Γιούγκι - τι συμβαίνει;
τότε, η εικόνα έγινε ξεκάθαρη.
το πρόσωπο του Γκοζαμπούρο εμφανίστηκε ανάμεσα στα μωβ σύννεφα.
Μόκουμπα - Γκοζαμπούρο!
Νόα - περίμενε, όχι ακόμα!! πατέρα! θέλω χρόνο!!
Γκοζαμπούρο - κι άλλο χρόνο;! ω, είχες πάρα πολύ χρόνο να αποδείξεις την αξία σου!! ήρθε η ώρα να αναλάβω εγώ τώρα!! γι αυτό ψηφιοποίησα το μυαλό μου, όταν ο Σέτο με έδιωξε και πήρε την εταιρία μου! ήθελα εκδίκηση!! και τώρα έφτασε η στιγμή!!
Σέτο - ώστε εσύ ήσουν πίσω από αυτό από την αρχή.
Νόα - ναι, αυτός!! έτσι πατέρα; και θα δώσει την εταιρία Κάιμπα σε εμένα.
Γκοζαμπούρο - είχες την ευκαιρία σου, Νόα και απέτυχες γιέ μου!!
Σέτο - άκου γέρο και εσύ είχες την ευκαιρία σου και απέτυχες όταν έχασες την εταιρία Κάιμπα από κάποιον πιο κατάλληλο για την δουλειά.
Γκοζαμπούρο - εσένα;! εγώ σου έμαθα όλα όσα ξέρεις! Σέτο, ανόητε!! Νόμιζες ότι θα με ξεγελάσεις! άκου, ήρθε ο καιρός να μάθεις την αλήθεια, γιατί σε υιοθέτησα! μόλις με νίκησες στο σκάκι, φαντάστηκα πως θα ήσουν το τέλειο για να παρακινήσεις τον αληθινό μου γιο, τον Νόα, που ήταν τεμπέλης. Ο Νόα έπρεπε να μελετήσει περισσότερο. Φαντάστηκα ότι ο Σέτο θα του έδινε το κίνητρο που χρειαζόταν για να αναλάβει κάποια στιγμή την εταιρία Κάιμπα. Όμως τότε ο Νόα είχε αυτό το ατύχημα και το σώμα του αχρηστεύτηκε. Προσπάθησα να διατηρήσω το μυαλό του στον κυβερνοχώρο, αλλά σύντομα κατάλαβα πως θα ήταν το ίδιο κακομαθημένο παιδί, ανάξιο να κληρονομήσει την εταιρία μου. Και έτσι έστρεψα την προσοχή μου σε εσένα, Σέτο. Πίστεψα πως εσύ θα μπορούσες να κληρονομήσεις την περιουσία μου, οπότε σε ώθησα στα όριά σου.
Νόα - εγκατάλειψες τον ίδιο σου τον γιο και με παγίδεψες μόνο μου στον κυβερνοχώρο!
Μόκουμπα - ω, καημένε Νόα.
α, ωραία!
θα καταντήσουμε να λυπόμαστε και τον Νόα τώρα;!;!;!;!;!
δεν περνάω καθόλου καλά!!
πως γίνεται σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να έχει αλλάξει τόσο πολύ η ζωή μου;!;!;!;!;!
Άι στο καλό πια!!
σε ένα τουρνουά είπα να μπω και έχουν γίνει τα χίλια δυο!!!!!
δεν αντέχω άλλο!!!
θέλω να βγω από αυτό τον παλιό-κόσμο και να τελειώνω με αυτό το τουρνουά!!!!!!
YOU ARE READING
Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτια
FanfictionΜία μετακόμιση. ένα τουρνουά. δύο μαγνητικά μπλε μάτια. όλα τέλεια! ή μήπως όχι; τι θα συμβεί τελικά; συγχώρεση, ή εκδίκηση; το μετά είνια αυτό που μετράει