όλοι οι ανώμαλοι σε εμάς πέφτουν

14 0 0
                                    

το πρωί ήρθε γρήγορα, όπως και το βίαιο ξύπνημά μου.

συγγνώμη τώρα.

γιατί δεν μπορώ να κοιμηθώ σε αυτό το αερόπλοιο κανονικά, έστω και μία φορά;!

πάντα κάποιος διακόπτει τον ύπνο μου!

Τέα - Ίσρα! Ίσρα, γιατί δεν ανοίγει η πόρτα;!

εγώ - μισό! είναι λόγω προστασίας.

τι καλύτερο από το να τραβάς ένα γραφείο από την πόρτα σου;!

και μάλιστα αυτό να είναι και το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν ξυπνάς!

τέλος πάντων.

Αφού τράβηξα το γραφείο και ξεκλείδωσα την πόρτα, άφησα την Τέα, την Μάι και την Σερένιτη να μπούνε στο δωμάτιό μου.

Τέα - άντε, μαρή!

Σερένιτη - τι έκανες τόση ώρα;

ρωτάει, ενώ ξαπλώνουμε όλες στο κρεβάτι μου.

Μάι - ίσως προσπαθούσε να κρύψει κάποιον. Είναι μέσα στην ντουλάπα;

ρωτάει με πονηρό ύφος.

εγώ - όχι, καμιά σχέση!!! πρώτων, Ο Σέτο δεν κοιμήθηκε εδώ και δεύτερον, τι θέλετε από την ζωή μου;! κοιμόμουν!!!

Μάι - και εγώ διαγωνίζομαι με έναν τρελό!! χρειάζομαι λίγη συναισθηματική υποστήριξη!!! 

εγώ - καλά, αν είναι γι αυτό, εντάξει. Τι ώρα είναι;

Τέα - 8.30!

εγώ - αμάν, βρε κορίτσι μου! στον ύπνο σου με έβλεπες;

Μάι - ρωτάς αν κοιμήθηκα καθόλου; κορίτσια, πολεμάω έναν που έχει τον "φτερωτό δράκο του Ρα", δεν ξέρω πως να νικήσω έναν Αιγύπτιο Θεό!!

εγώ - θα ήταν πιο εύκολο αν είχες τον Σλάιφερ. Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις την ειδική του ικανότητα υπέρ σου. Τέλος πάντων, κάνε ό,τι μπορείς για να μην παίξει ο ψυχάκιας την κάρτα.

Τέα - και τι θα του πει; Συγγνώμη κύριε, δεν μπορείς να παίξεις αυτή την κάρτα, γιατί θα χάσω;

Σερένιτη -  "κύριο" θα τον πει; πολύ ευγενική θα είναι. Καλύτερα να του αναφερθεί ως "σκουλήκι της λάσπης".

Μάι - " μεταξοσκώληκα" ;

εγώ - "ανώμαλε μαλάκα"; 

Τέα - " θα σκάσετε"; Το θέμα δεν είναι αυτό ρε κορίτσια!

εγώ - λυπάμαι, δεν μπορώ να δώσω σίγουρη απάντηση. Στην τελική πάρε του την κάρτα πριν την παίξει, ή έλεγξέ την όταν την παίξει. Εγώ αυτό θα έκανα.

Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora