όταν τελειώσαμε με το φιλί, ξαπλώσαμε στο κρεβάτι αγκαλιά.
συνέχισε να με φιλάει τρυφερά στο κεφάλι.
Χάιδευε το χέρι μου και γενικά υπήρχε μια τρυφερή και γλυκιά ατμόσφαιρα.
ξαφνικά ένιωσα τόσο ένοχη, γι' αυτό που πάω να κάνω. Τόσο πολύ που σκεφτόμουν να σταματήσω.
όχι!!!!😈😈😈😈😈😈😈
σιγά μην λυπηθώ γι αυτόν τον γελόιο!
θα παίξω τον ρόλο μου και όταν έρθει η ώρα... θα γελάσουμε.
Σέτο - ξέρεις, διάλεξα αυτό το δωμάτιο ειδικά για σένα.
εγώ - αλήθεια;! γιατί; δεν είναι όλα ίδια;
τον ρώτησα ναζιάρικα, ενώ έκανα κύκλους με το δάχτυλό μου στο στήθος του.
Σέτο -όχι ακριβώς. Σε εσένα πρόσθεσα μερικά σημαντικά αντικείμενα, που ήξερα πως θα χρειαστούν.
εγώ - μμμ και έτσι λύνεται το μυστήριο των προφυλακτικών στο συρτάρι μου.
Σέτο - ναι, είμαι προνοητικός. Γι αυτό είχα στο μπάνιο μου κεριά και λουλούδια, για παν ενδεχόμενο.
εγώ - αα, ώστε έτσι. Αχ, δεν ξέρεις πόσο με ανάβουν οι προνοητικοί άντρες.
λέω επίσης ναζιάρικα, με αποτέλεσμα να γυρίσει από κάτω του ενθουσιασμένου.
Σέτο - λέγε μου τέτοια, λέγε μου τέτοια!
εγώ - ναι, ναι Σέτο μου~
πήγε να με φιλήσει, ενώ σήκωνε λίγο την μπλούζα μου, όμως τη σταμάτησα και την κοίταξα παραπονιάρικα στα μάτια.
εγώ - δεν μπορούμε σήμερα, Σέτο.
Σέτο - γιατί; Τι είναι σήμερα;
εγώ - είμαι στις δύσκολες μέρες μου.
ψέματα!
απλά δεν θέλω να κάνουμε σεξ, μετά από αυτό που έμαθα.
Σέτο - ω, ω. Μην ανησυχείς μωρό μου, το έχω! Θέλεις να σου φέρω παγωτό; Σοκολάτα; Να πω στους Σεφ να φτιάξουν γλυκό;
εγώ - όχι, όχι μωρό μου. Δεν χρειάζεται. Δεν πεινάω, απλά να...
Σέτο - τι είναι μωρό μου; Πονάς;! Να φέρω χάπια!
είπε και σηκώθηκε όρθιος, αλλά την ώρα που πήγε να φύγει, του έπιασα το χέρι, για να σταματήσω.
εγώ - όχι, δεν με πονάει η κοιλίτσα μου, η πλατούλα μου με πονάει.
τι κάνω Χριστέ μου, για την εκδίκηση;!
STAI LEGGENDO
Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτια
FanfictionΜία μετακόμιση. ένα τουρνουά. δύο μαγνητικά μπλε μάτια. όλα τέλεια! ή μήπως όχι; τι θα συμβεί τελικά; συγχώρεση, ή εκδίκηση; το μετά είνια αυτό που μετράει