3.bölüm

523 49 43
                                    

Sabah esnediğimde yatağımdan kalkarak lavaboya yöneldim. Çok çişim vardı. Altıma yapmak üzereydim. Ben çişimi yaparken esmanın oflayarak uyandığını duydum.

"Esma üstünü giy." Diyerek esmaya seslendim.

Onaylar tarzdan sesler geldiğinde tebessüm ettim.

Bir süre daha tuvalette oyalandıktan sonra geç kalacağımı düşünerek lavabodan çıkıp üstümü giyinmek için dolabıma yöneldim.

Hiç oyalanmayarak üstüme düz siyah bir sweatshirt altıma da gri bir eşofman giyip mutfağa doğru yöneldim.

Esma çoktan üstünü giyinmiş kahvaltı yapıyordu.

Esma'nın yanına oturup ağzıma bir domates attım. Esma bana doğru dönerek:

"Derin çok heyecanlandım acaba okula yakışıklı çocuklar var mı?" Dediğinde istemsizce güldüm.

"Fıstık gibi çocuklar vardır ama bize bakmazlar." Dediğimde Esma kafama sertçe vurdu. Ben acı içinde inlerken Esma sinirli bir şekilde "Kızım sen salak mısın? Hayatımda gördüğüm en güzel kızlardan birisin." dediğinde kıkırdadım.

Aslında o kadar güzel değildim. Boynumun biraz aşağısına gelen koyu kahve saçlarım ve koyu kahve gözlerim vardı. Genel olarak insanlar esma'dan güzel olduğumu söylerlerdi ama Esma benden çok daha güzeldi.

Esmanın simsiyah saçları vardı. Saçları benim saçımdan kısaydı ve wolfcut kesimi vardı.

Esmanın vücudundan en beğendiğim yeri gözleriydi...

masmavi gözleri vardı. Çok güzellerdi. İnsan başka bir insanın gözlerinde kaybolurmuydu? Ben kayboluyordum.

Esma ile boş muhabbete devam ederken yemeği bitirmiştik. Mutfağı toplayarak tamamen işimizi bitirdik.

Çantamı alarak kapıya yöneldiğimde esma beni takip etmişti.

Evden çıktığımızda hızlı olmamız gerektiğini esma'ya hatırlattım. Esma kafasını salladığında ayakkabımı giymiş dışarıya çıkmıştım.

Esma sırtında çantasıyla arkamdan yürüdüğünde yolu bilmiyor oluşum aklıma geldi.

Esma'ya dönerek "Kanka okul ne tarafta?" Diye soru yönelttim.

Esma bana sırıtarak bakarken

"ben yolu biliyorum kaşmer." Diyerek önüme geçmişti.

Onun bu dediğine gülümsediğimde esma'yı takip etmeye başladım.

Esma önde ben arkada yürüyorduk. Okul çok uzakta değildi. Esma hemen varacağımızı söylemişti. Dediği gibide oldu. Yaklaşık 10 dakika yürüdükten sonra okula varmıştık.

Okulumuz gayet güzel bir liseydi. Bahçesi genişti ve gayet temizdi.

Esma okula hayretler içerisinde bakarken. Ben okula yürümeye başlamıştım. Esma da hiç vakit kaybetmeden yanıma gelmişti.

Aceleci adımlarla okula girdiğimizde zilin çoktan çaldığını ve öğrencilerin derslerine girdiğini fark ettim.

Esma önüme geçerek bir odaya doğru yöneldiğinde onu takip ettim.

Esma derin bir nefes alarak kapının kulpunu indirdi.

Esma ile içeriye girdiğimde gözüme ilk çarpan şey siyah koltuklar oldu. Çok yumuşak görünüyorlardı.

İçeriyi incelemeye devam ederken Esma çoktan koltuklardan birine oturmuş müdür olduğunu düşündüğüm adama dönerek bizim yeni öğrenciler olduğumuzu söylemişti.

Tokyo revengers ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin