ο Τζόι Γουέλερ είναι ο πιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο.
Όχι μόνο νίκησε τον Μάρικ, αλλά το έκανε και με θεαματικό τρόπο.
Πρώτα, η κάρτα του Αιγύπτιου Θεού δεν έπαιζε και κάτι αστραπές έπεφταν από εδώ και από εκεί. Δύο από αυτές μάλιστα χτύπησαν τον Τζόι και τον Μάρικ.
λιποθύμησαν και οι δύο.
και εκεί που κανονικά η μονομαχία έπρεπε να σταματήσει, ο Σέτο είπε να τους δώσει ακόμα πέντε λεπτά και όποιος σηκωθεί πρώτος θα νικούσε, αλλιώς θα αποκλειόντουσαν και οι δύο.
Ευτυχώς, ο Τζόι σηκώθηκε και νίκησε.
Τώρα, το θέμα είναι πως ο Μάρικ δεν είναι ο αληθινός Μάρικ, αλλά ένας υπηρέτης του αληθινού, που ήταν στο τουρνουά με το όνομα «Νάμου». Να σημειωθεί πως ο "Νάμου" ήταν πίσω μου, όταν μάθαμε ποιος στα αλήθεια είναι.
Εκείνη τη στιγμή, όλοι γυρίσαμε προς το μέρος του και ένα έχω να πω.
χάλια μαλλί!
Πανικοβλήθηκα που αυτός που ήθελε να με σκοτώσει ήταν πίσω μου όλη αυτή την ώρα, οπότε φώναξα, τον χτύπησα στο πρόσωπο και απομακρύνθηκα γρήγορα.
πάνω από όλα ψυχραιμία.
Μετά πήγαμε στην αίθουσα κλήρωσης, σαν να μην είχε γίνει τίποτα!
Δηλαδή, δεν πιάνεται για πλαστογραφία που μπήκε στο τουρνουά με άλλο όνομα;
Τέλος πάντων, στην μάχη επιλέχθηκαν η Μάι και ο Μάρικ.
τι τύχη!
Τώρα είμαι στο δωμάτιό μου και προσπαθώ να χαλαρώσω με λίγη γιόγκα.
Πάλι καλά, που ο Σέτο είχε δουλειά, αλλιώς δεν θα με άφηνε να κουνηθώ από το κρεβάτι.
έχω βάλει μουσική, κάνω γιόγκα και πραγματικά... αυτό πρέπει να είναι η ευτυχία.
νιώθω την ηρεμία, νιώθω την γαλήνη.
κνοκ, κνοκ.
ε, Αϊ Σιχτίρ!!
μάζεψα γρήγορα το στρώμα και άνοιξα την πόρτα.
ποιος άλλος;
εγώ - Σέτο μου.
Σέτο - γειά σου, όμορφη.
λέει και με φιλάει γλυκά στα χείλη.
κάνω στην άκρη για να περάσει και παρατηρώ πως στα χέρια του κρατάει ένα κουτί και μια σαμπάνια.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτια
FanfictionΜία μετακόμιση. ένα τουρνουά. δύο μαγνητικά μπλε μάτια. όλα τέλεια! ή μήπως όχι; τι θα συμβεί τελικά; συγχώρεση, ή εκδίκηση; το μετά είνια αυτό που μετράει