4. sleep overrrr dag 1

199 2 0
                                    

POV Y/N:
matt en ik zijn net klaar met allen voor bereidingen voor de sleepover en dan gaat de bel ik loop gelijk naar de deur en daar staan raoul, lieke en robbie al, ik geef ze allemaal een knuffel en ondertussen komt milo aanlopen en hem geef ik natuurlijk ook een knuffel.
"Koen komt wss weer is te laat hoor" zegt milo dan weer.
(Ik)"Daar is hij wel goed in he😂" Iedereen moet lachen omdat koen ook echt ALTIJD te laat komt. Deze hele week al komt hij of 1 minuut voor de bel of na de b pas het lokaal in op school. (Ro)"zullen we hem anders ff met z'n alle video bellen"
(Ma)"jaaa goed idee" Ik pak mijn telefoon en face time koen terwijl we met zijn allen in beeld staan.
Hij neemt op...
📱(k)"heeej mense... o jullie zijn dr allemaal al!?!? Ehhh ik ben er bijna!!" Begint hij al meteen (ra)"en wanneer is bijna dan? We hebben hongurrrr" (k)"ehh met 5 min!?" (Ik)"ooojoh dan gooien we de pizzas alvast in de oven" (k)"isgooeeed zie jullie zoo" (iedereen)"joeee" 📱

Ik hang op en loop gelijk naar de pizza's toe om ze uit de vriezer te pakken en in de oven te doen maar dan opeens...
"WHAA" schreeuwt er iemand keihard terwijl hij z'n handen op mijn schouders legt, aan zijn stem te horen is het robbie. "G0dverd0mme rob ik schrik me de touw th1fus" We moeten allebij lachen. "Moet ik je helpen?" Vraagt ie daarna "hulp is altijd welkom" Ik geef hem een knuffel als dankje dat hij wilt helpen en we beginnen met de pizza's uit de verpakkingen te halen en ze in de oven te doen. We hebben een best wel grote oven waar al 4 pizza's in passen en dan nog is een magnetron die ook als oven gebruikt kan worden dus we hebben gewoon 5 pizza's die we dan allemaal delen die ook tegelijk klaar zijn dan.
Zodra we klaar zijn bedank ik robbie nog een keer en dan gaat de bel weer. Dit keer gaat matthy en ik en robbie gaan op de bank zitten.
(K)"hallooooo iedereeen" hoor ik een vrolijke stem opeens zeggen en ja hoor daar is hij dan... (ik)"Heeeey koen" Ik sta op en geef hem even een knuffel en na mij doen de rest het ook. (Mi)"dusss hebben jullie iets van spelletjes voorbereid ofz?"
(Ik)"jazekkerss we kunnen beginnen met doen durf of de waarheid? Ik heb kaartjes met vragen en opdrachten gemaakt als je zelf echt niets weet" (ro)"leukkk dat kunnen we wel doen" Ik pak de bakjes met vraagjes en zet ze op het midden van de kleine tafel bij de bank en ga weer naast eob zitten. Het was eigenlijk niet perzee dat ik gericht naast robbie ging zitten maar ik wou gewoon het hoekje weer klemen😂 en rob is gwn gezellig dus ik vind het ook niet erg. (K)"oke zou ik beginnen?" Iedereen knikt. (K)"okeyyy doen durf of de waarheid aan... y/n!" (Ik)"o neeee" Ik voel de bui al aankomen aangezien het koen is en ik die lag op zijn gezicht alweer zie... (ik)"ugh doe maar doen" (k)"okeeee euhmmm... bel de mac en vraag of ze daar ook ijsco's hebben" natuurlijk gaat koen weer stuk om zijn eigen opdracht maar dat negeer ik gwn ff. Ik pak mijn tel en bel de mac en ze nemen op gvd. "Hallo met y/n ik had een vraagje, hebben jullie toevallig ook ijsco's bij de macdonalds?" Ik probeer zo sireus mogelijk te blijven maar dat gaat moeilijk als ik de rest al helemaal stuk zie gaan.
(Mac)"uhm mevrouw ijsco's hebben ze alleen bij de febo als je een ijsco wilt moet je daar maar heen geen"  de vrouw die ik aan de lijn heb lijkt haast wel boos dat ik het vroeg maar oke ik bedank haar en hang op. Stiekem schaam ik me heel erg dus ik leun achterover en verstop me met mijn handen op mijn gezicht in het hoekje van de bank achter robbie. Ik hoor Iedereen stuk gaan en na een minutje kom ik weer recht op zitten. Zo spelen we nog een paar rondjes door totdat de piep van de oven gaan. (Ik)"tijd voor pizzaaaas" Iedereen juicht en robbie wilt me graag weer helpen met het snijden van de pizza's dus we lopen samen naar de keuken toe.

POV MATTHY:

"tijd voor pizaaaaas" roept y/n en ze loopt naar de keuken maar daarna zie ik rob er ook snel achter aan lopen. Wss wilt hij haar gwn helpen "Matt zoeken jullie alvast een film uit?" Roept y/n vanuit de keuken
(Ik)"jaaa komt goed" (mi)"niet Stiekem gaan bekken in de keuken he robbie!" Roept milo lachend. De rest moet ook lachen. (Y/n)"Ja ja houd jij maar gwn je bek dicht milo" Ik hoor aan der stem dat ze het eig niet grappig vind want ze kent robbie en de rest nog niet eens een maand. Maargoed ik open netflix en kijk in de lijst met films. (Ik)"midnight sun als eerste gaan kijken dan?" Iedereen is het er mee eens en ik zet de film op en dan op pauze. Y/n en robbie komen aan met de pizza's en het ruikt echt lekkurrr
We kijken de film en eten de pizza's en het is weer lekker gezellig.

1e klas van het MBO//ft BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu