Yine sabah alarmın sesine uyandım.
Kendi kendime lanetler okuyup okula hazırlanmam gerektiğini hatırladım ve hemen ayaklandım.
Adım derin DENİZ.
lise 2. Sınıf öğrencisiyim. Klasik kimsenin istemeyeceği bir hayata sahibim.Annemi küçük yaşta kaybettim. Bu sebepten dolayı babamla ayrı kaldım. Babam ve ben anneme çok hayrandık. Annem çok güzel bir kadındı. Bana da güzel olduğumu söylediklerinde annemden aldığımı düşünüyordum.
Annem kanserde öldü. Annem öldüğünde hayatım kahroldu. Babamla aram açıldı içime kapandım. Psikolojik anlamda çöktüm ve kendimi animeye verdim. Bir sürü manga okudum ve Tokyo revengers bağımlısı oldum. En yakın arkadaşım Esma bana çok destek oldu. Kendisi kardeşim gibiydi onu çok seviyordum...
Ben düşüncelere dalmışken evden çıkmam gerektiğini hatırladım ve hemen kapıya doğru koştum. Babam bana mutfaktan seslenince geri mutfağa yöneldim ve babama doğru ilerleyip ne olduğunu sordum.
Babam elindeki çayını yudumlarken:
"Paran varmı?" diye sordu.Zaten tek soracağı soru bu olurdu.
PARAN VARMI!Annem öldüğünden beri benimle ilgilenmedi. Zaten ne bekliyordumki.
Mükemmel bir hayatım olmasını mı?Neyse...
Okula geç kalacağımı anlayınca koştura koştura evden çıkıp okula doğru gitmeye başladım. Yaklaşık 20 dakika koştuktan sonra nefes nefese okula adımı mı attım. Zeki bir kız değildim. Fakat derslerim berbat denilebilecek kadar kötü de değildi. Fakat fazla devamsızlık yapmıştım. Bu yüzden geç kalmamam lazımdı.
Sınıfıma çıktığımda boş bakışları üzerimde hissettim. Hiç kimse umrumda değildi tek umursadığım kişi esmaydı. Esma benden 1 yaş küçüktü bu yüzden aynı sınıfta değildik.
Esmanın ailesi çok sorunlu bir aileydi. Babası alkolikti esmaya ve annesine şiddet uyguluyordu. Bu yüzden annesi esmayıda alıp evlerinden kaçtılar.
Esma yaşanan şeyler yüzünden çok zorluk çekiyordu bunu hissediyordum.
Bu yüzden hep arkasında durmaya çalışıyordum.Benim arkamda duran olmamıştı fakat esmanın arkasında ben vardım. Esma'ya bir şey olmasını istemezdim...
Ben düşüncelerimle boğuşurken sınıfa hoca girmiş ve benim adımı sesleniyordu.
"Derin DENİZ."
İsmimi duyunca "burada." diyerek seslendim.
Hoca yoklamayı alıp derse döndüğünde kafamı sıraya gömdüm.
-----------------------------------------------
Birinin beni dürtmesiyle uyandığımda sinirlenmiştim. Bırakta rahat rahat uyuyayım.
Kafamı zorda olsa sıramdan kaldırıp kimin beni uyandırdığına baktığımda tanımadığım bir öğrenci olduğunu gördüm.
Bana doğru dönüp "Derin Deniz
sen misin?" diye sordu."Evet benim." diye cevap verdiğimde bana "baban müdürün odasında seni bekliyorlar." Demişti.
Şaşırmıştım. babam okula mı gelmişti?
Hemen sınıftan çıkıp müdürün odasına ilerledim. Odaya vardığımda derin bir nefes alarak kapıyı çaldım. İçeriden 'gir' sesini duyunca kapıyı açtım ve içeriye girdim.
O sırada gördüklerim beni şaşırtmıştı.
Babam, Esma ve Esmanın annesi Fatma teyze bana bakıyorlardı.
Babamı anlarımda Esma ve annesi?
Neden gelmişlerdi? Hem esmayla okullarımız bile farklıydı.Ben derin düşünceler içinde boğuşurken babam bana "otur kızım." Demişti.
Müdür "Evet derin kızımızda geldiğine göre ona da söyleyebilirsiniz Furkan bey." Dedi.
Babama doğru döndüğümde babam bana
"Kızım sana önemli bir şey söylemem gerek." Demişti.Meraktan kuduruyordum. Babama "söyle." dediğimde bana dediği şey kalbime iniyordu.
"Kızım psikolojinin çok bozulduğunu düşünüyorum. Esmadan başka hiç arkadaşın yok. Bu senin için hiç iyi değil. Buraya gelmeden önce esma'ya senin nelerden hoşlandığını sordum genel olarak söyledikleri şey arasında dikkatimi çeken şey japonyayı sevmiş olman. Bugün Fatma teyzenle bir karar aldık. Bugünden itibaren japonya'ya taşınıyoruz." Dedi
Nefes alamadım. Bakışlarım esma'ya döndüğünde onun da mutlu olduğunu gördüm. Bende mutluydum. Esmayla hayallerimizden biri japonyaya gitmekti ve biz bunu gerçekleştirmek üzereydik.
Müdürden izin alıp sınıfıma doğru sevinçle ilerledim. İçeriye girip çantamı sırtıma aldım ve mutlu bir şekilde sınıftan dışarıya doğru çıktım. Hoca arkamdan nereye gittiğimi sorduğunda bile umrumda değildi. Çünkü artık bu okulun öğrencisi değildim.
Dışarıda babamları beklemeye başlarken aklımdan bin bir türlü düşünce geçiyordu. Ya orada da dışlanırsam. Ya aksanımla dalga geçerlerse. Japonca biliyordum ama aksanım farklıydı. Bu yüzden ister istemez geriliyordum.
"Allah'ım sen yardımcım ol." diye mırıldandım.
O sırada ilerde esmayı gördüm. Yanıma doğru tavşan gibi zıplayarak geliyordu. Onun bu haline gülemeden edemedim. Ah canım benim ne güzelde zıplıyor.
Esmanın ardından babamlarda okuldan çıktıklarında arabaya doğru ilerledik.
Kısa süren yolculuğun ardından eve gelmiştim. Babama doğru dönüp ne zaman gideceğimizi sorduğumda bu gece cevabını aldım....
NEEEEE!?
Eşyalarım hazır değildi. Strese girmiştim. Bunu fark eden Esma bana doğru gülerek:
"Merak etme eşyalarını senin için topladım" cevabını verdi.
Rahatlamıştım.
Esmaya doğru ilerleyerek yanağına sulu bir öpücük bıraktım. Ardından odama doğru ilerledim.
Babam evin herşeyini satmıştı. Maddi durumumuz kötü değildi. Aksine gayet iyiydi. Zaten fazla paraya ihtiyacımız olmuyordu.
Ben para düşünürken içeri Fatma teyze girdi. Bakışlarım ona döndüğünde gülümsedim. O da aynı şekilde gülümseyerek bana baktı ve:
"Kızım sen de esma da benim çocuğumsunuz. İkiniz kardeş gibi büyüdünüz. Senden tek isteğim orada esma'yı koru kolla. Esma saftır. Kötü ortamlara girer. Bana pek birşey anlatmıyor ama sana anlatır. Onu kötü yoldan uzaklaştır." Dedi.
Gülümseyerek Fatma teyzeye baktım. Ve "tabiki Fatma teyze onu koruyacağım." dedim.
Biz Fatma teyzeye sohbete daldığımızda akşam olmuştu.
Evden bütün eşyaları aldığımızdan emin olduktan sonra havaalanına doğru ilerledik. İçeri girdiğimizde pasaport kimlik falan derken bir kaç saat geçmişti. Saat 23.37 olmuştu.
Son defa etrafıma baktım. İstanbul büyüdüğüm şehir. Çocukluğumun şehri. Annemi benden alan şehir.
DÖNMEMEK ÜZERE GİDİYORUM.
Etrafıma bakmayı bitirip uçağa doğru ilerledim.
Ben Esma Fatma teyze ve babam.
Bekle bizi JAPONYA.
-----------------------------------------
Merhaba!!
İlk kitabım umarım beğenirsiniz.
Yazarken çok gerildim. 1-2 günde bir yeni bölüm atacağım.
:D
(29.03.23)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo revengers ile hayal et
ActionKendini bir anda Tokyo revengers mangası içinde bulan derin ve esma'nın maceraları. Yeniyim bir şans verin. ( ◜‿◝ )♡