22. bölüm

306 27 10
                                    

Sadi ve songül birlikte masayı toplamış, bulaşıkları makineye yerleştirmiş ve biraz da belgesel izlemişlerdi.

Sadi: yarın iş var, geç olmuş hadi yatalım.

Songül: ben bir lavaboya gideyim.

Genç kadın lavaboya giderken Sadi de kalkıp istemeyerek de olsa kendi odasına girdi ve pijamalarını zaten giymiş olduğu için hemen yatağa uzandı.

Songül, lavabodan çıkınca odaya gitti ve Sadi'yi göremeyince kaşlarını çattı.

Songül: Sadi?

Genç adam, karısının sesini duyması ile yatakta dikleşti.

Sadi: efendim karıcım?

Songül sesin geldiği yöne yani Sadi'nin yatak odasına doğru yöneldi ve kapıda durdu.

Songül: girebilir miyim?

Sadi: tabiki.

Songül, kapıyı açıp içeriye girdi ve yatakta yatan sadi ile karşılaştı.

Songül: Sadi napıyorsun burda?

Sadi: yatıyorum songül, konuştuk ya az önce.

Songül: ya Sadi ben onu mu diyorum? Niye burda yatıyorsun?

Sadi: nerde yatayım songül, benim yatağım burası. Yaver gelmedi bugün.

Songül: peki o zaman bende TEK yatarım. İyi geceler sana.

Genç adam, kadının odadan çıkarken kurduğu cümle ile yataktan fırladı ve kadının peşinden odasına girdi.

Sadi: ben birlikte yatmak istemezsin diye düşünmüştüm.

Genç kadın, adamın ince düşüncesi ile yüzüne güzel bir gülümseme yerleştirdi.

Songül: neden istemeyeyim Sadi? Sevgili değil miyiz biz?

Sadi: istiyorsun yani?

Songül: istiyorum gel.

Sadi, hızlı adımlarla kadının yanındaki yerini aldı ve kadını kendine çekerek sıkı sıkı sarıldı.

Sadi: sensiz uyuyacağım diye çok korktum.

**

Genç adam, aldığı darbe ile sıçradı uykusundan. Ne olduğunu anlamak için etrafa göz gezdirirken songül adamı kendisine çekip sıkıca sarıldı uykusunda. Sadi, onun bu haline gülümseyip daha da sıkı sardı kadını.

Sadi: deli uyuyorsun ama seviyorum her halini be kadın.

**

Sadi bu sefer kafasına aldığı darbe ile uyandı uykusundan. Gözlerini açtığında kadının kırmızı çorapları ile karşılaştı. Yerinde dikleşip kadının nerde olduğuna bakınca yatakta ters döndüğünü gördü.

Sadi: nasıl gittin la oraya?

Genç adam şaşkın ve aynı zamanda hayran bakışlarla kadını seyrederken duyduğu ses ile komidindeki alarmı kapatmak için uzandı. Kadın da duyduğu alarm sesi ile araladı gözlerini. Uyku mahmuru hali ile yavaşça oturdu yatağa ve bulunduğu konumu görünce şaşkınlıkla açtı gözlerini.

Songül: Noluyo be?

Sadi: sana da günaydın karıcım.

Songül: günaydın günaydın da ben nasıl bu hale geldim?

Sadi: inan bana sevgilim onu bende anlamadım ama galiba bir gece seni videoya çekeceğim, nasıl bu kadar deli uyuyorsun çok merak ediyorum.

Songül: o kadar mı Sadi ya?

Fark Etmeden Senin Olmuşum // SadgülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin