8. bölüm

643 49 2
                                    

Mazlum müdür önde songül arkada odadan çıktılar ve Songül'ün masasının bulunduğu yere doğru ilerlediler. Adam boş bir masanın önünde durup genç kadına döndü.

Mazlum: burası senin masan songül, istediğin gibi yerleşirsin.

İkilinin oraya doğru geldiğini gören birkaç kişi hemen onların yanına doğru gelmişlerdi. Bunu gören adam güldü ve Songül'ü onlara tanıttı.

Mazlum: arkadaşlar yeni ekip arkadaşımız songül. Siz kendinizi tanıtırsınız arkadaşınıza, benim şimdi işim var. Tekrardan hoşgeldin songül.

Songül, yanından uzaklaşan adama başı ile selam verip karşısındaki insanlara döndü. Aralarından sarışın olan çocuk elini uzatıp konuşmaya başladı.

Halil: merhaba songül, Halil ben.

Genç kadın adamın uzattığı eli tutup tokalaşırken onun yanındaki esmer adam da elini uzattı.

Mete: hoşgeldin songül, bende Mete.

Songül, onun ile de tokalaşıp tam kendini tanıtacağı sırada yanlarına koşarak bir kadın geldi.

Azra: Halil! Mete! Çok geç kalmadım dimi? Mazlum müdür beni sordu mu?

Mete: sende hoşgeldin Azra, tanıştırayım yeni ekip arkadaşımız.

Azra: aa merhaba Azra ben.

Bu sefer elini uzatan taraf songül olmuştu.

Songül: Songül Acarerk, Songül Acarerk Payaslı. Tanıştığımıza memnun oldum arkadaşlar.

Karşısındaki kadın duydukları ile yerinde heyecan ile hareketlendi, fazla enerjik birine benziyordu.

Azra: aa evli misin sen? Çok genç gözüküyorsun.

Songül: öyle evet evliyim.

Mete: aa gerçekten mi? Enişte bey kim? O da mı polis?

Songül: yok o öğretmen, coğrafya öğretmeni.

Songül, cebinde hissettiği titreşim ve duyduğu zil sesi ile telefonunu cebinden çıkarttı.

Songül: iyi insan lafının üstüne derler.

Genç kadın, adamı daha fazla bekletmeden açtı telefonu hemen.

Sadi: alo karıcım?

Songül: buyur kocacım önemli birşey yok inşaallah?

Sadi: ha yok, ben sadece ne yaptın diye aradım. Nasılsın herşey yolunda mı?

Songül: yolunda sadicim herşey yolunda, arkadaşlar ile tanışıyordum bende merak etme sen. Sen ne yaptın ilk dersin nasıl geçti?

Sadi: iyi, yani iyiydi galiba. Sohbet falan ettik tanıştık çocuklarla.

Songül: iyi iyi çok iyi, çıkışta gelicem ben bak unutup eve gitmeye falan kalkma.

Sadi: tamam karıcım unutmam, o zaman ben seni daha fazla tutmayayim. Hayırlı vazifeler arkadaşlarına da selamlarımı ilet lütfen.

Songül: saol saol sana da iyi dersler, görüşürüz.

Songül telefonu kapattıktan sonra cebine yerleştirip tekrardan yanındaki insanlara döndü.

Songül: selamı var sizlere.

**

Genç adam telefonu kapattıktan sonra adımlarını hızlandırıp öğretmenler odasına girdi. Odadaki bütün öğretmenler içeriye giren adamı baştan aşağıya süzdüler.

Fark Etmeden Senin Olmuşum // SadgülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin