Νικήσαμε

15 0 0
                                    


Τζόι - ναι! άκου, στέλεχος του γλυκού νερού! είσαι άτυχος, φίλε! γιατί, εκτός από τον όρθιο ντενεκέ, που ονομάζεις αρχηγό καρτών, μου φαίνεται πως ξέμεινες από τέρατα και οι πόντοι ζωής σου είναι απροστάτευτοι, πάμε λοιπόν!- τραβάει κάρτα- καλώ τον πολεμιστή πάνθηρα σε θέση άμυνας! και θα τελειώσω ρίχνωντας αυτή την κάρτα ανάποδα. Δικό σου, Ίσρα!

πριν κάνω την κίνησή μου, ένας άλλος από τους 5 μεγάλους, ο Λέχτερ, πήρε το σώμα του Τρίσταν και άλλαξε τον αρχηγό καρτών στον Τζίντζο.

ωραία, τώρα δεν μπορώ να χρησιμοποιώ κάρτες παγίδες.

εγώ - Τραβάω!- τράβηξα μία κάρτα και χαμογέλασα πονηρά- όπως γνωρίζεις, η Νεφερτίτη μου παίρνει 1000 πόντους επιπλέον για κάθε θηλυκό τέρας εξαιτίας της Μινέρβας. Πλέον έχει 5000, αφού η υστερική άγγελος έφυγε από το παιχνίδι, όμως παραμένω ισχυρότερη από εσένα! τώρα, Νεφερτίτη! επίθεση 

Λέχτερ - περίμενε! δεν μπορείς να επιτεθείς, γιατί το τέρατά μας είναι ισοδύναμα!

εγώ - ε, τι λες; ο Τζίντζο δεν είναι όσο δυνατός είναι η βασίλισσά μου!

Λέχτερ - μα δεν έχω μόνο τον Τζίντζο.

Τζόι - ε, κάτι μου λείπει έτσι; γιατί εγώ βλέπω μόνο ένα τέρας!

Λέχτερ - ακριβώς!! βλέπετε, δεν έχω μόνο τον Τζίντζο-

εγώ - γιατί είστε 5 σε ένα σώμα, άρα έχετε και τους 5 αρχηγούς καρτών!

Λέχτερ - ακριβώς!! τώρα, ενεργοποιώ το κάλεσμα του δράκου!!! αρχηγοί καρτών μου ενωθείτε και δημιουργήστε ένα πλάσμα με απαράμιλλη δύναμη! ορίστε το απόλυτο τέρας μου! ο πεντακέφαλος δράκος!!!!!!

τότε το τέρας εμφανίστηκε στην αρένα με 5000 πόντους επίθεσης.

Γιούγκι - το έχουμε ξανά αντιμετωπίσει!

Τζόι - ναι, ήταν την τελευταία φορά, που αντιμετωπίσαμε τους 5 μεγάλους.

εγώ - στον εικονικό κόσμο;

Γιούγκι - ναι, πως το-

εγώ - Ραντάρ Τέα! αλάνθαστο και αποτελεσματικό. Λοιπόν, πως το νικάμε;

Γιούγκι - θ-θα δούμε, το καλό είναι πως δεν μπορεί να επιτεθεί, μέχρι τον επόμενο γύρο.

Λέχτερ - α! ξέχασα να αναφέρω! ο δράκος μου καταστρέφει οποιαδήποτε κάρτα μαγείας, παγίδας, ή τέρας αμέσως μόλις καλεστεί.

α, ωραία! Χάνω την Νεφερτίτη μου.

 λοιπόν, όχι για πολύ.

όλες οι κάρτες μας εξαφανίστηκαν από την αρένα.

Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτιαOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz