21. bölüm

670 46 12
                                    

Sadi ve songül birlikte belgesel izleyerek uyuya kalmışlardı.

Çalan alarm ile uyandı ikisi de. Sadi yüzüne gelen saçlar ile buruşturdu yüzünü ama ardından duyduğu koku ile yüzüne kocaman bir tebessüm kondurarak açtı gözlerini. Songül, kafasını adamın boynuna gömmüş oldukça rahatsız bir pozisyonda uyuyordu, gözlerini açınca ilk birkaç saniye nerde olduğunu anlayamadı ama duyduğu ses ile gece belgesel izleyerek uyuya kaldıklarını hatırladı.

Sadi: günaydın karıcım.

Genç kadın, kafasını gömdüğü yerden çıkartıp yüzündeki gülümseme ile ona bakan mahmur gözlere dikti gözlerini.

Songül: günaydın kocacım.

Sadi: uyuya kalmışız

Songül: hı hı

Sadi: uyuduğum en güzel uykuydu.

Songül: yaa

Genç kadın aralarındaki mesafeyi kapatarak adamın dudaklarına minik bir buse kondurdu.

Songül: seninle burda böyle oturmak çok güzel sevgilim ama işe geç kalacağız.

Sadi: sevgilim mi?

Songül: hı hı sevgilim, sevgilim değil misin?

Sadi: öyleyim dimi?

Songül: hı hı

Sadi: sevgilim☺️

**

Sadi ve songül birlikte hızlı bir kahvaltı yapıp işe gitmek üzere yola çıkmışlardı.

Sadi: benim araba işini de bı halledemedik, aslında yaver halleder ama ben birlikte bakalım istedim.

Songül: çıkışta gidelim o zaman sevgilim.

Sadi: süper, çıkışta bekliyorum seni karıcım.

O sırada okula gelmişlerdi. Songül arabayı park etti kemerini çözüp aşağıya indi. Sadi de çantasını eline alıp indi arabadan. Genç kadın, Sadi'nin yanına geldi. Genç adamın bozulan yakasını düzeltmek için aralarındaki mesafeyi kapattı.

Songül Sadi'nin yakasını düzeltirken Sadi de pür dikkat kadını izliyordu. Songül, yakayı düzelttikten sonra ellerini indirmek yerine adamın boynuna doladı. Ve bakışlarını adamın okyanusları ile birleştirdi.

Songül: kendine dikkat et sevgilim.

Sadi: hı

Genç adam bu yakınlık karşısında adeta kendinden geçmişti ve kadının ne dediğini anlamıyordu.

Songül: iyi misin sen?

Sadi:

Songül: sadii!

Sadi: çok güzelsin.

Adamın boğuk çıkan sesi ile utanmıştı songül. Genç adamın bakışları kadının dudaklarına kayınca kendini daha fazla tutamadı ve çokta minik olmayan bir buse kondurdu dudağına. Duydukları zil sesi ile geri çekildi songül.

Songül: seni seviyorum.

Sadi: seni çok seviyorum.

Songül, adamın gitmesi gerektiği için zorda olsa geri çekildi.

Songül: gitmen lazım.

Sadi: gidemiyom ama.

Songül duyduğu telefon sesi ile ayırdı gözlerini adamın gözlerinden. Azra arıyordu.

Songül: galiba geç kalıyorum.

Sadi: senden ayrılmak istemiyorum.

Songül: akşama kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum.

Fark Etmeden Senin Olmuşum // SadgülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin