19. bölüm

633 50 15
                                    

Sadi: LANNN!

Genç kadın duyduğu patırtı ve adamın bağırış sesi ile yattığı yerden sıçrayarak eline yastığın altına sakladığı silahını aldı.

Songül: noldu noldu?

Etrafa şaşkın gözlerle bakıp tehlikeli bir durum ile karşılaşmayı bekleyen Songül yerde inleyen adamı görünce silahını indirerek komidinin üstüne bıraktı.

Songül: ya napıyorsun Sadi Allah aşkına ya? Aklım çıktı burda.

Sadi: songül asıl sen napıyorsun? Beni yere arttığının farkında mısın? Ahh belim.

Songül: saçmalama Sadi ben seni niye aşağıya atayım?

Sadi: deli uyuyorsun sen yorgun olunca deli.

Songül: ha rahatsız oluyorsun demek, biz adama iyilik yapalım yatağımıza alalım onun dediğine bak.

Sadi belini tutarak ayağa kalktı ve yatağın kenarına oturdu.

Sadi: beni aşağıya attın songül, ne yapayım teşekkür mü edeyim?

Songül: bak Sadi eğer çok şikayetçiysen git başka yerde yat, beni hiç ilgilendirmiyor.

Genç adam bu durumdan zararlı çıkacağını anlayınca elini teslim olur gibi havaya kaldırdı.

Sadi: tamam komiserim şikayet etmiyorum ama lütfen bir tık daha dikkatli olun.

Songül: denerim.

Genç kadın adamın bir şey daha demesine izin vermeden göz bandını kapatarak yataktaki yerini aldı tekrardan.

**

Sadi, duyduğu alarm sesi ile açtı gözlerini. Telefonu eline alarak alarmı kapattı ilk önce, ardından gözleri yanında Songül'ü aradı ama yoktu uyanmış olmalıydı. Kendisi de yataktan kalktı ve elini yüzünü yıkamak için odadan çıkıp banyoya doğru ilerledi.

Songül: günaydın Sadi.

Sadi: günaydın, yaver uyandı mı?

Songül: yok çıkmadı odadan. Gece de onca sese rağmen kalkmadı başına birşey gelmiş olmasın?

Sadi: uykusu çok ağır onun, temkinli yatmadığı sürece top patlasa duymaz. Neyse uyanır birazdan, senin ütülenecek bir şeyin var mı?

Songül: yok da ben ütülerim, hangi gömleğini giyeceksin?

Sadi: gerek yok songül ben hallederim.

Sonra: uzatma işte Sadi, gece için bir özür olarak kabul et.

Sadi: peki o zaman, siyah.

Songül: tamamdır.

Sadi banyoya girerken songül de kilerden ütü masasını ve ütüyü alıp daha önce kolay olsun diye kendi odasına taşıdıkları Sadi'nin eşyaları arasından siyah gömleğini alarak ütülemeye başladı.

**

Sadi: teşekkürler komiserim, kolay gelsin.

Songül, arabayı okulun önünde park ettiğinde Sadi çantasını eline aldı ve Songül'e seslenip arabadan indi. Genç kadın da hemen arkasından inerek adama seslendi.

Songül: Sadi!

Sadi kadına doğru döndüğünde onu tavana davet ettiğini gördü. Ve ikisi de aynı anda arabanın tavanına çıktılar.

Sadi: efendim songül.

Songül: ben dün için teşekkür edecektim. Tanışma hikayemiz için yani, benim aklıma gelmemişti durumu iyi idare ettin. Teşekkür ederim.

Fark Etmeden Senin Olmuşum // SadgülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin