POV JUULTJE: 07.55
het is vandaag Woensdag en ik heb mijn wekker 5 voor 8 gezet zodat alle meiden nog snel naar onze eigen kamer kunnen sneaken zonder dat de docenten dus door hebben gehad dat wij hier sliepen. Ik word als eerste wakker en zie koen nog vredig dromen, vlgm begin ik gevoelens voor hem te krijgen... maar hij wss niet voor mij. Ik laat hem nog even liggen en dan zie ik dat lieke ook wakker is geworden van mijn wekker. Als ik even verder kijk zie ik dat charlotte en y/n nog slapen, lieke wilt chR wakker gaan maken dus ik loop naar y/n die bij robbie ligt maar voordat ik haar wakker wil maken zie ik toch wel iets opvallends. Y/n en robbie loggen echt lepeltje lepeltje in elkaars armen dus snel tik ik lieke aan en maak ik een foto. Daarna maken we ze wakker maar zodra rob en y/n wakker zijn blijven ze gewoon zo liggen alsof er niks aan de hand is. Oke nu weet ik wel zeker dat er wat speelt hoor!!!
Iedereen is nu wakker en we hebben nog maar 2 minuten dus snel vertrekken we naar onze eigen kamer. We gaan ons omkleden maar wanneer ik en juul ondertussen al half naakt staan word er op de deur geklopt. "We zijn wakker, niet binnen komen we zijn aan het omkleden" roept charlotte snel. "Oke zie jullie zo" word er van achter de deur door een docent gezegd. We kleden ons allemaal om. Het is best warm buiten dus ik doe een wit rokje aan met een licht blauw topje van de Zara. Yn doet een zwarte korte broek met gaten aan met daarop een licht groen topje van de zara. We lopen de kamer uit naar beneden en gaan buiten op de pingpong tafel zitten en we w8ten totdat de jongens komen. "Waarom moeten we nou weer zo vroeg wakker worden" zegt koen die als eerste naar buiten komt.
Iedereen moet lachen totdat een van de docenten ons onderbreekt. "Ondat we voor het ontbijt nog even ochtend gymnastiek gaan doen koen" zegt de docent bloed sirieus. We kijken elkaar allemaal aan en dan weer naar de docent. "Haha grapje natuurlijk niet maar we gaan vandaag wat activiteiten doen dus zo hebben we genoeg tijd" de docent gaat helemaal stuk om zijn 'grap' terwijl wij er maar stil bij staan. Nu zitten we met onze hele groep op de pingpong tafel, charlotte ne lieke zijn naar hun eigen vrienden en wij zitten gewoon een beetje te klieren.08.30 POV Y/N
we zitten allemaal te ontbijten, het eten hier is niet heel lekker maar het is te doen. We hebben allemaal 2 wit broodjes, de een heeft choco pasta en de ander jam en allemaal een pakje appelsap want ja... dat is gwn het beste. Na het eten praten we nog wat ik merk dat ik wel een beetje misselijk begin te worden maar ik laat het maar ik heb wss gewoon wat verkeerds gegeten ofz. Na zo'n 10 minuten begint de misselijkheid wel steeds meer te worden ik begin het gevoel te krijgen dat ik zo moet kotsen....
Waarschuwing: kan je niet tegen gekots enz lees dan vanaf de 🌷🌷 weer verder.
ik sta op en zeg dat ik even naar de wc moet en loop naar een docent. "Mevrouw mag ik alsjeblieft naar de wc?" Zeg ik met angst in mijn ogen omdat ik echt bijna moet kotsen. "Nee zometeen gaan we weer naar de huisjes dan kan je gaan" zegt Mevrouw loeren streng. "Maar Mevrouw het is een meiden probleem" zeg ik wat zachter. "Ooo oke ga dan maar snel" Ik ren zo snel als ik kan naar de wc's die hier binnen zijn want het huisje is te ver weg die staat helemaal achterin. Ik ben net optijd en gooi de deur van het wc hokje opslot, snel hang ik over de wc en alles komt er weer uit. Letterlijk het gene wat ik net heb gegeten is er ook weer uit. Na zo een 5 min te hebben gekotst kom ik eindelijk even op adem maar dat duurt niet voor lang want dan word er opeens op de deur van mijn hokje geklopt... "y/n gaat het wel? Hoorde ik je nou kotsen????" Hoor ik mijn broer gestresd vragen. *ik zucht even* en ik doe de deur van het slot. "Kom snel ff binnen matt" zeg ik terwijl ik hem mee naar binnen trek en de deur weer op slot doe, ik boel namelijk dat ik zo weer moet kotsen. "Y/n wat is er???" Vraagt matt nu nog gestrester. "Ik weet het niet ik voelde me opeens heel misselijk en moest kotsen en wss zo nog wel meer. En als ik dat heb gezegd begint het braken inderdaad weer, matthy houd mijn haar vast en wrijft over mijn rug. "Het komt goed meid" zegt hij terwijl ik alles eruit gooi.
JE LEEST
1e klas van het MBO//ft Bankzitters
Fanfictionhet is einde zomervakantie en jij en je tweelingbroer zijn nu officieel van jullie middelbare school af en gaan naar het MBO, jullie ontmoeten nieuwe vrienden en in dit boek lees je over jullie eerste jaar, (uiteraard komt er een 2e deel dat gaat ov...