Лиси відреагували на новину Ніла майже одностайною радістю. Навіть Аарон підбадьорився настільки, щоб привітати. Однак Кевін не зміг так швидко оговтатися після того, як його світ перевернувся, і був байдужий до всього увесь день. Він пропускав удари, які мав би ловити із закритими очима, і проводив перерви, сидячи один на трибунах. Ваймак нічого не сказав йому про його погану роботу і заспокоїв Ден, коли вона спробувала щось сказати.
Ден вдалося зібрати всіх у центр на святкову вечерю. Вони не могли говорити про угоду Ічіро привселюдно, але вони могли й теревенили про все інше, що спадало на думку. Ніхто не сумував за новими групами Ніла, але після кількох добродушних насмішок вони дотримали свого слова не втручатися у не-стосунки Ніла та Ендрю.
Ніл провів більшу частину банкету, спостерігаючи за Кевіном та Ендрю. Кевін нікому нічого не сказав, тільки дивився на свою тарілку, граючись зі своєю їжею. Ендрю сів вперед на своєму сидінні між двома нападниками, зчепивши пальці й притуливши до обличчя, щоб приховати рот. Він спостерігав за всіма притупленим поглядом і не мав що додати. Коли хтось робив помилку, намагаючись включити його, він дивився на них згори вниз, доки вони не рухалися далі. Ніл побачив втомлені погляди, якими обмінялися Метт і Ден, і розчарування було помітно в насуплених губах. Вони справді просунулися в горах, принаймні так вони думали, але Ендрю знову закрився без попередження. Ніл хотів сказати, що Ендрю зберігає всю свою енергію для тихого розпаду Кевіна, але він не знав, як це сказати, щоб не викликати гнів Ендрю.
Нарешті вони повернулися до гуртожитку. Ніл пішов за Нікі в кімнату двоюрідних братів. Кевін пішов до ванної, але залишив двері за собою відчиненими. Ніл перевів погляд зі своїх побілілих кісточок до краю раковини на відображення Кевіна. Він не знав, що викликало цей напружений вираз на обличчі Кевіна, якщо Кевін не дивився на цифру на своїй щоці. Кевін усе своє життя був другим найкращим і другосортним. Тепер він мав свободу досягти рангу, на який завжди заслуговував і завжди боявся цього хотіти. Ніл не звинувачував Кевіна за його страх, але йому потрібно було побачити, як Кевін подолає його.
Коли Кевін не подавав жодних ознак, що незабаром рухатиметься, Нілу довелося здатися. Ендрю сидів на своєму столі, тож Ніл примостився біля нього. Нікі та Аарон взяли крісла-мішки та завантажили гру на телевізор. Вони пройшли три рівні, перш ніж знову з’явився Кевін.
Кевін перевів погляд з Ніла на Ендрю і сказав:
— Відвезіть мене до корту.
Було очевидно, що йому байдуже, хто з них підкориться, але Ніл подивився на Ендрю. Ендрю відчинив вікно, щоб він міг видувати сигаретний дим крізь віконну раму. Він був лише на половині цигарки, але не вагаючись викинув її на підвіконня. Він відклав недопалок на потім і сповз зі столу. Коли він пройшов половину кімнати, Ніл підвівся й приєднався. Кевін, здавалося, не помітив, і Ендрю визнав його присутність коротким поглядом. Нікі весело попрощався з ними й повернувся до косіння монстрів.
Вони залишили Кевіна в роздягальні та продовжили рух до корту. Ніл стояв біля стіни, розглядаючи поліровану підлогу й блискучі лисячі лапи. Ендрю сидів на лавці запасних і нічого не казав. Кевін не змусив їх довго чекати, але з’явився з відром м’ячів в одній руці та ключкою в іншій. Ніл спостерігав, як він крокує через порожній корт до першої-четвертої лінії. Кевін поставив відро, міцніше натягнув рукавички й почав бити по порожніх воротах.
Ендрю терпів це видовище лише до тих пір, поки відро не спорожніло, потім підвівся з нудьгою:
— Він справді жалюгідний.
— Хіба не всі ми? — запитав Ніл, не зводячи очей з Кевіна.
Кевін оглянув безлад навколо себе і погойдував ключкою туди-сюди. Він використовував задник своєї ключки, щоб наблизити кілька м’ячів, а потім перекинув ключку з правої руки в ліву. Ніл очікував, що він потисне праву руку перед тим, як почати друге коло. Натомість Кевін дотягнувся правою рукою до найближчого м'яча.
Ніл застережливо стукнув долонями по стіні корту. Відлуння викликало жар у всіх порізах й опіках на його руках, і він промовив болісно:
— Ендрю.
Кевін проігнорував удар і посунув м'яч у сітку своєї ключки. Він експериментально покрутив свою ключку, а потім вдарив у ворота. Ніл подумав, що цілиться в ту саму точку, яку бив останні п’ять хвилин, але м’яч приземлився на пів фута далі. Кевін з явним роздратуванням струснув ключкою й забрав ще один м’яч. Він зробив ще один удар, але м’яч все одно прилетів повз ціль. Кевін систематично перебирав решту м'ячів у межах легкої досяжності. Він відзначився з п’ятої спроби, а потім приземлив наступні чотири м’ячі в те саме місце.
Ніл озирнувся через плече. Ендрю обернувся, щоб побачити його, і вираз його обличчя було неможливо розібрати. Посмикування кутика його рота могло бути презирством, але Ніла це не переконало. Нарешті Ендрю різко розвернувся на підошвах і пішов. Ніл озирнувся на корт, коли Кевін збирав м’ячі. Він зціпив зуби, приготувався до болю й знову вдарив по стіні.
Кевін направив свою ключку на Ніла з чітким наказом збити його з ніг. Ніл не звернув уваги на те, як його рука по черзі пульсувала гарячим та холодним, і помахав лівою рукою Кевіну. Кевін зробив зневажливий жест і повернувся до роботи. Ніл стримався від бажання вийти на корт і задушити Кевіна за його нерозсудливість, але це було близько. Натомість він спостерігав, як Кевін повільно набирав швидкість, переходячи від нерухомих воріт до кидків. Кевін кинувся за м'ячами, коли вони відскочили, і намагався якомога швидше відбити їх. Він намалював два хрестики на воротах, спочатку сторони світу, а потім чотири кути, і після цього влучав у центр воріт з кожним м’ячем.
Ніл відчув холод, дивлячись на нього, але він не знав, чи це був страх, що Кевін збирається знову поранитися, чи жах. Він завжди знав, що Кевін найкращий, але майже забув, яким Кевін був на піку свого розвитку.
Помаранчевий спалах у його периферичному зорі нарешті був достатнім, щоб відвернути його від Кевіна, і Ніл витріщився, як Ендрю поставив свій шолом на лавку господарів. Ендрю мав помітити увагу до себе, але він зосередився на тому, щоб тугіше затягнути рукавички. Він не збирався давати пояснення, тож Ніл запитав:
— Ти збираєшся з ним грати?
— Хтось має приглядати за цим ідіотом, — сказав Ендрю.
Він смикнув останній ремінь на місце, одягнув шолом і попрямував до дверей. Він не потрудився постукати, щоб попередити, перш ніж відчинити двері корту, але Кевін стояв обличчям до дверей і, спотикаючись, зупинився, побачивши його. Він кинув швидкий погляд у бік Ніла. Його захист обличчя та відстань між ними не дозволяли розгледіти його вираз, але Ніл міг здогадатися, що в ньому було щось звинувачувальне. Він похитав головою й перебільшено знизав плечима, намагаючись показати свою невинність. Ендрю грюкнув за собою дверима і попрямував до воріт.
Кевін відкинув м'ячі назад до першої-четвертої лінії. Ендрю зробив широкий жест на те, що Кевін сказав йому, і недбало поклав ключку на плече. Він відмовився зрушити з місця, навіть коли Кевін дав знак готовності. Кевін ще кілька секунд стояв, закинувши клюку назад, а потім здався й зробив удар. Ендрю навіть не здригнувся, і м’яч пролетів повз його шолом. Гол засвітився червоним. Кевін зробив ще один удар, і ще один, потім втратив терпіння й поцілив у самого Ендрю. Від удару в Ендрю тріснув шолом, і той нарешті зайняв готову позицію.
Наступного разу, коли Кевін бив по воротах, Ендрю відбив прямо в нього. Кевін зловив м'яч, але мусив відступити, щоб утримати його. Як тільки впорався, він поцілив у ворота. Ендрю кинув його прямо на коліна Кевіна, і Кевін вчасно відійшов убік. Вони ходили вперед і назад деякий час, перш ніж Кевін знову забив. Кевін забив ще двічі поспіль, але Ендрю відбив удар після цього неможливим поворотом ключки. Звідти ескалація наростала зі швидкістю.
Це вже не було тренуванням; це була бійка. Ендрю намагався підрізати Кевіна на пасі, а Кевін підбурював Ендрю якось не відставати. Відтоді, як вони познайомилися, ексі було невіддільною точкою між ними. Це була найважливіша частина їхньої дружби, яку Ендрю відмовлявся визнавати, а Кевін не міг виправити; мрія, у яку Ендрю не вірив, а Кевін не міг відмовитися. Ця перестрілка готувалася роками, і Ніл ледве дихав, дивлячись на їхню боротьбу. Ніл бачив, як їхні гніви почали спалахувати в дрібницях, у ривках ключки Кевіна то тут, то там, і в дедалі більшій злісності Ендрю.
Перемога Кевіна була неминуча. Навіть лівшею, Кевін вкладає занадто багато у свої тренування, щоб програти тут Ендрю. Ендрю мав увесь талант, щоб бути чемпіоном, але жодної витонченості; він не міг перемогти Кевіна лишень силою. Коли Кевін завдав п'ять ударів поспіль, він упустив ключку й потоптав до воріт. Ендрю поклав ключку на плече й дивився, як він підходить.
Ніл очікував, що Кевін почне кричати. Натомість Кевін зачепив решітку шолома Ендрю та вдарив його спиною об стіну воріт. Ніл здригнувся й рушив до дверей, знаючи, що запізниться, щоб перешкодити Ендрю випотрошити Кевіна, але мусив спробувати. На півдорозі він зупинився, бо Ендрю не рухався. Його кулак був поруч із боком у перерваному ударі, і він навіть не скинув Кевіна з себе. Він просто стояв і слухав те, що Кевін гарчав йому в обличчя. Нарешті Кевін відпустив і відвернувся. Ендрю штовхнув його в спину кінцем своєї ключки настільки сильно, що Кевін спіткнувся й знову підійшов до лінії воріт.
Через кілька секунд вони повернулися до цього, наче нічого й не сталося, і продовжували, доки Кевіну нарешті не довелося сісти. Ніл збирав м’ячі з корту, поки вони приймали душ, і розумно нічого не сказав жодному з них. Дорога назад до Лисячої вежі пройшла безшумно, і Кевін відразу пішов спати. Ендрю взяв недопалок із вікна, запалив і витріщився на темний кампус. Ніл спостерігав за ним кілька хвилин, а потім повернувся до своєї кімнати.
Наступного дня Кевін був звичайним, владним і їдким, як завжди. Він теж повернувся до правої руки й нічого не сказав про вчорашнє тренування. Ніл подумав, що, можливо, напружив руку, коли так сильно штовхнув Ендрю, але він повернувся до своєї лівої руки, щойно залишився того вечора на майданчику сам. Ендрю знову пішов за ним без вагань, і вони боролися так, ніби вже забули вчорашні результати. Ніл все ще був відсунутий на узбіччя, але сьогодні ввечері він не так сильно заперечував. Він бачив своє майбутнє в кожному зробленому та відхиленому ударі, у кожному вкраденому та зірваному балі, і він ледве міг дихати від свого хвилювання.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нора Сакавіч «Свита короля»
Teen FictionЧас Ніла Джостена добігає кінця. Прийшовши до університету Пальметто, він знав, що не переживе цей рік, але оскільки його смерть не за горами, зараз у Ніла з'явилося більше причин жити, ніж будь-коли. Дружити з Лисами було недоцільно. Цілуватися з о...