Časy sa menia

1.2K 85 3
                                    

Dva mesiace prázdnin ubehli ako voda aja som si za zarobené peniaze prenajala byt. Zoe bývala u mňapočas školy tiež chodila na brigádu, aby si mohla platiť aspoňveci do školy. Mame to bolo jedno. „Tá je asi aj rada, že sa nászbavila a môže si naplno užívať s tým svojím debilom a ichnenarodeným deckom." nahnevane vyštekla Zoe po tom, čo videla,že mama dala na fb fotku, na ktorej boli v nejakom lunaparku čo čoto bolo a náramne sa tam usmievali. Popisok? „Najlepšie dni môjhoživota." „Hmm v minulosti hovorila, že jej najšťastnejšiedni života boli, keď sme sa narodili my a zrazu je to výlet donejakého lunaparku. Velice cute." poznamenala som. Zoe sa na mňapozrela a súhlasne prikývla. O pár dní má byť tá ich svadba amy dve máme robiť družičky samozrejme na Zoe bolo vidieť, ženiečo chystá a ja som sa aj trochu obávala, čo to zasa bude. Bolomi jasné, že im to chce celé prekaziť, alebo iba zničiť deň?Kto vie ? Presne za 18 dní sa majú brať a my tam máme ísť akonejaké kravy v marhuľových šatách. Aby sme jej robilipandrlákov, tak na to sme jej dobré. Zoe si kreslila do školynejaké výkresy a ja som objednávala pizzu, vôbec sa mi nechcelonič robiť. V poslednom čase som strašne zlenivela. Nie že by sompredtým lenivá nebola, ale teraz? Ufff...  

Radšej nie...Where stories live. Discover now