Mikey'in söylediği şey bende şok etkisi yaratmıştı. Ne saçmalıyordu bu!
Kalbim gümbür gümbür atmaya başlamıştı.
"Ne o? Heyecanlandın mı?"
Mikey gülümseyerek bana bakarken ne yapacağımı bilemiyordum. Kafam çok karışıktı.
Sanırım Mikey'e ciddi anlamda aşık oluyordum.
Normalde hep dalgaya alıyordum fakat şimdi gerçekten Mikey'e aşık oluyordum.
Mikey sorusuna cevap beklemeden ilerlemeye başladı.
"Hadi derin! Geride kalma."
Bakışlarım Mikey'in üzerindeyken ilerlemeye başladım.
Çok yakışıklıydı ulan!
Tam AVM'nin kapısından içeriye gireceğim sırada telefonum çalmıştı.
Telefonumu çıkararak beni kimin aradığına baktığımda gözlerimi devirdim.
Ekranda yazan siyah çiyan yazısı gözlerimi devirmeme neden olmuştu.
Neden arıyordu lan bu?
Bir süre telefonu açmayarak öylece bekledim. O sırada Mikey benim durduğumu görerek yanıma ilerlemeye başladı.
Telefon tam kapanacağı sırada telefonumu açmaya karar verdim.
"Ne var?"
Telefonu açarak hızla konuşmuştum. Malesef ki bu salak ile kaybedecek vaktim yoktu.
"Derin... Müsaitsen konuşabilir miyiz?"
Gözlerimi devirerek düşünmeye başladım. Ne konuşmak istiyordu ki? Ya ben çok meraklı bir insandım. Belki önemli bir konuydu.
"Kısa kes lütfen."
Mikey yanıma geldiğinde telefonu aniden elimden alarak hoparlöre almıştı. Onun bu yaptığı harekete hafif bir göz devirmiştim.
"Derin ben çok üzgünü-"
Telefonu hızla Esma'nın suratına kapattım. Boş boş konuşmasını dinlemeye çektim. Aklı başına mı gelmişti? Umrumda bile değil!
O sırada Mikey benim ani hareketime gülmüştü.
"Aferim benim sevgilime."
Şok içinde bağırdım.
"NE!?"
Mikey benim bağırmama şaşkın bir şekilde bakmıştı.
"Sakin ol sadece şaka yapıyordum."
Hassiktir ya!
Mikey'in ŞAKASINI pek kafama takmayarak yürümeye başladım. Nereye gideceğimi bile bilmiyordum.
Mikey hemen yanıma gelerek elini omzuma attı.
"Biraz böyle yürüsek olur mu?"
Gülümsedim.
"Olur."
İşimi kolaylaştırıyorsun Mikey!
Ben boş gözler ile etrafa bakarak yürürken Mikey beni çekiştirmeye başladı.
"Hadi gel sinema salonuna gidelim!"
Sıkıntı ile gözlerimi devirdim. Ha bir de romantik film açsın tam olsun.
"Fazla sıkıcı."
Mikey beni umursamayarak çekiştirmeye devam etti.
"Bak güzel bir korku filmi var. Onu izlememiz gerek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo revengers ile hayal et
ActionKendini bir anda Tokyo revengers mangası içinde bulan derin ve esma'nın maceraları. Yeniyim bir şans verin. ( ◜‿◝ )♡