1

3.4K 173 85
                                    

"İyi ki doğdun Lisa!"

Başımı yastıktan zorla kaldırdım. Minnie elinde küçük bir pastayla yatağımın başında bekliyordu. Gözlerimi ovuşturdum ve kız kardeşime gülümsemeye çalıştım. Uyku sersemliğiyle başta dikkat etmediğim büyük gariplik bir anda yüzümde şaşkın bir ifadeye sebep oldu.

Minnie mi?

Minnie mumları üflemem için pastayı bana doğrulturken kıkırdadı.

"Bu kadar şaşırmanı beklemiyordum. Her doğum gününde yaptığım şey oysa ki!"

Sorgulayan gözlerle kardeşime bakarken adeta donakalmıştım.

"Hadi üflesene Lisa! Korkmaya başlıyorum."

Yüzümdeki şaşkınlık henüz silinmemişken mumları üfledim. Ancak hala normal davranmıyor, davranamıyordum. Minnie pastanın üstündeki mumları tabağın kenarına koyup pastayı komodinin üzerine bıraktıktan sonra sarılmak için bana yaklaştı.

Bir kez daha sarılarak doğum günümü kutladıktan sonra ellerimi ellerinin içine alıp gülümsedi.

"Yaşlandıkça garipleşiyorsun."

Bir anda saçmaladığımı fark edip yüz ifademi toparlamaya çalıştım. Bu kadar şaşıracak ne vardı ki? Büyük ihtimalle dün doğum günümü kendi evimde kutladıktan sonra annemlere ziyarete gelmiştim. Minnie de doğum günüm için bana sürpriz yapmıştı. Dün gece içip içmediğimi hatırlamaya çalıştım ama içmediğimden emindim. Jennie araba kullanacağım zaman bir kadehe bile izin vermezdi.

Artık onunki de benimki kadar sorgulayıcı gözüken kardeşimin gözlerine baktım. Yüzünü incelerken gözüme çok gençleşmiş gözüktü. Ortamdaki garip gerginliği bozmak için yüzüne gelen bir tutam saçı kulağının arkasına ittim.

"Londra yaramış Min."

Tek kaşını anlamaz bir ifadeyle kaldırdı.

"Londra?"

Benimle kafa bulduğu belliydi. Ona daha fazla malzeme vermemek için yorganı üstümden atıp doğruldum.

"Telefonumu gördün mü?"

Bu sırada Minnie de yataktan kalkıp dolaba doğru yönelmişti.

"Her zamanki gibi yastığının altındadır."

Aslında bunu uzun zamandır yapmıyordum. Yine hayatıma Jennie'nin getirdiği bir kuraldı bu. Yastığın altındaki telefonların zararlı olduğunu söylerdi sürekli. Yine de Minnie'yi dinleyip yastığın altını yokladım, işte oradaydı.

Telefonu elime aldım. Bu benim telefonum değildi. Bezgin bir gülümsemeyle elimi kardeşime doğru uzatıp avcumu açtım.

"Çok komik Minnie. Şimdi telefonumu ver."

Minnie askıdan aldığı bir elbiseyi kendi yatağına koyarken sabahtan beri attığı anlamsız bakışlardan birini attı.

"Elinde işte!"

Elimdeki telefona tekrar baktım. Farkında olmadan arkasını çevirdim ve gazetedeki harflerden kesilerek yapılmış "LALISA" çıkartmalarını gördüm. Gözlerim büyüdü bu çok tuhaftı çünkü bu...

Hemen ekranı açıp tarihi kontrol ettim. Saçmaladığımı biliyordum ama bunu farkında olmadan çoktan yapmıştım.

Tarihi okuyunca nutkum tutuldu. Eğer birisi bana en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş sevimsiz bir eşek şakası yapmıyorsa şu an olduğumu sandığım yıldan 5 yıl öncesindeydim. 27 Mart 2018'de.

Lili'nin doğum günü şerefine yeni Jenlisa fici ile geldim, umarım beğenirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lili'nin doğum günü şerefine yeni Jenlisa fici ile geldim, umarım beğenirsiniz. 🥺❤️

Stuck In Time | jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin