Επιτέλους έξω

5 0 0
                                    


Τζόι - αυτό το παλιόπαιδο μας ξεγέλασε πάλι!! ήξερα... ήξερα πως δεν έπρεπε να τον εμπιστευτούμε!! Τώρα είναι χαμένος!!!

Γιούγκι - περίμενε Τζόι!! πρέπει να βρούμε ένα λογικό σχέδιο.

Τζόι - ναι, και έχω βρει ήδη ένα!! ταρακουνάμε τον Νόα ανάποδα, μέχρι να μας δείξει την έξοδο.

Ντιούκ - συμφωνώ με τον Τζόι, παιδιά. Μόνο ο Νόα ξέρει που είναι η έξοδος.

Τέα - και ο χρόνος μας τελειώνει. Γιατί σε λίγο θα παγιδευτεί όλος ο κόσμος.

εγώ - και μετά την λέγατε σε εμένα που τον χαστούκισα. Το να ταρακουνάς κάποιον ανάποδα δεν μου ακούγεται και πολύ παιδαγωγικό!! 

Γιούγκι - ελάτε πάμε να βρούμε τον Νόα, για να βρούμε τρόπο να βγούμε από εδώ και να εμποδίσουμε το σχέδιο του Γκοζαμπούρο.

Τέα - μα πως;

Γιούγκι - μόλις βγούμε από τον κυβερνοχώρο, θα ειδοποιήσουμε τον αληθινό κόσμο για τα σχέδια του Γκοζαμπούρο.

ο Τρίσταν πήγε να πει κάτι, αλλά κανείς δεν κατάλαβε.

Ντιούκ - Τρίσταν! δεν κατάλαβα λέξη από όσα είπες. έγινες σχεδόν αληθινή μαϊμού.

Ξαφνικά, τέρατα εμφανίστηκαν τριγύρω μας.

και μάλιστα δυνατά.

Τζόι - πρέπει να κάνουμε κάτι!!

Ντιούκ - την τελευταία φορά τρέξαμε αν θυμάσαι!!

αρκετά!!

με έχει κουράσει όλη αυτή η ιστορία.

τέρατα θέλουν;

τέρατα θα έχουν!!!

τράβηξα την Νεφερτίτη και την έπαιξα!

εγώ - βγάλτους από την μέση Νεφερτίτη!!!

το τέρας μου κατέστρεψε μερικά τέρατα, αλλά και άλλα άρχισαν να εμφανίζονται.

Τζόι - ουάου, πως το έκανες αυτό;

εγώ - απλό, εφόσον καλέστηκαν τέρατα τόσο δυνατά, χωρίς θυσία, τότε συμπέρανα πως μπορώ να κάνω και εγώ το ίδιο! μπορείτε να κανονίσετε τα άλλα;

Γιούγκι - ναι.

Τέα - και εσύ τι θα κάνεις;

εγώ - έχω κάποιον να βρω.

Γιούγκι - ξέρεις που;

εγώ - αν ξέρω καλά τον Σέτο Κάιμπα, σε ένα μέρος θα ήταν τώρα.

όλοι - Kaiba Corp.

εγώ - ακριβώς. Άνοιξε δρόμο, Νεφερτίτη!!!

το τέρας μου ξανά εξαφάνισε τα τέρατα μπροστά μου και έφυγα.

Ο Seto Kaiba και το κορίτσι με τα μπλε μάτιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora