Yuma ile Kazutora'nın öpüşmesi midemi bulandırmıştı.
Ben şok içinde Yuma'ya bakarken Esma kahkaha atmaya başlamıştı.
Yuma ve Kazutora Esma'nın gülüşü yüzünden bize baktıklarında Esma'nın gülüşü artmıştı.
O anda sağ tarafımdaki kapı açılmış içeriden ran çıkmıştı.
Esma kendini yırtar gibi gülerken onun gülüşü banada bulaşmıştı.
Esma ile deli gibi kahkaha atarken içeriden rindou da gelmişti.
Gülmekten karnım ağrımaya başlarken yere oturarak gülmeye devam etmiştim.
Esma kendini yırtar gibi gülerken dengesini kaybetmiş yere düşmüştü.
Esma'nın düştüğünü görünce gülüşüm at kişnemesine dönmüştü.
"SUSUN ARTIK!"
Yuma sertçe bağırdığında Esma'nın gülüşü sönmüştü.
"Orosbuluk yapmaya gidiceğini söyleseydin arkandan meraklanarak gelmezdik."
Esma'nın söylediği şey çok ağır olduğu için kafasına vurmuştum.
Yuma şok içinde Esma'ya bakarken
"Benim orosbu olduğumu nasıl düşünürsün?" Diyerek ağlama moduna geçmişti.Yuma'nın gözlerinden yaşlar dökülürken Esma susmamıştı.
"Bizi kandırarak gittin. Arkandan endişelendiğimiz için geldik. Fakat görüyorum ki gelmeye değmezmiş ve evet gözümde orosbu'dan farkın yok!"
Yuma hıçkırarak ağlamaya başladığında kazutora hiç bir şey dememişti.
Esma'nın kolundan tutarak dışarıya doğru sürükledim.
Arkamı dönerek
"Esma'nın kusuruna bakma. Bugün biraz sinirli." Diyerek ortamı yatıştırmaya çalışmıştım."Sinirli falan değilim. Yuma orosbunun tekisin!"
Esma yuma'ya sertçe bağırdığında neden bu kadar abarttığını bilmiyordum.
Hızla çıkışa doğru ilerlediğimizde Esma gülmeye başlamıştı.
Depodan çıktığımızda sertçe bağırmıştım.
"Yuma'ya neden öyle davrandın?"
Esma'nın gülüşü sönmüştü. Bana üzüntüyle bakarken söze girdi...
"derin, benim telefonumun şarjı bitmeden önce bir mesaj aldım. Bu Yuma var ya kaşarın önde gideni. Arkamızdan kuyu kazmak için asuka ve yua ile anlaşmış. Herşey kurguymuş!"
Dediklerinin doğru olmamasını dileyerek
Öfkeyle geri depoya yöneldiğimde Esma beni engellememişti.Hızla içeriye girdiğimde Yuma ağlıyor kazutora ve rindou onu teselli ediyordu.
Sesimi sert tutmaya çalışarak "Yuma, neden arkamızdan oyun oynadın?" Demiştim.
Yuma bana şok içinde baktığında
"ne oyunu?" Diye sormuştu.Olayları özet geçerek anlattığımda şok içerisinde bana bakarak. "Ben böyle bir şey yapmam." Demişti.
Sessizce yuma'ya bakmaya devam ettiğimde tekrar konuşmuştu.
"Tamam gözünüzde orosbu gibi göründüğümü bili-"
Hızla yuma'nın lafını keserek "öyle görünmüyorsun." Dedim.
Yuma hafif bir tebessümle bana baktığında "sen öyle görmüyorsun. Esma'nın söyledikleri benim için fazla ağırdı." Demişti.
Üzüntüyle Yuma'ya bakmaya devam ederken rindou lafa girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo revengers ile hayal et
ActionKendini bir anda Tokyo revengers mangası içinde bulan derin ve esma'nın maceraları. Yeniyim bir şans verin. ( ◜‿◝ )♡