13. 1e dag op kamp

93 3 0
                                    

Pov matthy:

Ik loop naar de kamer van de meiden toe om met y/n te praten.
*klop klop*
"Binuhhh" roept y/n vanuit de kamer. Als ik binnen kom zie ik y/n al naar me kijken en ze weet wat ik bedoel. Ze staat op en samen lopen we een rondje door het kamp om te praten.

23.00

Y/n en ik hebben het gelukkig uitgepraat😮‍💨 we hebben elkaar beloofd eerlijk te zijn en alles te vertellen, als y/n zich dus echt niet oke voelt zegt ze me het. Het hoeft niet naar iedereen maar zolang ik het maar weet vind ik het goed en y/n gelukkig ook! Het is nu 11 uur savonds wat betekend dat we moetej gaan slapen.... maar dan word de deur voorzichtig open gemaakt. "Hey boys" hoor ik y/n voorzichtig fluisteren. Ik had dit al kunnen zien aankomen aangezien y/n niet zo van verplichte bedtijd houd😂. "Heey wat doe jij nou weer hier!?" Zegt robbie die naast hem op zn bed een klopje geeft. Y/n komt naast hem zitten/liggen en dan zie ik al snel juultje, charlotte en lieke er achter aan lopen. "Ik ben niet alleen hooorr" fluistert ze. "Blijven jullie hier slapen?" Vraagt rob dan na een tijdje
"Jaa tuurlijk, maar k heb nog geen zin om te slapen hoor" zegt juultje die naast kien is gaan liggen. Echt je zou bijn zeggen dat y/n en juul ook zusjes zijn hoor zo erg lijken ze op elkaar hahahha. We liggen nu met zijn alle op de bovenste bedden met de zaklampen van onze telefoons.
Y/n ligt naast robbie, daarnaast ligt milo, charlotte, lieke, en op de bedden er tegenover liggen juultje, koen, ik, raoul. Ik begin echt steeds meer het gevoel te krijgen dat y/n en rob elkaar leuk vinden hoor😂😍 ze loggen echt heel dicht tegen elkaar aan terwil de ruimte tussen rob en milo redelijk groot is. "Potje doen durf of de waarheid?" Stelt lieke voor en iedereen is het er mee eens.
(Juultje)"doen durf of de waarheid aan robbie" rob denkt even na en kiest dan voor waarheid. "Heb je op dit moment iemand op het oog" juultje kijkt met een grijns naar y/n wss heeft die ookal door dat er echt wat is. "Zeker" antwoord robbie, ik zie hem een beetje wegdromen en hem weer ietsje naar y/n toe schuiven. "Wieee" roept koen. "Dat was de vraag niet hahah"antwoord robbie meteen terug. Na een laar rondjes is y/n weer aan de beurt en kiest ze voor doen. Dat had ze beter niet kunnen kiezen aangezien koen nu wat voor haar mag verzinnen.
"Loop naar de kamer van de andere jongens uit ONZE klas en vraag of ze een cond00m hebben" Iedereen moet heel hard lachen maar we moeten ons inhouden aangezien we horen te slapen en meisje sws niet op de kamer van jongens mogen komen (En andersom natuurlijk).
Ik zie y/n even denken en dan staat ze toch op.

POV Y/N

Het zal toch weer niet.... ik heb doen gekozen toen koen mij een opdracht mocht geven en nu moet ik bij de andere jongens een cond00m vragen😂😭. Ik wrijf nog even stiekem onder de dekens over robbie zijn been en voel dat hij dat ook bij mij doet maar daarna sta ik op en sneak ik voorzichtig naar de andere kamer. Gelukkig zit er geen docent in de gang. Ik hoor dat de andere ook nog wakker zijn dus k klop op de deur. "Shht mss is het een docent" hoor ik Noël uit de kamer schreeuwend fluisteren. "Uhm ja?" Andwoord kai dan als teken dat ik binnen mag komen. ik doe de deur open, "y/n wat doe jij nou weer hier??" Vraagt Noël.
"Ehm ja ik had een vraagje, hebben jullie mss een cond00m voor me?" Ik voel alle schande die een mens maar kan voelen maar boeie ik heb het nu toch al gevraagd. De jongens kijken me eerst verbaasd aan maar dan moeten ze een beetje grinniken. "Ja sure hier" zegt Damian en hij geeft me een cond00m. "Dankjewel" zeg ik en ik loop snel weer terug naar de kamer van de boys maar als ik naar de deur loop zie ik allemaal hoofden uitsteken die heel zacht helemaal stuk gaan. "Hier is je cond00m koen, dan hebben jij en juul nog plezier dit kamp" zeg ik met een frijns op mijn gezicht. "Dat zou ik heel graag willen maar ik denk dat jij hem beter kunt gebruiken met je 'geheime' liefde" Iedereen moet lachen maar dan kijkt matt even sirieus. "Maar even, van wie heb je hem gekregen?".
"Van Damian" antwoord ik. "Hoezo de fck neemt die gast cond00ms mee op kamp" Iedereen kijkt even sirieus en dan gaan we weer verder. Ik leg de cond00m op een tas, vlgm is hij van milo maar ik weet het niet zeker omdat het donker is. Ik ga weer naast robbie liggen en uiteindelijk besluiten we maar toch om te gaan slapen aangezien het nu al 01.30 is oeps.....
Charlotte ligt bij milo en juul bij koen, Lieke gaat bij raoul en ik kan kiezen tussen rob en matt. "Ja nee sorry matt maar ik weet hoe druk jij bent in je slaap ik ga niet zo hoog op een 1 persoons bed bij je liggen" Iedereen moet lachem terwijl ik bij robbie onder de dekens kruip. "Ey ik vind het helemaaaal niet erg dan heb k lekker de ruimte" zegt matthy en dan draaid hij zich om. We zeggen allemaal weltrusten tegen elkaar en ik kom bij rob in zijn armen liggen. Hij geeft me een kusje en ik voel zijn warme lippen, hier hou ik dus echt van. We trekken terug uit de zoen en gaan dan ook slapen.

981 woorden.
Hey mensen mss is het opgevallen maar ik heb even een weekje rust genomen, dat kwam vooral door mijn toetsweek maar op mijn tiktok kan je wel zien dat ik al wat langer niet regelmatig post maar wel ieder weekend probeer te posten. Ik heb simpel weg weinig tijd maar doe wel mijn best om wat leuks neer te zetten<3 op mijn tiktok heb ik ook al gevraagd aan mensne of ze in dit verhaal willen voorkomen dus dat komt binnenkort ook nog! Er staat nog veel op de planning voor dit boek dus het is nog laaaang niet klaar!

1e klas van het MBO//ft BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu