Πύργος μονομαχιών

0 0 0
                                    


Το αερόπλοιο απομακρύνθηκε όσο πιο γρήγορα μπορούσε, καθώς ο δορυφόρος έπεσε πάνω στη βάση, που ήμασταν εγκλωβισμένοι.

Έγινε μια τεράστια έκρηξη.

περιττό να πω πως όλοι εκτός, από τον Σέτο, ήμασταν στο πάτωμα από το κούνημα.

ο Σέτο έτρεξε στο κέντρο ελέγχου για να βοηθήσει την απομακρυνσή μας.

δεν ξαναμπαίνω σε τουρνουά που διοργανώνει ο Κάιμπα!!

βέβαια, μετά από αυτό που θα του κάνω, δεν θα θέλει να με ξαναδεί, αλλά ας πρόσεχε!!!

για λίγο, ήταν σαν να μας έφαγε ένα τέρας από φωτιά, αλλά εντάξει σωθήκαμε!

πως;

δεν έχω ιδέα!

τον Σέτο ρωτήστε!!

αυτός είναι στο πηδάλιο.

Λίγο αργότερα μαζευτήκαμε όλοι όσοι ήμασταν μέσα στον κυβερνοχώρο και κοιτάξαμε την θάλασσα.

Τζόι - ο Νόα ήταν ένα κακομαθημένο παιδί όταν τον γνωρίσαμε, αλλά στο τέλος φέρθηκε εντάξει.

εγώ - αυτό που θεωρούμε εντάξει κάποιον που μας έδωσε πίσω την ελευθερία μας, ενώ ήταν εκείνος που μας την είχε αφαιρέσει αρχικά.

Τέα - δεν είναι ώρα τώρα!!

εγώ - και πότε θα ναι;

Τέα - Ίσρα! Πιστεύετε ότι το πνεύμα του σβήστηκε, όταν ο υπολογιστής καταστράφηκε;

Γιούγκι - επειδή τον ξέρω, έχει σώσει το πνεύμα του σε άλλο αρχείο.

εγώ - βοήθειά μας.

Τέα - Ίσρα!

εγώ - καλά.

Τζόι - είμια σίγουρος πως θα γυρίσει.

Μόκουμπα - και εγώ. θα τα ξαναπούμε, Νόα.

ελπίζω πως όχι!

Σέτο - λοιπόν, αυτή η μικρή παράκαμψη ήταν σπατάλη και χρόνου και των προσπάθειών μου. Γι αυτό ας προχωρίσουμε και ας κάνουμε σαν τίποτα από αυτά να μην συνέβη. Είνια καιρός να συνεχίσουμε τους τελικούς της πόλης της μάχης. Βάλε μας ξανά στην πορεία μας! προς το νησί της εταιρίας Κάιμπα.

είπε σε έναν υπάλληλό του.

υπάλληλος - ναι, κύριε.

το αερόπλοιο μπήκε ξανά στην σωστή πορεία του.

πρέπει να δω την Ισίζου.

Αφού χαιρέτησα τα παιδιά, κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο της Ισίζου.

Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora