Ben seninim, sende benimsin Alisa Arslan..

162 6 0
                                    

Alisa Arslanın agzından

Saat 08: 42

Gözlerimi korkunç bir rüya görerek açtım. Ter içinde kalmıştım. Yanıma baktım ateş yatıyordu. Yavaşça yataktan kalktım. Banyoya girdim, elimi yüzümü yıkadım. Gördüğüm rüyayı hatırlamaya çalıştım. Hatırlayamadım.. tek bildiğim rüyanın sonunda ölüyordum.

Banyodan çıktım, ateşe baktıgımda hala uyuyordu. Camın önüne geçtim dışarıya baktım. Dış kapının önünde iki adam duruyordu. Camın hemen yanında duran sandalyenin üzerinde ateşin ceketi vardı. Parfümü çok iyi kokuyordu.

Ceketi elime aldım, aldığım an sandalyedeki silah ile göz göze geldim. Kalbim hızla çarpmaya başladı. Ceketi hemen silahın üzerine attım. Ateşe dönüp baktığımda gözleri açık bir şekilde yastı'ya yaslanmış bana bakıyordu.

" Ne oldu ? Bir şaşırdın ? "

Dönüp camı açtım, nefes almaya çalıştım. Nefesimi dengeledikten sonra tekrar ateşe döndüm.

" Yoo niye şaşırayım ki. Sadece bir silah ne olabilir ki ? Çok normal bir şey. "

Yataktan kalktı, ceketin altından silahı eline aldı.

" Ateş ne yapıyorsun ? "

Silaha biraz daha baktı.

" Niye hemen korktun ? Senin alışman gerek. Bugün silahla gelirim yarın kanlı ellerimle.. "

Gözlerimi kapattım. Tekrar açtım.

" Ateş lütfen bak lütfen diyorum silahı elinden bırakır mısın ? Korkuyorum. "

Silahı alıp tekrar ceketin altına koydu.

" Tamam. Bak koydum sakin ol. "

Camın önünden ayrılıp yatağın yanına oturdum.

" Lütfen bir daha bu odaya silah falan sokma. "

Bana doğru yürümeye başladı.

" Alisa alışman gerekiyor. Odada silah olması kadar normal birşey yok. Hatırlıyor musun seni buraya getirirken bile silah ile tehdit etmiştim. Bu bizde normaldir. "

" Belli belli çok normal, neyse git bana kıyafet falan bul. Hadi çabuk annemlere gideceğim. "

" Tamam. " Diyerek odadan çıktı. Yaklaşıp beş dakika sonra geldi. Elinde siyah uzun bir elbise vardı. Elinden alıp hızla banyoya girdim. Giyindim, tekrar odaya dönüp aynada kendime baktım. Ateş ;

" Güzelsin güzel, benim aslan karım! "

" Hee aslan karın, salak ya. "

Aynadan kafamı çevirip ateşe baktım.

" Unuttum sanma. Bugün bu odaya koltuk gelecek duydun mu beni. "

" Offf Alisa sende hiç birşeyi unutmuyorsun mahşallah, ne zeki bir karım var benim ya. Tamam koyarız bir koltuk. "

" Güzel, aferin. " Diyerek odadan çıktım. Arkamdan gelip ;

" Nereye gidiyorsun ? "

" Mutfağa su içecegim. "

O sırada salondan bir ses geldi ;

" Ateş oğlum karınıda al yanıma gel. "

Ateş elimden tuttu. Eline vurdum.

" Ne yapıyorsun ?! " Hızla salona doğru yürüdüm. Bir dede koltukta oturuyordu. Adam bana bakıp ;

" Gelin hoşgelmişsen. "

HALELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin