Η μονομαχία άρχισε και ο Γιούγκι χάνει.
Ο Τζόι/Μάρικ έχει στην κατοχή του αρκετές σπάνιες και δυνατές κάρτες.
Λοιπόν, είναι ο αρχηγός των κυνηγών σπανίων καρτών. Είναι λογικό να έχει ισχυρές κάρτες.
Σέτο - γκχ, αυτός ο μονομάχος τρίτης κατηγορίας, ο Γουέλερ ποτέ δεν είχε τόσο δυνατές, ή σπάνιες κάρτες.
εγώ - ο αρχηγός των κυνηγών σπανίων καρτών ισχυρίζεται πως τον ελέγχει, οπότε είναι λογικό να έχει προσθέσει κάρτες στην τράπουλα του Τζόι. Θέλει να είναι σίγουρος για την νίκη του.
πάει να μου πει κάτι, αλλά η φωνή της Τέα μας κάνει να της δώσουμε προσοχή.
Τέα - τι γίνεται;! Γιατί ο Γιούγκι μονομαχεί με τον Τζόι; Είναι κάποιο κακό όνειρο;!
Μόκουμπα - όχι Τέα. Κάποιος Μάρικ ελέγχει τον Τζόι και τον ανάγκασε να μονομαχήσει.
Τέα - α! γιατί το έκανε αυτό;!
Μόκουμπα - Ο Μάρικ θέλει την κάρτα του Αιγύπτιου Θεού που έχει ο Γιούγκι και έτσι αναγκάζει τον Τζόι να μονομαχήσει για αυτό.
Τέα - ο Μάρικ είναι πίσω από όλα;! Τότε αυτός πρέπει να είναι που η Ισίζου μας προειδοποίησε να προσέχουμε. Τώρα τα καταλαβαίνω όλα.
Τσιράκι του Μάρικ - ε, εσύ! σταμάτα να κάνεις φασαρία! Αν δεν κάτσεις ήσυχα μικρή μου, θα πεθάνεις.
Η Τέα κοιτάει πάνω και συνειδητοποιεί σε τι κατάσταση βρίσκεται, ωστόσο παραμένει θαρραλέα.
Τέα - δεν θα το έκανες. Δεν έχεις τα κότσια.
Τσιράκι του Μάρικ - βάζεις στοίχημα;
Τέα - Κάιμπα, πρέπει να σταματήσεις την μονομαχία αμέσως, αλλιώς όλος ο κόσμος κοντεύει να καταστραφεί. Κάνε το αμέσως!
εγώ - δεν μπορεί. Είναι επικίνδυνο! Αν προσπαθήσει να σταματήσει την μονομαχία, τότε θα βάλει την ζωή σου σε κίνδυνο. - της λέω και γυρνάω στον Κάιμπα- Πόσο ακόμα;
Κάιμπα - σε λίγο. Υπομονή.
Πολύ καλά.
Η μονομαχία δεν συνεχίζεται καλά για τον Γιούγκι. Μπορεί να αδυνάτισε ένα τέρας του Τζόι/Μάρικ, αλλά ο δεύτερος συνεχίζει να έχει το πάνω χέρι.
Ο Γιούγκι παίζει την "ανταλλαγή καρτών".
Τι σχεδιάζει;
Ο Τζόι πάει στην πλευρά του Γιούγκι, για να διαλέξει μια από τις κάρτες του, ωστόσο μόλις τις είδε ταλαντεύτηκε.
CZYTASZ
Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτια
FanfictionΜία μετακόμιση. ένα τουρνουά. δύο μαγνητικά μπλε μάτια. όλα τέλεια! ή μήπως όχι; τι θα συμβεί τελικά; συγχώρεση, ή εκδίκηση; το μετά είνια αυτό που μετράει