Alisa Arslanın ağzından
Hala inanamıyorum maldivlere gidiyorduk! Çığlık atmak istiyordum.
Bu benim hayalimdi! Arabanın içinde zevkten dört köşe olmuştum bile. Tekrar ateşe döndüm ;" Ateş ciddisin dimi ? Maldivlere gidiyoruz! "
Güldü. Yanağından çıkan gamzeler onu çekici yapıyordu.
" Evet Alisa. Hayalin olan maldivlere gidiyoruz. "
Çok mutlu olmuştum. Bir anda sevgi patlaması yaşayıp ateşin yanağından öptüğümü fark ettim.. dudaklarımı yanağından yavaşça çekip yerime geçtim. Bir an oda şok oldu. Sonra yerini kocaman bir gülümseme aldı. Bana dönüp gülümsedi.
" Teşekkür ederim Alisa. Bana bu anı yaşattığın için teşekkür ederim. "
Sustum.. belirli bir süre cevap vermedim. Onu niye öpmüştüm ? O benim neyimdi ? Hiç birşey. Sadece bir an çok mutlu olmuştum.
Ateş ilk defa bana güzel bir şey yapmıştı. Hayalimi gerçekleştiriyordum.
" Bir anda oldu. Aptal aptal hayaller kurma ateş. Sadece çok mutlu oldum."
" Olsun, sen mutlu ol yeter bana. "
Dedi. Gözlerimi üstünden çekip yola bakmakla geçirdim. Bu yaptığı şeyi unutmayacaktım. Her ne olursa olsun bu benim hayalimdi hemde çok özel bir hayal. Bir an durdum.
Ateş bana "evet Alisa. Hayalin olan maldivlere gidiyoruz. "
Hayalim olduğunu nereden biliyordu ? Bunu hiç bir zaman anneme ve babama'da söylememiştim. Ateş gerçekten beni tanıyordu. Bi an ona dönüp ;
" Hayalim olduğunu nereden biliyorsun ? "
Hafiften gülümsedi.
" Ben senin hakkında çok şey biliyorum Alisa. Şaşırma artık. "
Yüzüne baktığımda bana dönüp baktı. İlk gözlerime, sonra yanaklara en son ise.. dudaklarıma.
Kafamı yola çevirdim. Bir dakika benim pasaportum yoktu?!
" Ateş, benim pasaportum yok. "
Uçak sahasına girerken ;
" Gerek yok karıcım. Özel jet ile gideceğiz. "
Uçak sahasına girdiğimizde bembeyaz bir uçak yanında siyah kalın yazılarla yazılmış logosu vardı.
Arslan holding
Ateş arabayı sahanın ortasına bırakıp aşagıya indi. Peşinden bende indim. Ateşin yanında yürümeye başladım.
Ateş bir an bana dönüp;
" Sen uçağa geç. Geliyorum. "
" Tamam. " Diyerek uçağa doğru yürümeye başladım. Merdivenlerin başında duran iki kadın ;
" Hoşgeldiniz Alisa hanım. İyi uçuşlar dileriz."
" Teşekkür ederim. " Diyerek merdivenlerden uçağa bindim. Çok genişti. Siyah beyaz koltukları vardı. Bir koltuga oturup beklemeye başladım. Cebimden telefonumu çıkarıp annemin attığı mesaja girdim.
" İyi eğlenin! "
Mesajına kalp koyarak cevap verdim. Tam telefonumu kapatacakken bir mesaj geldi.
Özel numara bir mesaj gönderdi.
Mesaja bakmak istemiyordum. Çok mutluydum. Ama merakıma yenik düşüp baktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALEL
عاطفيةÂşka inanmayan bir kız... ama onun ardından giden aşka tutuklu olan bir adam.. büyük bir aileye sahip, herkese lafını geçirebilir fakat o kadın onun en büyük zayıf noktası. Onun için mermi bile yiyecek kadar aşık olan adam. Daha 19 yaşında zorla evl...