ochi. Avea vocea exact ca a femeii pe care o iubesc. Oare ea este copilul meu pierdut?
- Da, sunt bine. Mi-am amintit ceva și mă gândeam dacă l-am făcut. Spun încercând să nu pară atât de vizibilă spaima mea.
- Jade, s-a întâmplat ceva? Pari speriat.
- Nu, Taehyung. Sunt bine.
- Dacă vrei să îmi spui ceva, știi că o poți face. Cum puteam să îi spun băiatului că iubita lui seamănă cu fosta mea iubita?
- Da, o sa vorbim altă dată. Spun zâmbind ușor iritat de situație.
- Anais, poți să îmi aduci apa?
- Da, imediat. Fata părăsește camera, conform planului lui Taehyung.
- Jade, fă un test ADN, cât ai ocazia. Știu că ești surprins de asemănarea voastră.
- Nu doar a mea. Seamănă leit cu fosta mea iubita. Chiar și glasul îi aparține ei...
- Fă rapid un test ADN, acum!
Am dat afirmativ din cap și ne-am prefăcut că această convenție nici nu a existat între noi. Fata intrase în salon cu sticla de apă. L-a ajutat grijuliu să se ridice în șezut și să bea apă. Se iubeau atât de mult , și modul în care ea îi purta de grijă mă făcea să mă gândesc la Helena, iubita mea.
- Domnișoara, credeți că m-ați putea ajuta cu ceva?
- Desigur. Cu ce anume?
- Am nevoie de puțin sânge să îl duc la laborator să văd dacă se potrivește cu cel al iubitului tau. A pierdut mult sânge și ar mai avea nevoie. Pare cam slăbit, așa-i?
- Da, chiar va rog. Fata accepta și imediat îi iau o monstră de sânge și merg la laborator cu ea, împreună cu o altă monstră de sânge care îmi aparține. I-am rugat pe cei de acolo sa facă cât de rapid se poate acest test ADN și să mă contacteze după ce primesc răspunsul.
M-am întors în salon și deja prietenii lui erau acolo. I-am luat pulsul și așteptam cu nerăbdare răspunsul de la laborator.

PERSPECTIVA TAEHYUNG

Eram înconjurat de prietenii mei, ceea ce mă făcea foarte fericit, dar mai fericit eram că o aveam alaturi pe Anais. Este superb să știi că cineva te iubește cu adevărat și îți este alaturi in astfel de situații. Am petrecut câteva ore împreună vorbim, râzând, aceștia încercând să îmi ridice moralul. Pe ușă intră doctorul, cu o fișă în mână și un zambet puțin speriat.
- Hei, Jade! Ce s-a întâmplat? Știam ce se întâmplă însă voiam să aflu adevărul.
- Aici sunt analizele tale, Taehyung. Spune aceasta arătând fișa cu rezultatul ADN. Era pozitiv. Am fost fericit în sinea mea insa nu puteam vorbi despre asta, mai ales acum.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 20 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

VICTIMAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum