cap 8

42 7 1
                                    


M-am îndepărtat de Anais, lăsând-o in urmă cu o față dezamăgită. Îmi pare rău de ea, dar nu o pot lăsa să îmi facă asta.
- Hei, Derek.
- Gata, așa repede? M-ai dezamăgit!
- Nu fi porc, nu-i ceea ce crezi. Nu făceam nimic pervers. Bine, vorbesc în numele meu.
- Vrei să spui că ea a făcut?
- Da, a fost ciudat. A venit la mine și mă tot ruga să petrec timp cu ea. Se apropiase așa tare de mine și... și... îmi șoptea ceva la ureche încercând să îmi creeze fiori. A vrut să îmi facă mâncare..
- Nu-i de-a bună. Cred că vrea să te omoare.
- Este și asta o idee, dar eu cred altceva.
- Ce?
- Derek, cred că Anais vrea să se joace cu mine ca să mă îndrăgostesc de ea și să o las să plece sau să nu o vând.
- Este și asta o idee. Trebuie sa fii precaut. Dar să te aștepți că ceva rău îți vrea. Doar ești răpitorul ei.
- Cu siguranță.
- Fii mai sever. Așa te și va asculta și nu vei mai fi luat de păsărică.
- Crezi?
- Cu siguranță. Ești foarte milos, așa cum ai fost și cu Lulu. Ai respectat-o și te-a dat dracului cu prima ocazie. Încearcă să nu le mai cazi in plasă femeilor. Ai ales să fii un proxenet, să faci trafic de femei, fă-o până la capăt, asuma -ti. Bine, dar nu mă refer acum să bați femeile sau să le înjosești. Pur și simplu să le ignori. Să o ignori pe Anais asta și gata. Dacă o vrei pentru tine, fă-o să te vrea ea și așa ești sigur că va rămâne cu tine. Ignora femeia până va sta ca o lipitoare de capul tau sa fie prin preajma ta. Știi bine că femeile vor atenție. Trateaz-o exact cum ar fi o simplă femeie.
- Bine, Derek, atrăgătorul de femei.
- Ha, bună glumă! De ce mă căutai?
- Vine Ali, prietenul nostru in scurt timp.
- Ok, pregătim femeile?
- Da, dar am o idee. Vreau să ne jucăm puțin cu ele.
- Spune-ti , va rog, domul festelor, șeful șefilor, glumețul glumeților...
- Derek!
- Ai mâncat ceva când erai mic, de ești așa nervos?
- Nu, dar cu siguranță ai supt tu ceva când erai mic și acum nu te mai oprești din vorbit.
- Nu îți fur meseria.
- Nu mi-ai furat-o. Eu ți-am dat ideea și tu ai practicat-o. Bun, lăsând gluma deoparte, le luăm și pe ele și ne vom preface că le vindem și vedem cum va reacționa. Dar nu spunem că nu le vom vinde aceluiași om. Vom spune că pe Anais o vindem azi lui Ali și următoarele zile spunem că vine alt bărbat să o ia pe Felicia.
- Bună idee.

Între timp, Ali a venit și l-am condus în casa fetelor. Toate femeile erau frumos îmbrăcate, in diferite rochii și fuste, mai puțin Anais, Felicia și Melina. Toate 3 erau îmbrăcate în blugi largi și hanorace. Se demachiase, își strânsese pariul coc și stăteau ca niște bărbați care urmăresc meciul de fotbal. Cu toate acestea, Anais încă era superbă. Câteva șuvițe crețe ii cădeau pe ochii ei mari și frumoși. Era superbă, era naturala și trăsăturile ei diferite îi ieșeau în evidență chiar și așa.
- Taehyung, prietene. Care sunt fetele noi?
Deodată i-am auzit vocea prietenului meu, Ali. Atunci m-am trezit la realitate, realizând că mă holbam la ea.
- Te las pe tine să ghicești. Vezi ce îți place. Fă cunoștință mai bine cu fetele și îmi spui.
- Taehyung, eu deja am ales. O să râzi de mine dar așa sunt eu. Iubesc femeile sexy, femeile elegante, iubesc femeile machiate, dar o femeie naturală le întrece pe toate...
- Scuze că te întrerup, Ali. Cele 3 fete in hanorac, nu sunt de vânzare.
- Hai, mai, serios? Ele sunt cele mai bune!
- Știu, știu, dar nu sunt de vânzare .
- Îți dau 100 de mii de euro pe cea creață.
- Nu, Ali. Dar te las să faci cunoștință cu ea.
- Îți dau 50 de milioane de euro. Este bine?
- Prietene, nu o vând pentru nimic în lume.
- Nici pentru un miliard?
- Nu! Poți să dai și 50 de miliarde, nu o dau.
- E a ta?
- Da, este.
- Ai nimerit-o pe femeie. Așa femeie îți pune capac. Prin spatele acelor haine pot să îmi dau seama că este o bunătate de femeie. Chiar și celelalte, sunt bune, sunt foarte bune, dar ea, ea e ceva diferit. Ochii ei, fața, buzele... Ești norocos să ți-o tragi cu o așa femeie, și nu numai, să ai o așa femeie. Mor toți de ciudă. Sper să nu te superi pe mine.
- Nu, Ali, nu mă supăr pe tine. Știu ce zici. Chiar te rog să te duci să o bagi in seama. Dar hai să facem o chestie, dar am nevoie de ajutorul tau. Dacă ești de acord, îți voi fi recunoscător. Prefă -te că ți-am dat-o, spune-i că ți-am vândut-o pentru 10 mii de euro. Și spune-i că ești un om rău, prefă-te un maniac și spune-i chestii teribile care o va înspăimânta. Vreau să o fac să mă roage ea, personal să nu o dau nimănui, vreau să mă roage să o păstreze.
- Cred că te va bate. Probabil și pe mine dar pe tine cu siguranță. Mă duc să fac cunoștință cu ea și să îți joc planul.
- Mulțumesc mult, prietene. Spun zâmbind și dau mâna cu el.
- Dar totuși, de ce așa? Nu ești împreună cu ea?
- E o poveste cam încurcată. Știi...pe ea și prietena ei, nu am luat-o cu voia lor. Le-am furat.
- Ce? Ești nebun?
- Da, am făcut o gafă. Prima data am crezut că sunt dansatoare la bară, prostituate, ceva. Erau îmbrăcate ca niste chelnerițe din filmele porno, îți jur! Le-am speriat, și le-am băgat în mașină, plus l-am și împușcat pe un tip pe motiv că le-a lovit. Și după ce le-am adus aici am aflat cu adevărat ce s-a întâmplat. Ele erau studente și nu aveau bani și au ajuns să lucreze la un club, aia era prima noapte acolo și s-a întâmplat asta.
- Și de ce nu le-ai mai dus înapoi?
- Unde înapoi? In New York? Sunt in Japonia, frate. Îți dai seama cât drum făceam iar înapoi? Plus, ne-au văzut fețele, au văzut omul pe care l-am ucis, ajunsesem deja aici, știau tot. Era imposibil să le duc înapoi. De asta nici nu vreau să le dau cuiva. Plus, e și virgină Anais.
- Ce dracu' ? Mai exista fete virgine?
- Se parte că da. Chiar exista și fetele astea, așa cum este Anais. Sunt inocente, nu merita să fie rănite sau cel puțin să își bată cineva joc de corpul lor . Știu, sunt un fraier că i-am făcut asta, că i-am distrus viața, merit și eu o pedeapsa. Mi-am și luat-o și pe lângă asta, ce m-a făcut să o cred atât de specială este faptul că a plâns pentru mine. Faptul că a avut grija de mine, cel care i-a distrus viața. Aș fi meritat să râdă în timp ce eu simțeam că mor...
- Frate, ai grija de ea, dacă nu o mai duci înapoi acasă. Protejează aceasta ființă. Nimeni nu a plâns pentru tine până acum, înafara de familia ta. Vrei să o cucerești?
- Da, chiar aș vrea, dar știu că nu m-ar iubi. Știu că nu sunt demn de iubirea ei și încerc să văd dacă ea ar putea să mă iubească. Vreau să o fac să treacă prin niște încercări pentru mine, pentru că eu pentru ea aș trece și prin foc.
- Pentru prima data te văd așa. Când eram în liceu, nu erai așa atras de femei .
- Wow, nu mă așteptam să o iubești așa de mult pe Anais. Spune Derek, surprins.
- Da... Nici eu nu știam că o pot iubi atât de mult și atât de repede.
- Hai că acum merg să fac planul, Taehyung.
Gata fetelor, Ali și-a ales fata. Puteți să vă ridicați și să vă întoarceți la treaba voastră, mai puțin tu, Anais. Spun și îi fac semn să se așeze pe canapea. Ali se îndreaptă spre ea iar eu părăsesc camera. Deși nu îmi făcea mare plăcere să fac asta, vreau să mă iubească și să mă caute ea. Știu că Ali o va face să înțeleagă că eu sunt singura ei scăpare.

PERSPECTIVA ANAIS

V părăsește camera, la fel cum toate fetele o fac. Derek le-a luat pe Felicia și Melina și probabil le-a dus altundeva ca să nu îi strice planul acestui om, pe nume Ali. Inima deja îmi era frântă și mă abțineam din răsputeri să nu plâng. Ali se apropie de mine și se așează pe canapea. Își pune mâna pe fața mea și mă privește straniu.
- Ia-ți mâna după fața mea, maniacule! Spun luând mâna omului și lăsând-o cu putere jos.
- Cred că nu ai înțeles un lucru, Anais. Deja nu mai ești în siguranță. V, și-a luat mâna după tine și mi te-a dat mie. Și ghicește cu cât?
- Crezi că mă interesează?
- Ar trebui, prețul tău este valoarea ta.
- Cu cât m-a dat? Spun sec, dând ochii peste cap.
- Cu 10 mii de euro. Puțin, așa e?
- Atât de ieftin?
- Da, chiar da. Ideea e că el te-a protejat aici, dar eu nu. O să porți hijab și o să fii a mea. Nu o să permit nimănui să te atingă și dacă o să o facă cineva, vei fi ucisă ca restul femeilor care stau sub pământ, in acea curte.
- Ce naiba vorbești? Cum îți permiți?
- Ai să vezi! Mișcă-te, mergem de aici. În mașină poate îmi fac de cap cu tine.
- Să nu îndrăznești! Spun plângând.
- Dacă nu ai vrut să stai cu V, stai cu mine.
- Ba vreau să stau cu Taehyung.

VICTIMAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum