Uprostred lesa.

1.7K 104 5
                                    


Zsuzsana sa na mňa usmiala a objala ma hneď ma aj zvítala s ostatnými. ,,Naty toto sú tvoje budúce sestry.'' Ukázala na tri dievčatá stojace vedľa nej. Všetky tri ma naraz objali a vtedy som síce myslela, že sa asi udusím, ale aj tak som sa usmiala. ,,Aáááá....'' Zsuzsana ukázala na strom bízko rampy. Teda to som si myslela, potom som si uvedomila, že pod stromom stoja štyria chalani ,,toto sú tvoji budúci bratia'' Tí chalani prišli ku mne a objali ma až na jednoho. Bol taký divný záhadný. V jeho očiach bola len bolesť, strach a beznádej. Až ma z toho striaslo. Zsuzsana si musela všimnúť, že sa na neho tak urputne pozerám, pretože mi hneď povedala: ,, To je George, dnes podstúpi ten istý rituál, čo ty, takže sa vlastne stanete členmi naraz.'' Problém bol, že ja som nevedela o aký rituál ide. George vyzeral čoraz viac vystrašený a chalani sa ho tam snažili upokojiť a hovorili mu, nech nemá strach a že s kľudom v duši sa všetko prijíma lepšie. Aj ja som im tak trochu chcela veriť, ale mala som tiež obavy o to, čo sa bude diať. Proste pri satanizme je typické, že to bude niečo s nahotou, ale nečakala som, že tu bude až toľko chalanov a nie to ešte keď jeden z nich tam má byť nahý spolu so mnou.

Blížilo sa desať hodín večer. Všetci kráčali čím ďalej, tým hlbšie do stredu lesa. Zrazu sme sa ocitli na niečom, čo vyzeralo ako čistinka. Na zemi bol nakreslený prevrátený pentagram ako symbol Satana a po celom obvode boli poukladané sviečky. Vďaka nim tam vznikalo celkom príjemné teplo.

Zrazu nám Jacob ( Zsuzsanin priateľ) povedal: ,,Vyzlečte sa, sabat sa začína.''


Radšej nie...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz