Pov y/n
Daar lig ik dan, met robbie in bed te janken omdat ik zojuist te horen heb gekregen dat mijn moeder er gwn niet meer is, pap komt morgen pas thuis en matt en ik hebben verder nog geen woord tegen elkaar gezegd. "Ik ga even wat te drinken pakken, wil jij ook wat?" Vraagt robbie dan. Ik schud mijn hoofd en draai me om als robbie uit bed is gestapt. Ik check mijn tel om te kijken hoe laat het is en zie dat ik allerlei berichtjes binnen heb gekregen.
Meldingen:
17x gemiste oproep van: juul💞
6 berichten van: juul💞
3 berichten van: koentjuhh
1 berichten van: papa roelie
2 berichten van: papa❤️
Ik negeer alles behalve de appjes van pap, ik besluit ze toch maar te openen.
Ik lees het maar reageer niet, weer voel ik de tranen over mijn wangen lopen, op dat moment komt robbie weer binnen. "Hee het komt wel goed echtwaar!" Ik kijk op maar begin me weer misselijk te voelen dus ik reageer niet. Ik kijk weer naar beneden en voordat rob nog wat kan zeggen ren ik naar de wc waar ik alles er weer uit gooi. Zou dit nogsteeds hetzelfde zijn als bij kamp of is dit gewoon door de spanning enz. Het zal wel ik begin er aan te wennen maar het blijft kut. Als ik terug loop lijkt robbie me shoked aan. "G-gaat het" Vraagt hij twijfelend ik snap heus wel dat hij ook niet weet wat hij miet doe maar het is me echt even teveel. "Schatje ik hou van je echt waar maar ik wil nu echt even alleen zijn je mag hier wel blijven maar ik wil gewoon even liggen" gooi ik er dan in een adem uit. Robbie zijn blik ziet er teleurgesteld uit maar klaard daarna op. "Ik begrijp het en snap het helemaal, stuur me maar een appje als je me nodig hebt ik ben buiten even een rondje lopen oke? Ly" Rob geeft me een kusje op mijn voorhoofd en loopt me kamer uit. Snel doe ik hem opslot en barst ik in tranen uit. 'WAAROM GEBEURT DIT WAAROM DIT ALLEMAAL MN MISSELIJKHEID, MATTHY, ROBBIE, EN EN EN E-EN MAMA' is het enigste wat er in mijn gedachtes is. Ik besluit maar te gaan slapen okal is het nog vroeg ik heb geen honger dus ga maar naar bed.
De volgende dag:
Ik word wakker en kijk op mijn telefoon hoelaat het is. 10.24 geeft hij aan. Ik mezelf vanacht toen ik wakker lag nog iets beloofd, ik laat mama los. Het heeft geen nut om er zo om te janken. Ik ga rauwen met matt en pap en laat het daarna maar gewoon gaan. Of dit me gaat lukken weet ik niet maar andere opties heb ik niet. Ik sta op en pak wat kleding uit mi kast, simpel een grijze nike tach broek met een zwart topje erop. Prima. Ik ga naar m'n badkamer en stap onder de douche. Als ik klaar ben kleed ik me weer aan en ga ik toch maar naar benden. Waar matthy niet zit... ik maak een ontbijtje en eet het op. Daarna loop ik weer naar boven en klop ik op de deur van matthy. "Nee" is het enigste wat eruit komt. "Matt" "Nee ik wil niet" zegt hij. ik merk dat hij nig recent heeft gehuild. "Matt we moeten elkaar steunen van papa dus dat gaan we ook doen" zeg ik streng maar probeer nig wel lief te doen. Daarna loop ik naar binnen. ik loop maar zijn bed en voor ik het weet lig ik vast in zijn greep. Hij knuffelt me en ik knuffel terug. "We komen hier wel doorheen ja? Samen." Zeg ik terwijl ik een klein kusje op matthy zijn hoofd geef.
JE LEEST
1e klas van het MBO//ft Bankzitters
Fiksi Penggemarhet is einde zomervakantie en jij en je tweelingbroer zijn nu officieel van jullie middelbare school af en gaan naar het MBO, jullie ontmoeten nieuwe vrienden en in dit boek lees je over jullie eerste jaar, (uiteraard komt er een 2e deel dat gaat ov...