" دانیاڵ ئای خوایە تۆ بۆچی لێرەیت؟ سەرمات نییە؟ بۆچی لە ژوورەوە نیت؟ جلەکانت کەڵکی ئێرەیان نییە "
بەڕێوبەرە میهرەبانەکە لێرەیە و دانیاڵی بینی لەبەردەم دەرگای سەرەکی نەخۆشخانەکە دانیشتوە
" لە ڕاستیدا من چاوەڕێی تۆ بووم ئەوان لەو بڕوایەدا نیم زانیاریەکانی منیان بە دڵ بووبێت پێویستەکات تۆ بێیت و زانیاری بدەیت "
" باشە با بڕۆینە ژوورەوە "
ئەوان بەرەو پەرسگەکە چوون وە دکتۆرێک لەوێ وەستابوو
" سڵاو دکتۆر کریستۆن "
" ئۆو بەڕێز دۆناڵد سڵاو حاڵت چۆنە؟ چی ئەکەیت لێرە؟ "
لەوانەیە ئەوان دۆستی یەکتر بن یان لەوانەیە دۆناڵد کەسێکی ئاسایی نەبێت و خەڵکی بیناسن
" من حاڵم باشە سوپاس وە من لێرەم چونکە یەکێک لە مناڵانی خانەکە نەخۆش بوو وە یەکێک لە هاوکاران بەرەو ئێرەی هێنابوو منیش لێرەم بۆ پێدانی زانیاری "
" ئمم کەواتە من دەڕۆم سەلامەتییە "
کریستۆن ڕۆیشت و دۆناڵد و دانیاڵ مانەوە وە دوای پێدانی زانیاریەکان بەرەو ژووری ئارا ڕۆیشتن
" سڵاو ئارای بچووک ئەتوانم بێمە ژوورەوە؟ "
دۆناڵد وتی کاتێک نیوەی جەستەی لە دەرگاکە بردبووە ژوورەوە
" نەخێر "
" بەڵام بۆچی؟ "
" چونکە باوکم وتی جگە لە من و پزیشکەکان ڕێگە مەدە کەسی تر بێتە ژوورەکەت "
" هههـ بەڵام من باوکەشتم لەگەڵ خۆم هێناوە کەواتە مادەم تۆ ڕێگە بە من نادەیت منیش ڕێگە نادەم باوکەت بێت "
" ڕێگە بە باوکم بدە بێتە ژوورەوە گەر ئەو وتی کێشە نییە منیش ڕێگە ئەدەم بێیتە ژوورەوە "
هەر کە دۆناڵد وای وت دانیاڵ ویستی بچێتە ژوورەوە بەڵام دۆناڵد دەستی گرت و کردیە پشتی خۆیەوە
" من ڕێگە نادەم باوکت بێت وە هەم تۆ بۆ خۆت وەرەوە بۆ خانەکە من باوکت بۆ خۆم ئەبەم "
ئێستا دۆناڵد بەڕاستی بەڕێوبەرێکە یان مناڵێک؟ ئەو لەگەڵ ئارا یاری ئەکات یان بەڕاستی قسە ئەکات؟
" بەڕێز دۆناڵد تکایە تۆ ئارا ئەگریەنیت بەم شێوەیە "
دانیاڵ وتی بەڵام ئەوەی دەستی کەوت دۆناڵد ئاوڕی دایەوە بە ڕوخسارێکی گرژ بووی کیوت و وتی
" تۆ قسە مەکە "
" وە هاا جا با پێت بڵێم من لەگەڵ باوکت هاوسەرگیری ئەکەم و ناهێڵم جارێکی تر چاوی بە تۆش بکەوێت "
ئەم قسانە وای کرد چاوەکانی ئارا پڕبن و دانیاڵیش شۆک بێت واتای چی ئەم قسانە؟ ئەوە هەر چییەک بێت چۆن ئەتوانێت شتێکی ئاوا بکاتە گاڵتە؟ خۆ ئەو بە نەخۆشیەکەی دانیاڵ ئەزانێت ئەزانێت کە هەستی بۆ کچ نییە
" نەخێر باوکم تەنها هی منە ئەی وانییە باوکە؟ "
" بەڵێ ئازیزم ئەوە وایە وە مامە دۆناڵد گاڵتەت لەگەڵ ئەکات ئەی وانییە بەڕێز دۆناڵد "
" ها ها بەڵێ وایە "
دوای ئەو قسەیە دۆناڵد ڕووخسار گرژ چووە دەرەوە و دانیاڵیش بە دوای چوو یانی ئەمە مانای چییە خۆی گرژ و مۆن ئەکات و قسەی لەم شێوەیە ئەکات؟
" بەڕێزم تۆ بۆچی بەو شێوەیە قسەت ئەکرد لە ژوورەوە؟ یانی بەڕاستی ئەوە جۆرێکی باشی گاڵتە نەبوو بە تایبەتیش لەگەڵ مناڵێک دا "
" گاڵتە؟ بەڵام من گاڵتە و شتی وام نەکردووە دانیاڵ تۆ ئەوە زۆر باش ئەزانیت کە من ماوەیەکی زۆرە هەستم بە خۆشەویستی کردووە تەنانەت تۆش بەوە ئەزانیت بەڵام هەمیشە لە ڕاکردن دایت لە من و هەستەکانم بۆچی؟ "
" بەڕێز دۆناڵد ئێرە شوێنی ئەو قسانە نییە تکایە "
" ههـ تۆ گاڵتەم پێ ئەکەیت من خەریکم دوای هەوڵێکی زۆر هەستەکانم دەرەبڕم تۆش ئەڵێیت ئێستا کاتی نییە "
" ڕێگەم بدە بیری لێ بکەمەوە "
" بەڕاست؟ تۆ بیر لە قسەکانم ئەکەیتەوە؟ "
دانیاڵ سەری بە ئەرێ جوڵاند و دۆناڵدیش بێ کات لە دەست دان لە باوەشی گرت ئاخر بە مافی ئەو ماوەیەکی زۆرە چاوەڕێی ئەو کاتەیە ...!
+++++++++++++++++++++++++++++
" ئـــێـــســـتـــا ڕۆژ بـــە ڕۆژ نـــا چـــرڪە بـــە چـــرڪە ڕووخـــســـاری ئـــەوانـــەی دەورووبـــەرمـــان بـــۆ دەرەڪەوێـــت "
YOU ARE READING
نـەوەی ڪیـــم / ڕاگیراوە
Actionدەست پێکردن: 24/3/2023 جۆری چیرۆک: ئاڵۆز _ خۆشەویستی _ هەست بزوێن _ دیاردەی هاوڕەگەزخوازی _ ئاکشن _ تاوانکاری کورتەیەک: " فێربوونی خۆپاراستن جیاوازی ناکات لە نێوان کوڕ و کچ دا " " نەوە و جێگرەوەی خێزانی کیم ... سەر دانەوێنن " " ئەوەی دەست بۆ شتی من...