"Je bent E-Eindelijk thuis"
Mattyy pov.
We zitten op dit moment jankend bij juultje thuis, ik heb zooooo veel spijt dat ik zo rot tegen y/n deed, dat was gewoon haat manier van rauwen en ik accepteerde dat niet. Ik ben de slechtste broer ooit. Mischien moet ik ook maar gaan. "Matt dir is niet jou schuld he" zegt robbie dan. Is het zo duidelijk te zien dat ik dat vind? Ik schud mijn hoofd. "Jawel als ik nou niet zo rot tegen haar hat gedaan. "Matthy luister ja mischien heeft dat er wat mee te maken mara het ligt echt niet alleen maar aan jou, het waren wss allemaal dingen op elkaar gestapeld" Stelt juultje me door het huilen heen gerust. Ik knik voorzichtig. "Oke dan". "Laten we allemaal naar huis gaan, pak nog wat slaap en neem morgen rust." Stelt robbie zijn moeder voor. We knikken en ik word naar huis gebracht. "Bedankt, ik spreek je later nog wel<3" nouja morgen, dat is het al je kan eerder over een paar uur zeggen. Het is namelijk ondertussen al 05.35 s'ochtends. Ik trek mijn shirt en broek uit en ga in mijn boxer in bed liggen. Hoe ga ik nig kunnen slapen? Ik had meteen mijn bed uit moeten komen toen ik geritsel hoorde. Dan had ik haar meteen tegen kunnen houden. Na ongeveer 2 uur val ik dan eindelijk in slaap. Robbie's moeder zei dat ze met mijn vader ging praten dat ik straks niet naar school hoef.
Tijdskip. 04.04.2023 pov matthy
Het is al 2 maanden geleden dat y/n mijn allerliefste zusje zelfmoord heeft gepleegd. Ik moet ondertussen weer naar school maar houd mijn hoofd nogsteeds niet bij de lijst. Ik blijfmaat denken over hoe ik dit had kunnen voorkomen. De rest had het er ook moeilijk mee maar hebben het blijkbaar een plekje kunnen geven en gaan door met hun leven. Ik merk dat i mezelf daardoor ook steeds meer van hun afzonder. Het is niet verkeerd bedoeld maar ik ben nog niet klaar om door te gaan. Ik zit nog wel naast robbie bij de rest in de klas maar met pauzes ga ik meestal ergens alleen in een hoekje zitten of staan. We hadden de volgende dag dat y/n weg was nog een melding gemaakt. Mischien dat ze nig leefde dus de politie had haar op vermist gezet. Maar na een week werd ze wel op overleden door zelfmoord gezet. Ik ben kapot na deze 2 mqanden. Dit waren de zwaarste uit mijn leven. Eerst mijn moeder en nog geen week later mijn lieve zusje. Beide zijn ze in het nieuws geweest want ja hun hebben dan natuurlijk weer een perfect verhaal, 'moeder vermoord in China waarna dochter zelfmoord pleegde na ruzie met broer vanwegen rauw manier voor moeder' ik ging nogmeer kapot toen ik dat ook het nieuws zag.
Pov y/n
Het is nou al 2 maanden later. Dit is nog ergen dan dood gaan. Als eerste, ik heb iedereen hun hard gebroken daar ben ik achter. Ten 2e ik ben in 2 maanden tijd wel 23 keer (of vaker) verkr@cht door levie. Hij begon heel aardig door me te redden maar al snel was het anders. Ik krijg maar 1 sneetje brood per dag te eten en als ik hem tegen spreek dan slaat hij me. We zijn ondertussen al 3x van huis verplaats ik weet nu echt niet meer waar ik ben. Hij deed dat steeds in het donker, dan kreeg ik een trui met een cappicion over mijn hoofd zodat niemand me zou herkennen.eigenlijk waaren die momenten het fijnst omday ik dan wat kleding aan had. Voor de rest heb ik alleen maar mijn lingerie en een oversized shirt of helemaal niks of alleen mijn lingerie. Ik voel me ZO beschaamd om naakt rond te lopen met iemand die ik eigenlijk gwn ni ken. Ik ben er klaar mee. Hij is nu boodschappen doen. Dit is mijn kans om weg te sneaken omdat ik het oversized shirt aan hen dus nog een beetje bedekt ben en hij nu weg is. Ik ren naar de deur, zwaai hem open, dus hem weer dicht en sprint zo ver mogelijk hier vandaan. Ik voel me vies ik heb 1 keer gedouched in 2 maanden tijd. Levie gebruikte wel steeds een cond00m wat wel fijn is want ik wil nog niet zwanger zijn en al HELEMAAL NIET van levie. Ik blijf rennen en rennen. Op gegeven moment loop ik bij een iets drukker weggetje. Er rijden hier meer auto's en er staat zelfs een bord met wegen. Mensen die voorbij rijden zie ik raar naar me kijken. Logisch want ik loop hier als een meisje half naakt langs een 60 weg. Ik kijk even op de blauwen borden die er staan... "SINTMARTINS-LAAN, BRUSSEL??? BELGIE??????!?!?!?!??!"
schreeuw ik keihard. IK WORD ECHT GEK. Wat doe ik in belgie?!! Hey is gelukkig bij een snelweg als ik de borden lopend volg zou ik thuis kunnne komen. Maar als ik weer in nl zit dan ben ik alsnog pas in Braband wat al 2 uur rijden met de auto is. Ik ben LOPEND en al sinds kamp misselijk, duizelig en dat soort dingen. Heb heb ook steeds vaker last van bloedneuzen maar dat kan ook door de stompen van levie komen. Ik zucht en begin maat te lopen... op naar huis.
JE LEEST
1e klas van het MBO//ft Bankzitters
Fanfichet is einde zomervakantie en jij en je tweelingbroer zijn nu officieel van jullie middelbare school af en gaan naar het MBO, jullie ontmoeten nieuwe vrienden en in dit boek lees je over jullie eerste jaar, (uiteraard komt er een 2e deel dat gaat ov...