Pov y/n 10.05
*gaap*
Ik word wakker in me bed, ik kijk naast me en zie robbie daar liggen.
Huh? Hoezo lig ik samen met hem boven als we al het helen weekend samen beneden liggen!? En wat ook raar is... ik weet dat we gisteren zijn uit geweest maar meer niet. Zou ik teveel hebben gedronken? Ik weet wel dat ik een kater heb want ik heb knallende koppijn. Ik kijk nog een keer om me heen en besef dan pas hie ik bij robbie lig... in zijn armen op zn borst kast. Het zou toch niet zo zijn dat er gister wat is gebeurt tussen ons!? Kijk als het is gebeurt ja... ik heb er geen spijt van ofz maar eerder het fijt dat we eindelijk duidelijk hadden gemaakt dat er niks speelde tussen ons en dat de andere het eindelijk een klein beetje gingen los laten. Maar nu vraag ik het me ook wel af, was dit eenmalig en speelt er echt niks of is er nu dan toch wat... ik kan dit toch niet doen robbie is mijn beste vriend mss verpesten we onze vriendschap hier mee. Ik ben nog even aan het nadenken totdat ik uit mijn gedachten word gehaald door robbie,"heey goeiemorgen"zegt hij met z'n ochtend stem. Oke ja die is wel schattig maar ik heb het al vaak genoeg gezegd dat ik een zwak heb voor Brabanders. "Hee, hoe gaat het"
"Uhg kleine kater maar valt wel mee, jij?" Ik heb echt best wel veel gezopen gister en die merk ik; "knallende koppijn:(" "ahh zielige y/n" robbie houd me stevig in een knuffel. Zo kan ik wel de hele dag blijven liggen maar.... "kut hl is het, we hebben school vandaag!?" Zeg ik en ik ga meteen rechtop zitten om op mijn tel te kijken. "Ojaa kut zooi wrm hebben ze ons niet wakker gemaakt!?" Zegt robbie die ook Overijnt komt. Wederom besef ik mij nu weer pas iets, wat ik aan heb...
Blijkbaar heb ik alleen een nog best wel kort shirtje aan met een string maar meer? Nee. Ik laat het maar en kijk op mijn telefoon. "Het is 10.10 dus als we opschieten zijn we nog optijd. "Oke dat lukt wel" robbie staat op en ook hij heeft alleen een boxershort aan. Ik pak snel kleding uit mijn kast en kleed mij om, robbie doet kleding van gisteren weer aan in mijn badkamer en dan sprinten we samen naar beneden om wat te eten.(K)"he he leuke nacht gehad jullie 2?" (Ro)"hbdlj? We hebben gwn geslapen!?" Koen pakt zijn telefoon erbij en laat wat foto's zien, een paar van hoe we gisteravond in de club redelijk dicht op elkaar stonden en nog eentje dat we lepeltje lepeltje in mijn bed liggen. (Ik)"jzs koen we waren gwn dronken er is niks gebeurt" (mi)"joo rob kom 's mee" Ik zie robbie en milo naar de gang lopen, ondertussen maak ik ontbijt voor mij en robbie aangezien de rest al gegeten hebben maar dan komt lieke bij me staan. "Waarom hebben jullie ons niet wakker gemaakt!?" Zeg ik geïrriteerd want ik haat het om telaat te komen omdat je dan moet nablijven. "Sorry ik wou je wakker maken Maarten ik binnen kwam en zag hoe jullie lagen smolt ik gewoon weg en dacht 'oke dan maak ik ze zo wel waķker" "o oke maar voor de volgende keer maak me pls gwn wakker" "Komt goed y/n maar ff he, is er nou wat gebeurt tussen jullie 2??" Vraagt ze en ze kijkt me met volle aandacht aan. "Uhgg ik weet het niet meer, ik heb last van een te grote kater maar ik weet wel dat ik in alleen een shirt en string lag en hij alleen z'n boxer dus ik weet het echt niet, mischien gebekt maar meer zeker niet want dan had ik nu wel wat gevoeld aangezien ik gwn nog maagd ben"
"Oke oke, wat weet je allemaal nog van gister avond?" Vraagt ze nu.
"Ehm we waaren in de club.... Robbie fluisterde in mijn oor dat hij naar de wc moest en toen was milo ook Opeens weg, jij en raoul stonden in een hoekie te bekken want daar heb ik nog een foto van😏" "HO HO WOW w8 even wat zeg je nou?" Onderbreekt lieke me "jaa" Ik laat de foto zien en ga dan verder met mijn vh "toen was ik gewoon gezellig met matthy aan het dansen want koen ging ook al weg met iemand maar k weet ff niet meer wie, ik kende haar wel vlgm, maar toen kwamen rob en mielo weer terug en milo en matt liepen samen weg. En toen w-wou robbie volgensmij naar huis omdat hij zich niet lekker voelde. Ik weet nig dat dat niet echt de reden was maar ik weet ook niet meer wat die wel was maar uiteindelijk zijn we naar huis gegaan en... e-en"
"Jaaa?" Vraagt lieke nieuwschierig
"Ik weet wel bijna zeker dat we hebben gezoend..." zeg ik terwijl ik naar beneden kijk en stiekem wel moet glimlachen. "OMG JAAA" schreeuwt lieke door de keuken en dan loopt ze weer weg en gaat ze op de bank zitten. Ik loop met 2 bietjes naar de tafel toe en ga daar zitten dan komen robbie en milo weer terug. "Hier is je ontbijt rob<3"ik wijs naar het bortje naast mij en hij gaat daar zitten.
JE LEEST
1e klas van het MBO//ft Bankzitters
Fanfictionhet is einde zomervakantie en jij en je tweelingbroer zijn nu officieel van jullie middelbare school af en gaan naar het MBO, jullie ontmoeten nieuwe vrienden en in dit boek lees je over jullie eerste jaar, (uiteraard komt er een 2e deel dat gaat ov...