cap 3

100 8 0
                                    

Am mers încă vreo 3 ore prin pustietate. Părea un câmp care nu se mai termină. Unde ne duceau acești maniaci? Fiecare minut părea un calvar și mii de gânduri îmi străbăteau mintea. Dacă nu mai avem scăpare? Dacă vom fi prada lor? Dacă ne vor vinde traficanților de organe? Dacă ne vor obliga să ne prostituăm? Cu toate astea, înțelegeam mai tare realitatea. Femeile înseamnă ceva pentru ei sau suntem doar niște obiecte sexuale? De ce m-a întrebat dacă sunt prostituată? De ce? Îmi puneam aceasta întrebare și lacrimile îmi curgeau pe obraji. Oare din cauza că eram așa îmbrăcate? La naiba cu locul ăla de muncă! Trebuia să plec atunci când am avut ocazia, nu să stau ca o ultimă târfa să lucrez acolo. Acum plătesc cu propria viață pentru niste bani. Gândurile mi s-au oprit atunci când și mașina a ajuns in fața unor porți mari. Porțile erau făcute în așa fel în cât nu puteam vedea nimic în interior. Erau înalte, undeva la 5 metri înălțime. Privind în sus, se vedea un acoperiș imens, negru. Alți bărbați au venit și au deschis porțile, mașina a pătruns în interior iar acolo se afla un întreg oraș. Era ceva nemaiîntâlnit. Două vile mari, spital, sală de sport, teren de fotbal și pentru alte sporturi, două piscine imense care aveau aproape 10 metri lungime și lățime.
-Unde naiba suntem? Spun eu cu voce tare, fără să îmi dau seama că am făcut asta.
- Ăsta e harem? Întreabă Felicia cu gura căscată.
- Felicia, nici Dumnezeu nu ne mai scoate de aici.
- O să murim aici...Anais...
Când mă uit mai bine, zeci de femei, goale, îmbrăcate stăteau pe șezlong și se bronzau, consumau alcool, droguri, dansau sau se pupau cu alți bărbați. Era ceva dezgustător.
- Bine ați venit in pensiunea mea. Spune V
- Pensiune?! Spun eu strigând. Ăsta e oraș!
- Nici chiar așa. Spune el zâmbind.
Adaptați -va, faceți cunoștință, distrați -va și dacă e vreo problemă, mă căutați și îmi spuneți mie sau oricărui bărbat sau lui Derek. Ok?
Fac câțiva pași în fața și toate fetele sar pe ei încercând să îi mângâie, să îi sărute pe V și Derek. Erau ca niște curve. Păreau atât de antipatice. M-am apropiat de Derek și l-am întrebat:
- Domnule, aceste fete au fost răpite la fel ca noi? Spun eu cu o teamă în mine.
- Da, absolut toate fetele de aici sunt oarecum răpite. De fapt, sunteți 3 răpite. Restul sunt luate de bunăvoie. Găsite pe marginea străzii, sau din cluburi. Adică ele nu s-au împotrivit. Voi doua și încă o fată rusoaica, care la rândul ei a fost răpită. Ea e de vreo 4 ani aici.
Când am auzit de 4 ani, mi-a căzut fața. Nu îmi venea să cred. Viața acelei fete este distrusa, probabil. Dacă nu este și ea la fel ca restul.
- De ce lor nu le este teamă de voi? Întreb cu jumătate de gură.
- Întrebarea e, de ce vouă vă este teamă de noi?
Atunci mă enervez la culme și îi răspund răstit.
- Cum naiba să nu ne fie teamă de voi? Mergem pentru prima dată la un loc de muncă, nimerim într-un loc de drogați, plecăm de acolo din noroc pentru noi, întregi, vii și vin niște dobitoci ca voi și ne răpesc. Ți se pare normal? Ți se pare normal să fiu în America și să mă trezesc in Japonia cu niște oameni străini care mă amenința cu arma? Ți se pare normal să fiu îmbrăcată așa? Ți se pare normal să fiu în locul ăsta cu niște femei care trag de un bărbat care practic le ține ostatice? Ți se pare normal ca șeful tău idiot, imbecil, prost, maniac să mă întrebe dacă sunt prostituată? Toată discuția asta au auzit-o toți, chiar și V. Se apropie serios de mine și îmi spune să mai repet o dată. Derek râdea necontrolat iar o fată de acolo mă aplaudă.
- Ce ai spus, Anais? Îmi spune V serios cu o privire nervoasă .
- Da, ce ai auzit! Ești un prost, un maniac, un nebun! Mai vrei să auzi? Ce am de pierdut? Decât viața! Și ce să mai fac cu viața mea știind că sunt aici ostatică? N-am ce să mai fac așa că vă spun totul pe fața, proștilor!
Sunteți niște lăbari, niște maniaci, niște proxeneți, niște bărbați jegoși! Silă mi-e de voi! Strigam eu tare la ei. Felicia stătea și privea gură-cască iar fata aceea stătea și râdea și parcă se bucura de ceea ce le spun acelor ratați. V cred că nici nu știa ce să mai spună. Îmi schimbasem radical comportamentul, dintr-o fată atât de fricoasa, am ajuns să mă cert cu acei maniaci.
- V, ce se întâmplă aici? Spune un bărbat în vârstă.
- Tată... Nici nu-l las să termine propoziția V, îl întrerup și încep să strig și la acel moș.
- Și tu moșule, la ce pula mea te uiți?
Ce tot spui tu aici? Ce nu îți convine, hă? Ia spune! Ai venit să mă împuști? Până și glonțul din arma aia este mai mare decât penisul vostru, chinezi uscați! Orezarilor!
- Dar eu ce am făcut? Întreabă bătrânul.
- Mă doare pe mine in fund ce ai făcut! Știi? Nu mă interesează ce ai făcut. Eu mă iau de toți. In pula mea, toți stați și va uitați parcă ați văzut un chinez cu penis mare. Și tu idioato? Ce stai acolo și te uiți cu ochii aia mari la mine? Mă adresez Feliciei.
- Anais, ai înnebunit? Mă întreabă ea.
- Da, am înnebunit! Îmi bag pula in toți!
- Derek, crezi că putem să ducem marfa înapoi? Spune V.
- Păi....
- Taci, Derek! Ce mă? Tu vrei să mă duci înapoi acum? Nu! Acum nu mai vreau eu să plec! Acum stau aici și o să îți strig in timpan până te plictisești de mine, da? O să te fac să îți regreți alegerea!
- Deja o fac...
- Auzi la el! "Marfa" da' ce sunt eu aici? O cârpă, o pătură, un butoi, o masă?
- Un televizor stricat. Adaugă V
De nervi îi dau un picior in boașe și lui V. Aproape am făcut șpagatul dar totuși am reușit să îl lovesc. Imediat, acesta cade în genunchi de durere iar eu profit de ocazie și sar la propriu zis pe el și îl prind de păr. Felicia încearcă să mă despartă iar Derek mă ia pe sus și eu mă zbăteam să scap din brațele lui să îl bat pe nemernicul ăla care spre uimirea mea, nu mi-a dat niciun pumn. Felicia vede că Derek mă ține cu forța și nu voia să îmi dea drumul, așa că vine rapid și îi dă un pumn în ochi lui Derek. El la randul lui cade jos și Felicia sare pe el și începe să îl plesneală fara oprire. Eu mă opresc din ceartă și mă uit șocată la ea cum stă și îl bate pe Derek. V se ridică de jos ametit, scoate telefonul și îl filmează pe Derek care da, era învinețit. Eu îl văd pe V că o filmează pe Felicia, și da, sar iar sa îl bat și așa ne-am bătut vreo jumătate de oră până a venit paza și ne-a scăpat.

Salut, sper că va plăcut acest capitol. Voi face tot posibilul să termin cartea cât mai rapid și dacă doriți să lăsați un comentariu și o steluța pentru mai multă susținere

VICTIMAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum