Wskoczyliśmy do wana i odjechaliśmy na drugą część wyspy zostawiając kie i johna b samych. W sumie lepiej dla nich bo ostatnio zauważyłam, że john b przystawia się do kie. Jj zwinął skręta i odpalił go. Wziął kilku buchów po czym zabrałam mu skręta i zaciągnęłam się.
-"królewno nie wiedziałem że ty palisz" powiedział blondyn
-"no widzisz" zaśmiałam się
Paliliśmy po studencku a pope co chwile na nas narzekał bo byliśmy kompletnie zjarani. Czarnoskóry zdenerwował się na tyle, że po prostu wyszedł z twinkie i usiadł przy jednym z drzew dalej kontynuując swój essey. Leżałam jj na kolanach gdy zaczęliśmy znowu rozmawiać i smiać jakbyśmy byli zdrowo jebnięci. Nie wiem co mi strzeliło do głowy ale usiadłam okrakiem na jj kolanach i go pocałowałam. On lekko zaskoczony przez chwilę nie wiedział co ma zrobić lecz w końcu oddał pocałunek.
Nasze usta były do siebie dopasowane jak puzzle. Całowałam już wielu chłopaków, ale z jj'em było to coś innego. Czułam jakby każdy mięsień mojego ciała płoną. Jj trzymał mnie w tali a ja czochrałam jego blond włosy. W pewnym momencie do wana wbiegł kiara i mój brat. Szybko ze szłam z kolan jj'a i wymieniłam się spojrzeniami z johnem b i kie. W drodze powrotnej cały czas śmialiśmy się z jj głownie przez to że kilka minut wcześniej jaraliśmy zioło. John b wkurzył się na jj'a, że dał mi skręta.~
Dzisiaj wieczorem miała być impreza na plaży. Ja z przyjaciółmi mieliśmy rozdawać piwo czy coś takiego. Na takich imprezach byli wszyscy płotki, grube ryby i turyści.
Siedziałam samotnie a pokoju zastanawiając się co ubrać w końcu jednak zdecydowałam na taką stylizację:~
Wyszliśmy wszyscy z domu johna b było dosyć wesoło poszliśmy na plaże gdzie były już tłumy. Gdzieś w oddali zobaczyłam sarah'e cameron. Razem z kie nie przepadałyśmy za nią. Nie ze względu na to że była grubą rybą tylko była po prostu zimną suką i królową snobów.-"zobacz kie kto tam stoi" powiedziałam
-"z chęcią bym tę jędze utopiła" odparła kie
-"ja też"
Przybiliśmy sobie piątkę śmiejąc sięNalewaniem piwa zajmował się teraz mój brat a ja kie tańczyliśmy do piosenek olivi rodrigo. Przy brzegu morza zauważyłam jakąś laskę która przystawiała się do jj'a.
-"ej kie widzisz to samo co ja?"
-"no właśnie widzę jakaś laska przystawia się do jj'a"
-"idziemy tam"
-"jesteś tego pewna?" Powiedziała zszokowana kiara
-"jak nigdy"
Gdy podeszłyśmy bliżej dziewczyny i zagadałyśmy do niej jj się odsunął.
-"hej kochana jak si nazywasz?" Zapytałam ironicznie
-"Madison" powiedziała chłodno dziewczyna
-"to suepr ja jennifer a to jest kie"
-"fajnie.." odparła madison z niechęcią
-"widzę że już poznałaś najprzystojniejszego chłopka na wyspie" zaczęła kie
-"o boże tak on jest taki gorący, wiecie czy ma może dziewczynę?"
-"tak ma" powiedziała puszczając mi oczko kie
-"no jakoś jej nie widzę" odparła madison sukowatym tonem
-"spójrz w bok" powiedziałam
-"teraz już widzisz"
-"więc radze ci nie zarywać do cudzych chłopaków" odpowiedziałam uderzając madison otwartą dłonią w policzek
Madison odeszła, a jj widzący całe zdarzenie patrzył mi prosto w oczy i się uśmiechał swoim powalającym uśmiechem.
Nagle usłyszeliśmy krzyki. Okazało się że topper podtapia johna b. Sarah szlochała aby topper zaprzestał ale nic to nie dawało. W końcu jj wyciągnął broń ze swojego plecaka i przystawił go do głowy toppera.
-"tak, dobrze wiesz co to jest" odpowiedział blondyn
Topper puścił johna b a ten zemdlał więc szybko do niego podbiegłam. Miałam łzy w oczach bo nie chciałam stracić brata, nie pogodziłam się jeszcze z zaginięciem taty a co dopiero ze śmiercią brata. Kie i pope to zauważyli i podbiegli mi pomóc. Za to jj wystrzelił dwa razy pistoletem w górę i krzyknął;
-"wypiepszać z naszej części wyspy"
Nigdy nie widziałam go takiego złego..
CZYTASZ
My dream boy {JJ Maybank}
Teen FictionKSIĄŻKA NIE JEST TAKA SAMA JAK FILM JEDYNIE NIEKTÓRE MOMENTY 16 letnia Jennifer Routledge siostra nie jakiego Johna B, napotyka na nie zwykłe przygody w postaci poszukiwania skarbów nie wie ona jednak że po między nią a niebieskookim blondynem coś z...