βγήκαμε από το σπίτι και μπροστά μας εξαπλώθηκε μια "πόλη".
πριν φύγουμε, η Σερένιτη κοίταξε πίσω.
Σερένιτη - κακόμοιρε Τρίσταν.
Γιούγκι - μην φοβάσαι. Οι 5 μεγάλοι είπαν πως τον έχουν σε ένα είδος εικονικού χώρου κράτησης. Πρέπει να τον βρούμε πριν πάρουνε τον έλεγχο του σώματός του.
Τζόι - ακριβώς, και το μυαλό του θα παγιδευτεί κάπου στο εικονικό διάστημα! Πρέπει να τον φέρουμε πίσω αμέσως.
εγώ - θα τον βρούμε στα σίγουρα. Αλλά πρώτα πρέπει να βρούμε τον Σέτο και τον Μόκουμπα.
ξαφνικά φωνές ακούστηκαν από τα παρακάτω στενά.
Γιούγκι - το ακούσατε αυτό;!
εγώ - λέτε να είμαστε τόσο τυχεροί;! ελάτε!
αρχίσαμε να τρέχουμε προς τις φωνές όλοι μαζί.
Όταν φτάσαμε, αντικρίσαμε αυτούς ακριβώς που ψάχναμε.
Γιούγκι - κοιτάξτε είναι ο Τρίσταν!!
εγώ - και ο Σέτο με τον Μόκουμπα!
Σέτο - Ίσρα!
έτρεξα πάνω στον Σέτο και τον αγκάλιασα.
εγώ - χαίρομαι που είσαι καλά. Ανησύχησα.
Σέτο - και εγώ χαίρομαι που είσαι καλά. Δεν σε πείραξαν αυτά τα καθάρματα, έτσι;!
εγώ - καθόλου, ούτε που μονομάχησα. Τι γίνεται με τον Τρίσταν; Φαίνεται... διαφορετικός.
Ντιούκ - δεν είναι ο Τρίσταν!! είναι απατεώνας!!!!
Τζόι - μα τι λες τώρα;!
Σερένιτη - στάσου, Τζόι! νομίζω πως έχει δίκιο.
ψ. Τρίσταν - χαχα, ναι. Πήρα το σώμα του φίλου σας! και τώρα αυτό τέλειωσε! - είπε και γύρισε προς τον Σέτο, ενώ κρατούσε ένα ξύλο στα χέρια του- Τώρα μπορώ να φροντίσω εσένα!! Ετοιμάσου!
είπε και επιτέθηκε!
ο Σέτο με έσπρωξε, για να μην χτυπηθώ, ενώ εκείνος σήκωσε ένα μέταλλο, για να αμυνθεί. Ωστόσο, ο ψεύτικος Τρίσταν τον αφόπλισε.
Σέτο - γιατί το κάνεις αυτό;!
ψ. Τρίσταν - χαχ, γιατί πρέπει να πληρώσεις για ό,τι μου έκανες!!!
εγώ - Σέτο, τι του έκανες;!
Σέτο - τίποτα! δεν βλέπεις;! είναι τρελός;!
εγώ - κάποια στιγμή πρέπει να συζητήσουμε, για το πόσους εχθρούς έχεις!!!
Σέτο - ευχαρίστως, αλλά τώρα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή!
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτια
Fiksi PenggemarΜία μετακόμιση. ένα τουρνουά. δύο μαγνητικά μπλε μάτια. όλα τέλεια! ή μήπως όχι; τι θα συμβεί τελικά; συγχώρεση, ή εκδίκηση; το μετά είνια αυτό που μετράει