16

864 121 43
                                    

"İyi ki doğdun Lisa!"

Gözlerimi açar açmaz yatakta oturur pozisyona geldim. Minnie elinde bir pastayla karşımda şaşkınca dikiliyordu. Nerede olduğumu artık çok iyi biliyordum ama yine de artık yerini bildiğim telefonumu elime alıp tarihi kontrol ettim. 

27 Mart 2018

En son hatırladığımda Jennie'yle arabadaydık ve bir kamyon üzerimize son hızla geliyordu, yani ben öldüğüme oldukça emindim. Ama işte yine burada, kardeşimle paylaştığım odadaki yatakta uyanmıştım. 

Minnie'ye üstünkörü teşekkür ettim, bu defa onunla çok fazla konuşup kafasını karıştırmaya niyetim yoktu. Hatta Jennie'yle tanıştığımız tarihe gelene kadar kimseyle fazla etkileşime girmemeyi düşünüyordum. Bir hata daha yapamazdım. Bir kez daha kötü bir geleceği görmeyi kaldıramazdım. 

Minnie'yi şaşkın bakışlarıyla odada bırakıp okula doğru yola çıktım. 

Hemen her şey bir önceki seferle aynıydı, sadece bu sefer Chaeyoung'la okulda buluşmuştuk. Bunun büyük bir hataya yol açmayacağını umuyordum. Bir yandan da kahvemi içiyordum. 

Ders saati yaklaşıyordu, yani birazdan Jennie koridorun ucunda gözükecekti. Ama ben bu sefer ayağa kalkmayacak hatta gerekirse onu görmezden gelecektim. Parmaklarımla masada ritim tutarak bir şey belli etmeden beklemeye başladım, Chaeyoung'ın söylediklerini yarım yamalak dinleyerek arada gülümsüyordum böylelikle onunla ilgilenmediğimi düşünmeyecekti. 

"Ah, neredeyse geç kalacağız hadi derse gidelim Lisa!"

Chaeyoung'ın kolundaki saate söylediğine inanmıyormuş gibi dikkatle baktım, gerçekten de derse 3 dakika kalmıştı. Acaba Jennie'nin geldiğini görmemiş miydim?

Yine bir şeyleri mahvetmediğimi umarak gergin şekilde sınıfa doğru Chaeyoung'ı takip ettim. Sınıf tamamıyla dolmuştu. Bu kalabalıkta Jennie'yi görmem mümkün değildi. Belki de gecikmişti, bu çok normaldi ama normalde böyle olmamış olması beni şüphelendirmeye başlamıştı. 

Yoklama için verilen imza listesi bana geldiğinde etrafıma bakındım. Onu çok kalabalık bir yerde bulabilecek kadar çok görmüştüm ama şu anda nedense gözüme çarpmıyordu. Kağıt en son bana geldiği için eğer buradaysa imza atmış olmalıydı. Alfabetik sıraya göre sıralanan listede ismine bakıp bunu öğrenebilirdim. 

İsimleri parmağımla takip ederek J harfine geldim. Tüm isimleri tekrar tekrar okudum, yoktu. Chaeyoung garipser bir şekilde beni izliyordu. 

"Neye bakıyorsun?"

"Bir...bir...arkadaşıma."

"Artık listeyi vermemiz gerekiyor Lisa..."

Zaten daha fazla bakmanın bir faydası yoktu. J harfiyle başlayan her ismi tek tek defalarca okumuştum. Jennie yoktu. 



Stuck In Time | jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin