Üç; Memories of heart

544 64 60
                                    

Jimin bin bir güçlükle Seori'yi evinden yollamayı başarmıştı. Onun evde olmaması gerekiyordu. Jungkook'un gittiği yeri de hala merak ediyordu. Onun da eve daha geç gelmesini umdu.

Odasındaki kitaplığı yana kaydırdı. Küçük bir deliği olan, duvarla kamufle edilmiş kapıyı kendine doğru çekti ve açığa çıkan metal kapıyı birkaç kez çevirip açılmasını sağladı. Tozlu merdiven önünde belirince adımlarına alışmış basamakları indi.

Diğerlerine arka girişten gelmelerine dair mesaj atmıştı.

Her zamanki alanına geldiğinde derin bir nefes verdi. Burayı seviyordu. Etraftaki çeşitli eşyaları, bu gizli üssünü seviyordu.

Diğer kapı da açıldı. Içeri diğerleri girmeye başladı.

"Selam Jimin", dedi Taehyung. Kendi aralarında tokalaştılar. Taehyung ve diğerleri ona nasıl olduğunu sorarken, Jimin iyi olduğunu binlerce kez söyledi.

Jimin o gün olanları kısaca anlattı. Taehyung oraya geç geldiği için tam halini ilk defa Jimin'den dinliyordu.

"Bunu nasıl yapar!", Dedi Jaebum, ellerini masaya çok sert vurmuştu. Taehyung'un gözleri öfkeyle doluydu. Gruptaki herkesin siniri gittikçe yükseliyordu.

Olay taze iken yanlış birşey olmaması için Jimin olayı anlatmamıştı. Şimdi birden anlattığında ise bütün grup beklediği gibi sinirlenmişti. "Beni dinleyin çocuklar,sakin olun. Bu benimle onun arasında", dedi Jimin.

"Bunu yapmış olduğuna inanamıyorum", dedi Doki. Taehyung lafa atladı. "O kızın birgün başına iş açacağını biliyordum. Ya sana birşey olsaydı? Ya orada olmasaydım?", Dedi Taehyung.

Jimin ona yüzünden okunamayacak bir ifadeyle bakıyordu. Umrunda değilmiş gibi yapıyordu ama Taehyung onun çok kötü olduğunu biliyordu.

Bıçakların olduğu masadan kendine bir tane seçti ve hedef tahtasına atmaya çalıştı. Kaçırdığı için daha da sinirlenmişti.

"Sen bunu bize geç söylediğin için o pic muhtemelen saklanıyor", dedi Taehyung Jimin'e doğru yürürken. Jimin'in diğerlerine söylememe sebebini anlıyordu ama kendine söylememesi Taehyung'a çok koymuştu.

"Bende yabancı birisinin başı dertte sanmıştım, birde ne göreyim, Jimin!",  elini sinirle saçlarının arasından geçirdi. "Tamam sakin ol", dedi Jaebum.

"Doktoru bulamadığımda, kafayı yiyecektim", dedi Taehyung.

"Ben sizden birini arayacakken Jungkook beni buldu", dedi Jimin. O an gözlerinin önüne gelirken.

"O piçi bulmalıyız", dedi Doki. Çenesini eline yasladı ve düşünmeye başladı.

Jimin onlara anlatmasa olmazdı, onlar öğrenene kadar durmazdı. Özellikle Taehyung. Ama anlattıktan sonrası daha zordu.

"Hepiniz benden daha öfkelisiniz" , dedi Jimin. Boks torbasına doğru yürüdü ve eldivenleri eline taktı. Yarasını hatırlayınca küfredip eldivenleri çıkardı.

"Bunu o çocuğun yanına sen bırakırsan ben bırakmam", dedi Taehyung öfkeyle.

"Ben halledeceğim", dedi Jimin.

"Hadi işlerinize dönün", diyerek herkesin burada toplanma amacına hizmet etmek için normal zamanda yaptıklarını kast ederek.

Jaebum arabanın lastiklerini kontrol etmeye giderken, Doki bilgisayar sistemi ile ilgilenmeye gitti.

Yıllardır burada toplanmalarının ve Jimin'den eğitim almalarının bir sebebi vardı.

...

Mystery of us • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin