14. Červy vášne...

20 2 3
                                    

Aaron POV
——————

Nasledujúce dni boli pre mňa jednotvárne. Zlievali sa mi do súvislej spleti naučenej rutiny. Pokúšal som sa deň čo deň ignorovať Yealovu auru blikajúcu mi na pozadí mysle, až som totálne prestal vnímať realitu. Mal som pocit, že ma opustila ešte aj moja duša. Fungoval som tak niekoľko dní až do okamihu, keď ma uprostred noci zobudilo naliehavé klopanie.

S divo bijúcich srdcom som sa roztrasene posadil ešte stále jednou nohou v nočnej more a pohľad okamžite zarezal do tenkých dverí. Nemohli ma ochrániť.

Proti svojej vôli som potiahol nosom, aby som tu opojnú, dymovú vôňu dostal čo najhlbšie do svojich pľúc. Vedel som, že pridobre vie, že som už hore, no i tak som mlčal ako hrob. S každou ďalšou sekundou sa môj dych prehlboval a čelo mi orosili prvé kvapky potu. Dychčal som, akoby ma hnali a pritom som tu fyzicky len sedel a zízal na dvere svojej izby. Po pár minútach v tichu, ktoré ma dusilo sa zaklopanie ozvalo znova. Tentokrát však nečakal, kým ho pozvem dnu. Dvere sa z buchnutím odsunuli a Drakarei sa vynoril z tieňa chodby. Počul som, ako dvere zapadli späť na miesto a ja mal pocit, že ma uväznil v horúcom dusivom pekle. Len matne som registroval červene úponky, ktoré sa mi rozvlnili pod kožou a nedočkavo sa drali na svetlo sveta.

Chvíľu sme na seba bezvýrazne civeli, kým som zo seba strhol prikrývku a spustil nohy na rohož z rákosia, čo zakrývala dosky drevenej podlahy pod mojou úzkou, tvrdou posteľou.

- Ani raz si za mnou počas tých týždňov neprišiel. Predtým, ako sa stihnem znova poriadne nasrať sa pýtam prečo ?! - Zasyčal som chladne a Drakarei si povzdychol.

- Bol som tu. Akurát si meditoval v chráme, keď ma sem Amory cez všetky tie protesty konečne pustil. Pár dni predtým ma totižto nekompromisne vyhodil s tým, že nie je vhodná chvíľa. Počul som ale, že robíš pokroky, tak som sa chcel presvedčiť na vlastne oči. Vrátil som sa a bol odhodlaný použiť i násilie. Keď som ťa tam ale nakoniec videl takého pokojného a zahĺbeného, vychladol som a nakoniec Amoryho poslúchol. Bolo v zaujme Nového Spoločenstva, aby si čo najskôr odblokoval svoj dar a na vlastne oči som videl, že napreduješ lepšie, ako sme očakávali. Nechcel som ťa rozptyľovať... - Dokončil svoj siahodlhý monológ a chlad v jeho očiach aspoň trochu ochladzoval moje hnevom rozpálené telo.

- Vieš čo ? Je mi to vlastne jedno... Prečo ma vlastne budíš uprostred noci ? - Vypadlo zo mňa napokon ľahostajne i keď mi všetka ta zlosti i túžba vo vnútri vreli. Drakareiovi sa tvárou mihla bolesť. Prisahal by som, že som tu nepolapiteľnú emóciu zachytil. Jedna z tých zvrátených časti mojej duše zapriadla ako spokojná macka. Skazený. Bol som skazený do morku kosti a nebolo mi pomoci. Mohol som sa modliť koľko som len chcel. Nikdy nebudem lepším človekom.

- Bohovia Aaron poď sem. - Zasyčal podráždene a kým som sa spamätal už ma na líci tlačila jeho kožená vystroj. Roztrasene som ho objal a kým som si to stihol uvedomiť, už mi dávno dolu tvárou tiekli horké slzy.

- Som na teba pyšný. Zvládol si to bravúrne a za zlomok z času, ktorý ti pôvodne Spoločenstvo dalo. - Šepol mi niekde pri uchu a mňa zaplavil krásny hrejivý pocit.

- Hm... - Smrkol som a opatrne sa vyprostil z jeho rúk.

- A Yeal ? - Začal som a Drakareiov pohľad potemnel.

- Čo s ním ? -

- Nespomenul ma náhodou odvtedy, čo sem prišiel ? - Spýtal som sa s nádejou a Drakareiovi sa tvár ešte viac uzavrela.

- Hovoril. Ale nie tak, ako by si chcel. - Vysvetlil a mne zovrelo hruď.

- Povedal som mu ale, že to takto nemôže byť navždy a že bohužiaľ nemá toľko času na trucovanie, koľko by si zaslúžil. Pozajtra na svitaní odlietame. Čakalo sa len na teba. To znamená, že ma odteraz už len niečo cez dvadsaťštyri hodín nato, aby ti dal šancu aspoň obhájiť ten tvoj unáhlený odchod. Potom ťa už totižto nemusí nikdy vidieť. To znamená, že už nikdy nebude mať šancu zmieriť sa s tebou. - Povedal a ja som zhrozene lapal po dychu. Ešte bolo skoro ! Nezvládnem mu čeliť potom, ako ma minule odpálkoval. Nie žeby som si to nezaslúžil, no už viem ako veľmi som to posral. Poškodil som náš vzťah nenávratne.

Azúrový generál • Pomsta (boy love!)Where stories live. Discover now