Розділ 18

456 23 0
                                    

У суботу вранці Ваймак зупинився біля Лисячої вежі з гостем. Двері спальні Ендрю були відчинені, коли Ніл і Аарон обмінювалися кімнатами, тож Ваймак задовольнився тим, що постукав об дверну коробку. Ніл підвів погляд на перші ознаки руху в дверях, але забув, що збирався сказати, коли побачив жінку, що стояла біля Ваймака.
Теодора Мулдані була колишнім захисником Воронів, яка тепер грала за Г'юстонських Сирен та збірну США з ексі. Її густе чорне волосся було зібрано назад у складні коси, а пастельний макіяж дивно яскраво виглядав на тлі її темної шкіри. Вираз її кам’яного обличчя був таким самим, як вона любила дивитися на камери, коли ловила їх об'єктив на собі. Коротка сукня не могла приховати довгі товсті ноги та виточені руки. Вона виглядала так, ніби могла встояти проти Метта в бою. Ніл побився б об заклад, що вона була абсолютним пеклом на корті, непорушним танком, не враженим нападниками, настільки дурними, щоб протистояти їй.
— Кевіне, — сказав Ніл.
Кевін був посаджений перед телевізором із відкритим ноутбуком на колінах, поки він спостерігав за наслідками вчорашніх запальних висловлювань. Ніхто з них не сподівався, що з цього щось вийде. Ворони, звісно,   все заперечували, але було важко сказати, у що вони вірили насправді. Команда звикла до жорстокої ієрархії та суворих покарань, але навмисне калічення одного з них – калічення Кевіна Дея з усіх людей – може здатися навіть їм надуманим. Жодного з Воронів там не було, коли Ріко зламав Кевіну руку. Жан був єдиним свідком, і він також був єдиним, кого преса ще не знайшла для коментарів.
— Кевіне, — знову сказав Ніл, але Теа більше не чекала. Вона обійшла Ваймака й крокувала через кімнату до Кевіна. Кевін був надто захоплений, щоб хвилюватися, хто до нього підійде, тому Теа схопила його ноутбук і відкинула вбік. Кевін стрепенувся й підвів очі, роззявивши рота на сердиту відповідь, яку він покинув, щойно впізнав свою гостю. Теа схопила його за ліве зап’ястя й обвела його так, щоб побачити шрами на його тильній стороні. Кевін дозволив їй рухати його, надто приголомшений, щоб відбиватися. Теа оглянула білі лінії на його світлій шкірі й кинула на Ніла погляд з-під капюшона.
— Забирайся.
Ніл не знав, що привернуло увагу Ендрю — стукіт Кевінового ноутбука по килиму чи незнайомий жіночий голос, але через секунду він матеріалізувався в дверях. Він переводив погляд то на Теа, то на Кевіна й назад, але не втручався. Ніл не мав бути здивований; Рене знала про стосунки Теа та Кевіна лише тому, що про це знав Ендрю. Ендрю знав, що Теа тут нікому не загрожує.
Теа була менш сприймаючою і перевела погляд на Ендрю.
— Ти теж забирайся.
Ендрю витріщився на неї так, ніби вона навіть не говорила.
— Теа, — нарешті сказав Кевін і підвівся на ноги. — Що ти тут робиш?
Теа перевела суворий погляд з Кевіна на телевізор, але все, що вона сказала, було:
— Вони підуть або я піду. Я не буду говорити з тобою в змішаній компанії.
— Не дивлячись на це, ми змішана компанія, — сказав Кевін. — Я більше не Ворон.
Він не сказав «Ти теж». Незважаючи на те, що Теа закінчила університет Едгара Аллана майже три роки тому, вона все ще носила свій номер на футболці Воронів на підвісці на шиї. Це змусило Ніла замислитися, як повелося Воронам після того, як вони покинули розум Гнізда. Можливо, знадобилися роки, щоб вони одужали. Можливо, ніколи не змогли зробити це. Можливо, вони зламалися і носили шматки Евермору з собою все життя.
Вираз обличчя Теа свідчив, що її зовсім не вразила логіка Кевіна.
— Я буду рахувати до трьох. Один.
— Перестань, — сказав Кевін. — Просто поговори зі мною.
— Тепер ти хочеш поговорити, — сказала Теа трохи глузливо. — Два.
— Я завжди хотів поговорити, але це було складно.
— Складно, — повторила Теа. Повітряні лапки, які вона йому кинула, були злими та глузливими. — «Складно» — це дізнатися під час прес-конференції, що ти зламав руку й покинув склад. «Складно» — це дізнатися, як важко ти від’єднав свій старий номер, і почути від Жана, що ти не хочеш мати щось спільне з будь-ким із нас негайно. Не смій казати мені "складно". Я заслуговую кращого, ніж це. Три.
Вона повернулася, щоб піти, але Кевін схопив її за зап’ясток.
— Жан, — сказав Кевін, таким чином відповівши на всі її звинувачення. Посмикування рота Теа свідчило не тільки про гнів, але й про нерозуміння. Кевін похитав головою й наполягав: — Якщо ти збираєшся повірити мені, тобі потрібно спочатку побачити Жана.
— У всякому разі, те, що від нього залишилося, — сказав Ваймак. Він проігнорував пронизливий погляд Теа та подивився повз неї на Кевіна. — Я прийшов, щоб відвезти її в гуртожиток, але вона взяла орендовану машину в аеропорту. Підвези її до Еббі, щоб я зрозумів, що в біса тут відбувається.
Теа вагалася ще мить, потім висмикнула свій зап'ясток з рук Кевіна і жестом попросила його слідувати. Ваймак відійшов убік, щоб вони могли піти, і спостерігав, як вони зникають у коридорі. Ніл зрозумів, що вони зникли з поля зору, коли Ваймак повернувся до кімнати. Ваймак оглянув безлад, який Ніл і Аарон зробили з цього місця, їхні речі були розставлені по всій вітальні, і вигнув брову, дивлячись на Ендрю.
— Я подзвонив Нікі перед тим, як прийти, щоб переконатися, що ти тут, — сказав Ваймак. — Коли він розповів мені, що робили Ніл і Аарон, я подумав, що він мене найобує.
Це було не питання, тож Ендрю лише спокійно мовчки дивився на нього. Ваймак продовжив лише через мить.
— Заявки на кімнати в гуртожитку мають бути подані через кілька тижнів. З дев’ятьма чоловіками та шістьма жінками на черзі нам найлегше отримати п’ять кімнат на трьох. Я підготував промову, щоб переконати вас, але, здається, я марно витратив час. Я припускаю, що Нікі – наступна людина, яку можна від вас забрати?
— Ви припускаєте, що він доживе до літа, — сказав Ендрю.
— Якщо зламаєш його, будеш винен мені нового захисника, — промовив Ваймак.
— Ви маєте одного вдома в Еббі.
Ваймак похитав головою.
— Жан не залишиться наступного року. Я вже пропонував це, але вони з Кевіном знають, що більше ніколи не зможуть грати разом. Між ними занадто багато всього, хорошого, поганого і потворного, щоб вони коли-небудь могли все виправити. Ми подумаємо що з ним зрештою робити.
Ніл подумав про це, а потім глянув повз Ваймака на двері.
— Ви ж не думаєте, що Кевін розповість Теа всю правду?
— Навряд чи, — сказав Ваймак. — Зараз на нас багато очей, і більшість із них не є дружніми. Я не думаю, що він так наражатиме її на небезпеку.
Ваймак почекав хвилину, щоб перевірити, чи є у Ніла ще щось, а потім почав відвертатися. Він зробив лише один крок, перш ніж повернувся до них.
— О, це мені нагадало. — Він щось видобув із кишені. Можливо, він знав, що Ендрю пошкодує зусиль, щоб зловити це, бо кинув його на землю до ніг Ендрю. Ключі брязкали, вдаряючись об килим, і Ніл дивився з недовірою. Він не міг бути правим, хіба що минулого літа Ваймак також дав Нілу три нові ключі: набір від усіх важливих дверей у Лисячій норі. Підозри Ніла підтвердилися, коли Ваймак сказав: — Кевін сказав дати тобі це.
Він пішов, не дочекавшись відповіді. Ендрю ще хвилину розглядав ключі, перш ніж нарешті зачерпнути їх і покласти до кишені. Ніл знав, що не варто коментувати, але його серце калатало, коли він повернувся до свого столу. Він уявив собі світ, у якому Ендрю насправді начхати на гру. Він думав про ще чотири роки з Лисами і професійний контракт після цього. Він думав про те, щоб поборотися за місце в національній збірній та зіткнутися з найкращим, що може запропонувати світ, Кевін поруч із ним і Ендрю за його спиною.
Мрії були майже надто відволікаючими, але зрештою Ніл усе влаштував у своїй новій кімнаті. Минуло ще кілька годин, перш ніж Кевін повернувся, а Ніл уже дрімав з підручником за своїм столом. Звук дверей, що відчинялися, розбудив його, і Ніл підвівся, розглядаючи розслаблений вираз Кевіна. Ніл припустив, що це означає, що він переконав Теа в ролі Ріко в «нещасному випадку» Кевіна.
Кевін не зайшов далеко в кімнату, а перевів погляд з Ніла на Ендрю, напівпохованого в кріслі-мішку.
— Ходімо.
Ніл подивився на Ендрю, але йому не варто було хвилюватися. Ендрю підвівся, не сперечаючись і не зауважуючи, і вони пішли за Кевіном до корту.

Нора Сакавіч «Свита короля»Where stories live. Discover now