Part 12

81 14 17
                                    

Taehyung හිටියේ එයාගෙ mafia සම්බන්ධ වැඩ කරද්දී ඉන්න ගෙදර පොලව යට තියෙන කාමරයක එකට කාමරයක් කියනවාට වඩා හොඳයි මිහිපිට අපාය කිව්වනම්.

උඹ එයාව ඇල්ලුවේ මේ අතින් නේද ?.

Taehyung පුටුවක නිරුවත්ව ගැට ගහලා ඉන්න ඩෙමස්ගේ අත දිගේ කිණිස්සක් අරගන්න යමින් කීවා .

මාව මරපන්~~~ V මාව මරපන් ~~~.

ඩෙමස් වෙදනාව ඉවසන්න බැරුව taehyungගෙන් ඉල්ලුවා ඔහුව මරන්න කියලා . මොකද? taehyung ඔහුව හිරකරගෙන දැන් පැය දෙකකට අධික කාලයක් නොමරා මරනවා . ඩෙමස්ගේ ඇගේ අස්සක් මුල්ලක් නෑර taehyung පුච්චපු පාරවල් තියෙනවා තව මුළු ඇගටම කසේකින් පහර දීලා ඉතින් ඩෙමස්ට තවත් ඉවසන්න බැරි වුනා ඉතින් ඔහු taehyung ළඟ වැද වැදුණා ඔහුව මරන්න කියලා .

මරන්න ( නපුරු සිනහවක් ) උඹ දන්නවා ඩෙමස් මේ V කියන්නේ මිනිස්සු එකපාර මරණ කෙනෙක් නෙවෙයි කියලා .

ආආආආආආ~~~~~~~~.

ඩෙමස් විලාප තියා කෑ ගැසුවා . මොකද taehyung එකවර ඩෙමස් ගේ අතට පිහියෙන් ඇනපු නිසා .

මම කැමැතිම මිනිස්සු විදවලා මැරෙනවාට.

උඹනම් මාහා අමනුස්සයෙක්.

ඩෙමස් කිවා.

මම දන්නවා ඒක.

Taehyung එසේ කියා හැරුණේ ඔහුගේ ගෝලයෝ පැත්තට .

උඹලා දන්නවානේ මෙතනින් පස්සේ වෙන්න ඕනේ ඒවා .

ඔව් boos .

Good එහෙනම් මම යනවා .

Taehyung එසේ කියා ඔහුගේ ගෝලයෙක් අතේ තිබ්බ සුදුරෙදි කෑල්ල අරගෙන ඔහුගේ අත පිහදාගෙන එතන සිටි තවත් තරුණයෙක්ට එය දී පිටව ගියා . තරුණයා ඒ රෙදී කෑල්ල බැලූ විට දැක්කේ සුදු පාට රෙද්ද රතු පාටට හැරිලා කියලා .

" ඒ කියන්නේ taehyungගෙ පලිගැනීම සම්පූර්ණයි"

Taehyung ලේ තැවරුණු ඇඳුම් පිටින්ම කෙළින්ම ගියේ ඔහුගේ ගෙදර.

Taehyung house .......

Jimin ynව ගෙදර අරගෙන ආවාට පස්සේ yn කෙළින්ම ගියේ එයාගෙ කාමරේට . මොකද yn වුන දේවල් ගැන කතා කරන්න ඒ වෙලාවේ හොඳ මානසිකත්වය නෙවෙයි හිටියේ.

Mira පුදුම වුනා yn jimin එක්ක ආපු එකට ඇරත් yn එයා එක්ක එක වචනයක්වත් කතා කරන්නේ නැතුව කාමරයට ගිය එක ගැන.

Jimin මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක්ද?.

Mira jiminගෙන් ඇසුවා .

නැහැ ඇයි ඔයා එහෙම ඇහුවේ.

නැහැ yn අමුතුයි අනික එයා taehyung එක්ක ගියේ taehyungගෙ appaව හම්බෙන්න එත් ආවේ ඔයා එක්ක මොකද වුනේ jimin මෙතන ඔයා මට හංගන්න මොකක්ම හරි දෙයක් තියෙනවා .

අයියෝ එහෙම මුකුත් නැහැ අනේ .

එහෙනම් මොකද ඔයා taehyungගෙන් දවල් call එක ආපු ගමන් කලබලයෙන් දිව්වේ.

හරි මම කියන්නම් මේකයි වුනේ taehyungනුයි boosසුයි එතන වලියක් දාගෙන ඉතින් yn පොඩ්ඩක් කලබල වෙලා ඉතින් taehyung මට call එකක් දලා කිව්වා ඉක්මනට ඇවිත් ynව අරගෙන යන්න කියලා . ඒ කයි මම දවල් කලබලයෙන් ගියේ .

Jimin miraට බොරු කිව්වේ මොකද mira pregnant එයාට මේවා කිව්වොත් එයා කලබල වෙනවා jimin කැමති වුනේ නැහැ mira කලබල වෙනවා දකින්න .

ඒත් jim~~~.

අයියෝ mira ඇති අනේ ඔය ප්‍රශ්න කරා එන්නකෝ අපි කාමරේට යමු .

Jimin miraව එක්කගෙන එයාලගේ කාමරේට ගියා .

පැය දෙකක් ගත වෙන්න ඇති jimin හිටියේ miraගෙ ඔළුව අත ගාන ගමන් miraට හොඳටම නින්ද ගිහින් හිටියේ . Jiminට ඇහුණා වාහනයක් එන සද්දයක් jimin දැනගත්තා ඒ එන්නේ taehyung කියලා . Jimin ඉක්මනට නැගිටලා කාමරේන් එළියට ගියේ taehyungව හම්බෙන්න.

Taehyung කෙළින්ම ඇවිත් පඩි පෙළ නැඟලා ඔහුගේ කාමරේට යන්න යද්දීම jimin taehyungට කතා කරා .

Taehyung ~~~~.

Taehyung හැරිලා jimin දිහා බැලුවා .

ම්ම්ම්.

මොකද වුනේ ඌව මැරුවද?.

හ්ම්ම්ම්~~~ .

උඹ මාත් එක්ක කතා නොකරට කමක් නැහැ taehyung එත් කෙල්ලට බොරුවට කෑ ගහන්න එපා . මොකද එතන සම්පූර්ණ වැරැද්ද උඹගේ නිසක් ඒ අහිංසකිගේ නෙවෙයි .

Jimin කියන ඒවා අහගෙන හිටිය taehyung මුකුත්ම නොකියා එයාගෙ room එකට ගියා .

Taehyung room....

Yn හිටියේ ඇදේ මුල්ලක ගුලි වෙලා හඩමින් . Ynට ඇහුණා කවුරු හරි දොර ඇරලා හයියෙන් වාහන සද්දේ .

Taehyung හයියෙන් දොර වහලා yn ළඟට ඇවිත් හඬමින් ඉන්න ynගෙ අතින් ඇදලා අරගෙන ynව ඇදේ ඉන්දුවා. Ynට රිදුනත් එයා සද්ද නැතුව හිටියේ taehyung රතු වුන ඇස් වලට බයේ .

උඹ මොන හයියක් අරගෙනද ගියේ කියපන් .

Taehyung මුළු කාමරයම දෙදරන්න කෑ ගසා ynගෙ කම්මුලට පාරක් ගැහුවා .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
සොඳුර මට නුඹේන් ඈතට යන්න
අවසරද දැන් ඉතින් .

The worst mafiaWhere stories live. Discover now