Νίκησα

13 1 0
                                    


Πήρα τις κάρτες εντοπισμού, την σπάνια κάρτα της, την αποχαιρέτησα και έφυγα.

Πρέπει να συντομεύω. Πήρα μέρος στο τουρνουά αρκετά αργά και δεν θέλω να μείνω πίσω. Μου λείπουν μόνο δύο κάρτες εντοπισμού και μετά θα έχω το κλειδί για τους τελικούς.

περίμενε Σέτο. Θα με δεις εκεί!

ποιος άραγε θα είναι ο τελευταίος μου αντίπαλος;

;;; - εσύ!!!

τόσο γρήγορο ήταν;

γυρνάω και κοιτάω τον άντρα που με κάλεσε. Είναι αρκετά περίεργος τολμώ να πω. Φοράει μια μωβ κάπα που καλύπτει το πρόσωπό του.

Κατεβάζει την κουκούλα και παρατηρώ το πρόσωπό του. Είμαι σε θέση να πω, πως έχω δει και καλύτερα πρόσωπα.

Ο άντρας είχε μια τεράστια μύτη και μεγάλα αυτιά, αλλά η ομορφιά είναι αντικειμενική, οπότε σε κάποιον μπορεί να αρέσει. Δεν βαριέσαι, λογικά βρήκα τον τελευταίο μου αντίπαλο.

εγώ - με φώναξες; θες να μονομαχήσουμε υποθέτω.

άντρας - σωστά και μετά όταν τελειώσω θα πάρω την "Νεφερτίτη".

χμ; πως ξέρει για την σπάνια κάρτα μου;

εγώ - θα πρέπει να με νικήσεις πρώτα και σε προειδοποιώ δεν χάνω εύκολα.

άντρας - το ξέρω αυτό Ίσρα Άλτερ, ωστόσο δεν θα μπορέσεις να με νικήσεις.

έχει αρχίσει να με νευριάζει. Πως ξέρει το όνομά μου και την σπάνια κάρτα μου;

Μοιάζει με μια ομάδα που είχα ακούσει στο σχολείο πίσω στην Αγγλία. Κυνηγοί σπανίων καρτών.

Αν είναι αυτός τότε θα πρέπει να προφυλαχτώ. Θα έχει σίγουρα σπάνιες και πολύ δυνατές κάρτες.

εγώ - ωραία, αν είσαι τόσο σίγουρος ας μονομαχήσουμε. Πόσες κάρτες εντοπισμού έχεις;

άντρας - δύο. Όσες χρειάζεσαι για να μπεις στους τελικούς.

Αααα! καταντάει εκνευριστικό.

εγώ - ωραία, ετοιμάσου και παίξε!

άντρας - όπως θες. Παίζω τον γιγάντιο αρουραίο με επιθετική δύναμη 1400. Καλή κίνηση για πρώτο γύρο, ε;

εγώ - όντως. Λοιπόν, παίζω τον "σκοτεινό παλιάτσο" με επιθετική δύναμη 600 και βάζω και μία κάρτα ανάποδα.

μην ανησυχείτε. Δεν τρελάθηκα, απλά θέλω να μου επιτεθεί.

άντρας - χα, είσαι απρόσεκτη. Γιγάντιε αρουραίε, επίθεση.

Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτιαWhere stories live. Discover now