Genç kadın duyduğu ses ile yerinde sıçradı.
Sadi: dur yavaş yavaş.
Songül: sen ne zamandır uyanıksın be?
Sadi: senin hareketlerine uyandım da hangi konuda haklıyım onu anlamadım.
Songül, hızlı hareketlerle yataktan kalktı ve dolabından aldığı kıyafetler ile odadan çıkarken adama seslenmeyi de ihmal etmedi.
Songül: boşver sen şimdi onu, geç kalıcaz kalk.
Genç adam, telaşlı telaşlı odayı terk eden kadına bakıp kahkaha attı.
Sadi: songül daha alarm bile çalmadı!
**
Sadi: akşam benim biraz işim var sen beni almadan geçersin eve.
Songül: ne işiymiş bu?
Sadi: okulda gezi var bugün, biraz geç döneceğiz.
Genç adam arabanın okulun önünde durması ile kapıyı açıp indi hemen. Açık olan camdan kadına seslendikten sonra arkasını dönüp okula girdi.
Sadi: haydi size iyi günler komiserim, kendinize dikkat edin.
Genç kadın, adamın arkasından baka kaldı.
Songül: sen bir iş çeviriyorsun ama hadi hayırlısı.
**
Bugün okulda gezi vardı. O yüzden Sadi'nin sadece ilk dersi doluydu, öbür ders yola çıkacaklardı.
Zil sesini duyan Sadi sınıfa duyuru yapmak için oturdu sandalyeye.
Sadi: evet gençler, herkes servislere.
Araz: sizde geliyorsunuz dimi hocam?
Sadi: yok sarı ben gelmiyorum.
Can: aa hocam herkes gelmiyor mu ama geziye? Ben öyle biliyorum yani.
Sadi: benim yengenize minik bir sürpriz yapmam lazım o yüzden gelemiyorum, ama bir daha ki geziye kesin geleceğim.
Vural: yangeye selam söyleyin o zaman hocam.
**
Yaver: ağam balonları ne yapayım?
Sadi: balon mu?
Yaver: he ağam balon.
Sadi, süpürgeyi kapatıp bakışlarını yaverin elindeki balonlara çevirdi.
Sadi: nerden buldun la onları?
Yaver: ağam valla sen yengene sürpriz yapicaz diyince bende bunları aldım bakkaldan.
Sadi: hangi renk onlar?
Yaver: kırmızı ve siyah kalmıştı sadece ağam.
Sadi: iyi iyi konsepte uygun. Birkaç tane şişir ve tavana yapıştır onları.
Yaver: peki ağam.
Genç adam, süpürgeyi çalıştırıp evi süpürmeye devam etti. Akşam için Songül'e güzel bir yemek hazırlamayı ve yemekte de aşkını itiraf etmeyi planlıyordu. Ama hazır eli deymişken ve zamanı da varken evi de temizliyorlardı.
Yaver, balonları hallettikten sonra eline aldığı toz bezi ile tozları almaya başladı. Sadi de süpürme işini bitirince hemen mutfağa geçti yemek yapmak için.
**
Sadi: olmuş mu yaver?
Sadi, siyah takım elbise içine de beyaz gömlek giymişti. Yakasını düzelterek yaverin yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fark Etmeden Senin Olmuşum // Sadgül
Fiksi PenggemarGenç adam ellerini kadının ellerine uzatıp sıkı sıkı tuttu. Sadi: Ben, ben fark etmeden senin olmuşum Songül. Tüm hayatım sen olmuş. Sen olmuşum ben. Genç kadın, adamın itirafı ile mükemmel bir gülümseme yerleştirdi yüzüne, dolan gözleri ile birlik...