Η νίκη έρχεται στα άσπρα

12 0 0
                                    


Γιούγκι - συμφωνώ με την Ίσρα, αλλά ακόμα και ο Κάιμπα θα δυσκολευτεί να νικήσει μια μάχη, στην οποία δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει κάρτες παγίδες.

Τέα - ω, όχι. Είναι σαν να μάχεται με τις μισές του κάρτες!

εγώ - δεν πειράζει! θα τα καταφέρει έτσι και αλλιώς.

η μάχη συνεχίστηκε με τον Σέτο, να χάνει την ικανότητα, να χρησιμοποιεί και τις μαγικές του κάρτες.

ωραία πάει και αυτό.

Γιούγκι - δεν είναι καλό αυτό.

Τζόι - δικέ μου! δεν έχει ούτε τις μισές του κάρτες!

εγώ - κάνε κουράγιο Σέτο!

μην τολμήσεις, να χάσεις από κάποιον άλλο εκτός από εμένα.

αυτή η χαρά θα είναι μόνο δική μου!!

Έπειτα, ο Λέχτερ χρησιμοποίησε το δορυφορικό του κανόνι, το οποίο βρισκόταν στο διάστημα και επιτέθηκε στον Σέτο!

Λέχτερ - το δορυφορικό κανόνι είναι τόσο ψηλά από την γήινη ατμόσφαιρα, που σχεδόν κανένα τέρας δεν μπορεί να του επιτεθεί!

το βρήκα!

Αν δεν είσαι ανόητος, τότε θα το βρεις.

εξάλλου, με παρομοίασες με αυτό!

Σέτο - σχεδόν, πως ξέρεις πως δεν έχω ένα τέρας, που μπορεί να το φτάσει, Λέχτερ;

Λέχτερ - πίστεψέ με κύριε Κάιμπα. Όταν φτάσεις να καλέσεις ένα τέρας με την ικανότητα να επιτεθεί στον δορυφόρο μου, αυτός θα είναι πολύ δυνατός, για να καταστραφεί. Γιατί κερδίζει 1000 πόντους επίθεσης σε κάθε γύρω. Επιτέλους ο μεγάλος Σέτο Κάιμπα θα χάσει όλα όσα έχει και καλά να πάθεις!! αφού κατέστρεψες τον ίδιο τον πατριό σου και πρόδωσες τους 5 μεγάλους. Τώρα είναι ώρα να πληρώσεις που χρησιμοποιείς τους άλλους, για να πάρεις αυτό που θέλεις, ακόμα και τον ίδιο τον αδερφό σου.

Γιούγκι - μα τι λέει τώρα;

εγώ - ασυναρτησίες! δεν τον βλέπεις;! είναι τρελός!

Λέχτερ - δεν σταματάς σε τίποτα, για να πάρεις αυτό που θέλεις, κύριε Κάιμπα. Ακόμα και αν σημαίνει, να εξαπατήσεις όσους σου είναι πιστοί. Η προδοσία σου ξεκίνησε όταν ο πατριός σου, ο Γκοζαμπούρο, σου έδωσε 10.000.000 δολάρια, για να δοκιμάσει τις επιχειρηματικές σου ικανότητες. όταν αύξησες το κεφάλαιο απειλώντας μια μικρή εταιρία, εντυπωσιάστηκε από τις ικανότητές σου και την σκληρότητά σου, όμως δεν σου έφτανε αυτό, έτσι; Ήθελες περισσότερα!

Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora