Prišla som na miesto, kde sme sa mali stretnúť s osobou, ktorej meno som nevedela stála som tam asi 10 minút rozhliadala som sa okolo seba a zrazu som videla na lavičke sedieť Georga. On ma uvidel zakýval mi, vytiahol si slúchatká z uší a s úsmevom prišiel ku mne. „Ahoj." „Ahoj" odpovedala som mu taktiež s úsmevom a potom ostalo chvíľku ticho. „Prečo si sa so mnou chcel stretnúť?" spýtala som sa ho na rovinu, nenávidím, keď sa chodí okolo horkej kaše. George si prehrnul jeho gaštanovo hnedé vlasy, pričom zatvoril oči a potom sa znovu usmial: „ Vieš čo? Nechcela by si si dať zmrzlinu?" spýtal sa a upravil si čiernu koženú bundu. „Jasne, prečo nie?"
O chvíľku už sme vychádzali z cukrárne. George mi gentlemansky podržal dvere a potom ich za ním zatvoril. Vonku bolo asi 23 stupňov, najskôr som sa čudovala, či mu nie je v tej koženej bunde horúco, ale potom som videla, že pod ňou má len tenké biele tielko, tak som to ďalej neriešila. On si vybral punčovú zmrzlinu a ja som mala jogurtovú. Pokojne sme lízali zmrzliny a rozprávali sme sa o tom, čo máme radi a o tom, ako sme sa vlastne dostali k Satanizmu a ako sme spoznali týchto ľudí a tak všetko. Samozrejme som mu nepovedala, že som si chcela podrezať žili, nechcela som aby si od začiatku myslel, že som psychopatka, kvôli jednému krachu môjho labilného mozgu. On sa s nimi zoznámil v škole vzhľadom k tomu, že počúvali rovnakú hudbu. Bývali spolu v jednom veľkom byte, pretože všetci mali nad 18 a tak k nim niekedy chodieval. Potom sa začal zaujímať o to, čomu sa venujú a taktiež ho to úplne uchvátilo, takže skoro rovnako ako ja len u mňa sme sa spoznali trochu inak. Zrazu keď som zamyslene oblizovala som si všimla Georgov zamyslený pohľad smerujúci na moje pery. Popravde neviem, či ma to vydesilo alebo potešilo ale zrazu sa ku mne naklonil a začal ma bozkávať. Najskôr som tam len stála a vnímala jeho jemné pery a potom to prešlo do vášnivého bozkávania. Odhodila som zmrzlinu a s kornútkom a pevne som ho objala. Zrazu som začula ako k nám mieria niečie kroky. „Naty! Čo to robíš?"