Am ajuns la vilă iar toată atenția era asupra noastră. Într-un fel, era și logic. Eu eram cu tricoul care era pătat de sânge iar Anais cu un tricou alb , până în genunchi.
- O, Anais! Ai făcut sex cu domnul Kim Taehyung?
Se adresează o femeie Anaisei.
- Nu-i ceea ce pare.
- Hai, nu te rușina. Toate am făcut sex cu el. Nu ești prima.
Spune fata in timp ce își așează părul.
- E foarte bine, dragă.Eu nu am făcut.
Anais m-a privit dezamăgită atunci când a auzit cuvintele acelei fete. De ce o deranjează că m-am culcat cu alte femei dacă ea nu simte nimic pentru mine?
- Du-te și schimbă-te, eu mă duc să discut ceva cu tata. A venit tatăl meu din călătoria din Coreea, țara mea natală. Acolo mai avem o vilă. Îi spun fetei sec.
Voiam să plec în Coreea de Sud și în plan aveam să o iau pe Anais cu mine și să îi dau șansa la o viață frumoasă, lipsită de griji. Voiam să îi arăt că nu am doar bani după femei. Voiam să îi arăt propriile afaceri cu hotele, pe care le dețineam personal. Voiam să îi arăt adevărata mea identitate , dar nu merita. M-am deschis în fața ei și ea se joacă cu sentimentele mele. Da , greșesc, am greșit că am desprins-o de viața ei liberă, dar incercam să îmi îndrept greșeala. Sunt Deja 7 luni de când e aici și nu are idee cum îmi arde inima pentru ea. Habar nu are cât mă doare când mă comport urât cu ea și acum îmi voi face singur rău pentru că voi pleca fără ea, in Coreea. M-am întâlnit cu tatăl meu, am vorbit puțin iar după m-am dus în dormitor pentru a îmi face bagajul. Mâine dimineața plec la aeroport. Nu știu cât voi sta plecat insa vreau să o fac să sufere, să plângă de dorul meu și să își dea seama că are nevoie de mine. O să regrete cuvintele pe care mi le-a spus astăzi. S-a făcut seara imediat. Am luat cina împreună cu tatăl meu și Derek. Pe geam am văzut-o pe Anais cum stătea cu Felicia pe in balansoar și vorbeau.
- Ea așa de frumoasă....
Vocea lui Derek mă face să îmi iau privirea după geam.
- Despre cine vorbești?
- Despre Felicia.
- Îți place de ea?
- Da. Este o zeiță a frumuseții, îți jur. Mă pierd în ochii ei, verzi. Nu știu cum să o fac să mă privească cu aceiași ochi.
- Nu știam că o placi pe Felicia. Nu ai arătat deloc că ești atras de ea.
- Nu am arătat pentru că eram in dubii. Mă gândeam că poate o placi și tu. Acum că știu că tu o iubești pe Anais, pot să dorm liniștit.
- Nu îmi spune că tu aștepți să afli dacă mie îmi place de o fată ca mai apoi să știi dacă poți fi cu ea sau nu.
- Cam așa ceva.
- Ești fraier. Suntem ca frații și niciodată nu ne vom certa pentru o femeie. Nu ne vom distruge prietenia pentru nimic în lume, Derek. Eu mâine plec în Coreea și te rog să ai grijă aici. Să mă ții la curent cu ce se întâmplă, cine vine și să nu lasi pe nimeni să le cumpere pe niciuna dintre ele. Și te rog! fii cu ochii pe Anais.
- De ce? Ce s-a întâmplat?
- Mă tot amenință că se sinucide, că își taie venele. Ai grija de ele și de ea, să nu facă vreo prostie.
- Da, prietene. Să nu stai mult în Coreea. Nu mai sta cu anii. Stai și tu o săptămână și după vino înapoi. Mă plictisesc fără tine aici.
- Poți să vi oricând la mine.
Îl bat pe umăr și plec în casă. M-am pus să dorm și am așteptat următoarea zi.
La ora 8 și jumătate am ieșit din vilă. Voiam să o văd pe Anais, pentru ultima ora. Nu știam când mă voi întoarce. Îmi calc pe inima și o să plec departe ea, așa cum a cerut. Am mers în casa fetelor și m-am îndreptat spre dormitorul ei. Ușile dormitoarelor nu aveau cheie. Nu le dădeam voie să își închidă dormitorul. Am intrat în camera ei iar ea dormea. M-am așezat pe marginea patului și îi mângâiam fața. Era atât de inocenta când dormea. M-am aplecat și i-am dat un pupic pe buze, obraz și frunte. Imediat aceasta s-a trezit.
- V? Ce faci aici?
- Am venit să te văd. Îmi era dor de tine.
- Ai înnebunit? Eu nu vreau să te văd. Pleacă!
- Asta și fac, Anais. Plec departe de tine. Dacă vrei să mă întorc, cauta-ma.
- Ce vrei sa spui?
- Nimic. Odihnește-te!
M-am ridicat și am plecat din casă. Derek mi-a luat valiza și a băgat-o in mașină. In timp ce eram in dreptul porților, m-am uitat în urmă. In fața ușii de la vilă, stătea Anais, care privea nedumerită. I-am făcut cu mâna și m-am urcat în mașină și am plecat spre aeroport. Derek mă conducea până acolo iar după acesta se întoarce înapoi.
- V, sper să te gândești la ceea ce ți-am spus.
- Mă voi gândi, dar nu sunt sigur că voi sta o săptămână. Mai puțin de un an , poate voi sta.
- Cum crezi tu.
După puțin timp am ajuns in fața aeroportului. Mi-am luat bagajul și am plecat. In tot acest timp mă voi gândi ce să fac cu viața mea și cu iubirea pe care i-o port acestei fete. Derek a plecat și el iar eu aștept îmbarcarea in avion.
CITEȘTI
VICTIMA
RomancePovestea este despre două fete care ajung să fie pradă unui grup de proxeneți. In ciuda faptului că aceștia defăimau sexul feminin, ajung să se îndrăgostească de ele. Ramai până lasă sfârșitul poveștii să afli planul de răzbunare al fetelor.