Alisa Arslanın ağzından
Gözlerimi yavaş yavaş uykudan açtım. Bir sağa bir sola dönerek esnemeye başladım. Yataktan kalkıp aynada kendime baktım. Makyajım hafif akmıştı. Odadan çıktığımda ateşi salonda yarı çıplak bir şekilde yatarken görmüştüm.
Üşümüş gibi görünüyordu. Odamdan battaniye alıp üzerini örtmek için yaklaştım, sigara kokuyordu. Battaniyeyi üzerine serip yüzüne bakmaya başladım. Kalın kaşları, kahverengi gözleri, hafif dolgun dudukları ve her gülümsediginde yanağında oluşan gamzeler.. çok güzeldi. Yüzüne dokunmak istedim bir an kendimi durdurdum. Bu ben degilim diyerek kendimi azarladım içimden. Saçlarını okşamak istedim ama uyanır diye birşey yapamadım. Yüzüne daha çok yaklaştım, buram buram sigara kokuyordu. Fakat kendi kokusu.. o kadar güzeldiki anlatamam. Dudakları benim dudaklarımdan daha büyüktü. Bir an kendimi geriye çektim.
Hayır Alisa, hayır. Diyerek salondan uzaklaştım. Mutfağa gidip soğuk bir su içtim. Havaya baktığımda akşam olmuştu bile. Camı açtıgımda birden ateşin sesi ile irkildim.
" Üzerimi örttüğün için teşekkür ederim. İstersen denize girelim. "
Elleri ile gözlerini ovuşturuyordu bir yandan
" Tamam giyinip geliyorum. "
Odama hızla gidip mayolarımın hepsini yatağa dizdim. Hangisi giyeceğimi seçemedigim için bir tanesini alıp giymeye karar vermiştim bile.
Üstüme uzun siyah tül geçirip odadan çıktım. Ateş beni gördüğü andan itibaren nutku tutulmuş şekilde bana bakmaya başladı. Kendisi ise üstü çıplak altında siyah şort vardı. Hala beni süzmeye devam ediyordu.
" Hayırdır? Birşey mi oldu ? "
Kekelemeye başladı bile.
" B-bir şey olmadı. Hadi gidelim. "
Önden ben giderek evden çıktık. Yaklaşık iki dakika yürüdükten sonra denize ayaklarımı sokmuştum bile. Üstümden tülü çıkartıp denize yavaş yavaş girmeye başladım. Elimle de suyu kontrol etmeye devam ediyordum. Tamamen girdiğimde ateş'te peşimden geliyordu. Yanımdan ayrılmayarak yüzmeye başlamıştı bile. Bende kendimi kontrol ederek denize dalmıştım. İkimizde denizin altında yüzüyorduk. Kafamı sudan çıkartıp nefes almayı sağladım. Ateş peşimden çıkıp ;
" İyi misin ? Çok derine dalma. "
Elimle saçlarımı geriye doğru yatırıp ;
" İyiyim, iyiyim merak etme."
Denizin üstünde kafamı suya sokmadan yüzmeye başladım. Bir yandan da ateşi izliyordum. Yanımdan hiç ayrılmamıştı. Hep etrafımda yüzüyordu. En son bir kere daldıgında dibimden sudan kafasını çıkartmıştı. Bir an korkuyla elimle omzundan tuttum.
" Korktum! "
Hafif gülümsedi. Ellerim hala omuzundaydı. Tam ellerimi çekerken elimi tuttu.
" Kalsın. Bırak kalsın. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALEL
RomanceÂşka inanmayan bir kız... ama onun ardından giden aşka tutuklu olan bir adam.. büyük bir aileye sahip, herkese lafını geçirebilir fakat o kadın onun en büyük zayıf noktası. Onun için mermi bile yiyecek kadar aşık olan adam. Daha 19 yaşında zorla evl...