How we met

36 2 4
                                    


  Γεια σας, ονομάζομαι Ίρσα Άλτερ, είμαι 17, κατάγομαι από την Αγγλία και την Ιαπωνία (Ο μπαμπάς ήταν Άγγλος και η μαμά είναι Γιαπωνέζα) και είμαι μοναχοπαίδι. Έχω μπλε μάτια και λευκά, μακριά μαλλιά.

Σήμερα εγώ και η μαμά μετακομίζουμε στην Ιαπωνία και συγκεκριμένα στην πόλη Domino. Ο λόγος της μετακόμισης είναι, ότι η μαμά δεν μπορεί να ζει πια στο Λονδίνο, γιατί της θυμίζει πολύ τον μπαμπά, που τον χάσαμε πριν μερικά χρόνια.

 Η μαμά ήταν σε άρνηση και χρειάστηκε να νοσηλευτεί για λίγο καιρό. Συνήλθε πριν από λίγους μήνες και αποφασίσαμε ότι θα ήταν καλύτερα να φύγουμε και να μετακομίσουμε στην πατρίδα της μαμάς.

μαμά - γλυκιά μου, έλα! θα χάσουμε το αεροπλάνο.

εγώ - αμέσως μαμά.

 Μπήκαμε στο αεροπλάνο, αφού περάσαμε έλεγχο και αυτό ήταν. Αντίο Αγγλία, αντίο παππού  και γιαγιά, αντίο μπαμπά.

μετά από την πτήση, στο νέο σπίτι

Φτάσαμε στο νέο μας σπίτι. Μία αρκετά άνετη και όμορφη διώροφη μονοκατοικία.

Και ναι η οικογένειά μου έχει και είχε μια κάποια οικονομική άνεση. Οι γονείς μου ήταν επιχειρηματίες, η μαμά ακόμα είναι, απλά είχε απομακρυνθεί, όταν χρειάστηκε ιατρική υποστήριξη.

Ωστόσο, είχαμε αρκετά χρήματα στην τράπεζα, για να αγοράσουμε ένα σπίτι και ένα μαγαζί.

Ανέβηκα στο δωμάτιό μου. Όλα μου τα πράγματα είναι μέσα. Το κρεβάτι μου, το γραφείο, η ντουλάπα, όλα. το μόνο που μένει είναι να ξεπακετάρω.

Ξαφνικά η πόρτα ανοίγει και η μαμά μου μπαίνει μέσα, χωρίς να χτυπήσει την πόρτα, πάλι!😒

μαμά - λοιπόν, γλυκιά μου. Σου αρέσει το νέο σου δωμάτιο;

εγώ - ναι, μαμά. είναι πολύ ωραίο.

μαμά - χαίρομαι, τάξε μου όμως.

εγώ - τι έγινε;

μαμά - άκουσα στην τηλεόραση, ότι γίνεται ένα τουρνουά αυτές τις μέρες στη Domino. Δεν θα ήταν υπέροχο να συμμετάσχεις.

Τα μάτια μου έλαμψαν στο άκουσμα της λέξης " τουρνουά".

εγώ - όντως θα ήταν πολύ ωραίο. 

Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτιαМесто, где живут истории. Откройте их для себя