11. omw kamp

106 4 0
                                    

POV Y/N      07.15

*PIEP PIEP PIEP*

Jahoor, het geluid dat ik nooit mis, Mijn wekker... langzaam word ik wakker maar als ik mijn wekker uit wil zetten merk ik dat dat niet kam omdat ik klem zit in een knuffel met robbie, mijn benen en armen zijn om hem heen geslagen, zijn ene hand ligt op mijn bil/heup en de ander om mijn middel en mijn hoofd ligt op zijn borst... dan maar wachten totdat hij wakker word😂 na zo een 25 seconde word hij dan ook wakker en krijg ik de ruimte om mijn wekker uit te zetten maar daarna trek hij me meteen weer in een knuffel. "Goeiemorgen" zeg ik als ik hem een kusje geef op zijn wang. Hij kijkt naar mijn nek en krijgt dan een glimlach van hier tot Tokyo op zijn gezicht. "Wat is er?" Ik kijk hem vragend aan maar bedenk dan wet er gister in mijn nek geplant is. "Oja dus nu moet ik of de hele dag mijn haar los houden of een shirtje met een coll aandoen met 30 graden!?" Stiekem moet ik wel lachen. "Haar los staat je fking goed dus daar heb ik geen problemen mee" zegt hij nog en dan moeten we weer lachen. "Maar mag ik mijn luie broertje nog wakker maken of wil je met z'n alle telaat komen?" Ik kijk hem even aan en zie een pruil lipjeverschijnen. "Ahh rustig maar hoor, je mag wel naast me zitten in de bus<3" nu verschijnt er weer een glimlach op robbie's gezicht en laat hij me los. Ik stap mijn bed uit en doe even een korte broek aan aangezien koen ook bij matthy lig en niet straks iedereen mij in een string heeft gezien. Eerst bonk ik even op de deur en dan kom ik binnen "wakker worden slaapkoppen we gaan vandaag naar Heino!" (M)"uhggg zooooooo vroeg" Matt kijkt me even aan en uit reactie doe ik snel een hand op mijn nek zodat hij de zuigzoen niet ziet. (Ik)"jup ik vind het ook vroeg maar ga koen maar wakker maken, ik maak zo wel ontbijt" voordat ik wegloopt hoor ik matt nog "thnx y/n ly" zeggen en dan ga ik weer naar mijn slaapkamer maar dan voel ik kramp in mijn been dus ga ik even zitten op het randje van mijn bed. Dat valt Robbie blijkbaar op want hij komt naast me zitten, legt zijn hand op mijn bovenbeen, kijkt naar mijn ingetapte been en vraag; "Hoe gaat het met je been?<3" eigenlijk doet het best veel pijn maar ik wil niet dat iemand zich zorgen maakt om mij dus... "het gaat wel prima, lief dat je het vraagt" Ik leun tegen hem aan Met mijn hoofd op zijn schouder.
"Y/n je weet dat je de eerste paar dagen met krukken moet lopen he" hij zegt het dit keer wel heel sirieus...
"Ja maar ik ga me eerst aankleden, maak je maar geen zorgen om mik het komt wel goed" Ik geef hem een kusje op zijn wang en loop naar mijn kast. In mijn ooghoek zie ik robbie zich al omkleden en ik kleed me ook gewoon in dezelfde kamer om (nog wel in mijn inloop kast) maar de deur staat gwn op een kiertje open.

Als ik me heb aangekleed pak ik dan toch maar die t*fhus krukken en loop ik naar beneden waar robbie en koen al zitten. "Matt is zeker nig niet klaar?" Vraag ik Met een zucht. "Ehm nee het kan ook zo zijn dat hij weer in slaap is gevallen" zegt koen die wel een beetje moet lachen. Ik pleur wat pistoletjes in de magnetron en wil de tafel dekken maar robbie en koen houden me tegen. "Wij doen het wel" zegt robbie die als hij langs me loopt stiekem even zijn hand over mijn bil haalt. Ik moet laggen. "Dankjewel jullie zijn echte gentlemans" wr moeten alle 3 lachen en dan komt matthy ook eindelijk beneden.

08.00

we komen aan op het schoolplein en zien dat we de bus al in kunnen. Dan zien we raoul en milo op ons afronden met een geschrokken blik. "Y/n ik ben er 1 dag niet en je loopt met krukken HOE dan" zegt raoul die me bezorgd aankijkt. "Nou papa roelie, we zitten zometeen 3 uur in een bus. Dan kan ik het haarfijn uitleggen" grap ik. "Oke gaan wij dan naast elkaar? Als je klaar bent met je verhaal mag je heus stiekem van plek veranderen om naast robbie te zitten hoor" raoul kijkt mij en rob met een grijns aan. "Ha ha ha grappig hoor, maar ja ik kom wel naast jou hoor boomer" nu moet iedereen lachen en stappen we de bus in.

De indeling:

Kind-kind                          kind-kind

Raoul-y/n                           kind-kind

1e klas van het MBO//ft BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu