Σέτο - η Ίσρα έχει δίκιο. Είσαι παλαβός, όχι ότι ήταν κάτι καινούριο.
Γκοζαμπούρο - εσύ και η φίλη σου μπορείτε να πιστεύεται ό,τι θέλετε για μένα, Σέτο. Γιατί μόλις πετύχει το σχέδιό μου, θα είμαι το ισχυρότερο πλάσμα στην γη και πάλι!! και κανείς δεν θα μπορέσει να με σταματήσει αυτήν την φορά.
μου σπάει τα νεύρα.
με το σχέδιό του, δεν κινδυνεύουμε μόνο εμείς, αλλά και όλος ο κόσμος.
η μητέρα μου.
κανείς δεν βάζει σε κίνδυνο την οικογένειά μου.
ποτέ ξανά!!!
Ντιούκ - α, ναι;!
Γκοζαμπούρο - Σέτο! Νόα! είναι πολύ περισσότερο από την διοίκηση μιας εταιρίας, γιατί μόλις τελειώσω όλα στην γη θα γίνουν εικονικά. Σχεδιάζω να ψηφιοποιήσω όλο τον κόσμο και θα κυβερνώ ως εικονικός ηγέτης του νέου πλανήτη, γη, χαχαχαχα!!!!.
με αυτό ο Γκοζαμπούρο άρχισε να εξαφανίζεται από τον ουρανό.
Σέτο - ε! γύρνα πίσω αμέσως!!!!!!!!!!
ο Γκοζαμπούρο έφυγε γελώντας.
εγώ - ωραία, τι κάνουμε τώρα;
Νόα - ο πατέρας μου έφυγε, αλλά πρέπει να το σκάσετε γρήγορα και ξέρω μια διέξοδο γι αυτό ακολουθήστε με.
ο Νόα μας πήγε σε κάτι σπηλιές.
περπατούσα μαζί με τον Σέτο και τον Μόκουμπα, λίγο πιο πίσω από τους άλλους.
Τζόι - γιατί να σε εμπιστευτούμε, Νόα;
Ντιούκ - τι άλλη επιλογή έχουμε;
Νόα - να τη!! μια πιθανή έξοδος. - φώναξε και πήγε κοντά σε ένα μεγάλο, ηλεκτρονικό ταμπλό( πραγματικά δεν ξέρω πως να το εξηγήσω αυτό)- δεν πειράζει. Είνια ένας από τους πολλούς σταθμούς διαδικτύου που έφτιαξε ο πατέρας μου. Μπορεί να μας δώσει πρόσβαση σε όλες τις εξόδους κινδύνου του προγράμματος. Όμως φαίνεται πως ο πατέρας μου κλείδωσε το σύστημα και έκλεισε κάθε έξοδο, για να μας εμποδίσει να ξεφύγουμε. Όταν εμφανίστηκε ξανά μετά από 6 χρόνια, υποσχέθηκε να με βοηθήσει, όμως έλεγε ψέματα. Ο πατέρας μου με χρησιμοποιούσε.
υπήρξε μια σιωπή.
Ο Νόα είχε τα μάτια του στο ταμπλό και δεν μας κοιτούσε, κάτι που ανησύχησε τον Μόκουμπα.
Μόκουμπα - Νόα, Νόα είσαι καλά;
Τζόι - είσαι σίγουρος πως δεν υπάρχουν άλλοι έξοδοι, εδώ τριγύρω;
ESTÁS LEYENDO
Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτια
FanficΜία μετακόμιση. ένα τουρνουά. δύο μαγνητικά μπλε μάτια. όλα τέλεια! ή μήπως όχι; τι θα συμβεί τελικά; συγχώρεση, ή εκδίκηση; το μετά είνια αυτό που μετράει