2. bölüm

787 67 13
                                    

Sadi ve songül sorgu odasında baş başa kalmışlardı. Songül adamın karşısındaki sandalyeye oturdu. Ve gözlerini okyanus gözler ile birleştirdi.

Sadi: tanıştığımıza memnun oldum songül hanım.

Sadi'nin resmiyeti bozmaması Songül'ün hoşuna gitmişti. Karşısındaki adam lakayık bı tip değildi, sınırlarını biliyordu.

Songül: memnun oldum Sadi bey. Benim mesai arkadaşlarıma veda etmem lazım e bı de evden eşyalarımı almam lazım ondan sonra eğer sizde tamamsanız yeni hayatımıza doğru yola çıkabiliriz.

Sadi: siz ne derseniz o songül hanım. Siz işlerinizi halledince gidebiliriz.

**

Songül bütün arkadaşlarına tayininin sonunda İstanbul'a çıktığını ve gece yola çıkacağını söyleyerek veda etmiş ve arabada onu bekleyen adamın yanına gelmişti.

Sadi: Songül hanım sizin içinde sorun olmaz ise yolda bı dükkandan bana bir kaç parça birşeyler alsak siz eşyalarınızı toplarken bende kısa bir duş alsam. Malum günlerdir karakoldayım.

Genç kadın arabayı çalıştırdığı sırada, yanında ondan cevap bekleyen adama kısa bir bakış atıp yola çıktı.

Songül: tabiki sizde haklısınız. Ben gördüğüm ilk dükkanda dururum.

Sadi: saolun

**

Songül yolda gördüğü ilk dükkanda durmuştu. İkili mağazaya girmiş reyonlara bakınıyorlardı.

Songül: isterseniz biraz fazla alın da İstanbul'da sizi birkaç gün idare etsin.

Sadi: haklısınız, öyle yapayım.

Sadi eline aldığı mavi gömleği üstüne tuttu ve ardından aynaya doğru ilerledi.

Sadi: sizce bu olur mu songül hanım? Hayatım ile birlikte tarzımı da değiştireyim diyorum.

Songül yavaş adımlarla adamın yanına geldi ve elindeki gömlek ile bir süre inceledi adamı.

Songül: güzel fikir, ayrıca gömleğin çok kötü duracağını da düşünmüyorum.

Sadi: bunun birkaç rengini daha alayım o zaman ben.

Sadi elindeki gömleği sepete koydu ve tekrardan gömlek reyonunda gelerek lacivert ve haki rengini de ekledi sepete. Ardından arkasında bulunan pantolon reyonuna yöneldi.

**

Songül: buyrun Sadi bey banyo burası, havlular da şu çekmecede.

Genç adam, kadının gösterdiği çekmeceye bakarak onayladı kadını.

Sadi: teşekkürler songül hanım, en kısa sürede hazırlanıp çıkarım zaten.

Songül banyodan çıktı ve kendi odasına doğru yöneldi. Dolabın üstünden bavulları indirirken adam çoktan suya teslim olmuştu.

**

Genç kadın kıyafetlerinı bavullara yerleştirmiş, yanına almak istediği başka eşyalarını da poşetlere yerleştiriyordu taki midesinden gelen sesleri duyana kadar. Karnının guruldaması ile güldü ve kendi kendine söylenmeye başladı.

Songül: aferin songül aferin, tüm gün sabah yediğin iki poğaça ile duruyorsun doğal tabi acıkman.

Sadi: menemen sever misiniz?

Songül duyduğu ses ile yerinde sıçradı ve arkasını döndü. Genç adam aldığı haki gömleği ve lacivert kumaş pantolonu giymiş ona bakıyordu.

Fark Etmeden Senin Olmuşum // SadgülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin